بازار

مشخصات بازی پابجی موبایل

سیستم اندرویدی مورد نیاز برای اجرای بازی پابجی

بازی PUBG Mobile جزو محبوب ترین بازی هایی است که امروزه برای گوشی های اندرویدی و آیفون منتشر شده است. برای اجرای این بازی نیاز به گوشی نسبتا قوی دارید زیرا گرافیک بازی بالا می باشد.

یکی از ویژگی های مثبتی که می توانیم برای پابجی موبایل عنوان کنیم امکان بازی کردن به صورت تک نفره یا تیمی است. به جز این مورد، شما می توانید در بخش های مختلف از جمله بتل رویال، مولتی و… به رقابت با یکدیگر بپردازید. بازی پابچی کاملا آنلاین بوده و بخش بتل رویال آن به گونه ای است که 100 نفر از بازیکنان در یک جزیره فرود می آیند. پس از آن شما باید با جمع آوری اسلحه و مهمات، برای زنده ماندن چالش های زیادی را پشت سر بگذارید و نهایت برنده اصلی تیم یا فردی است که در میان 100 نفر زنده می ماند.

ما در این بخش قصد داریم مشخصات بازی پابجی موبایل و همچنین مشخصات دستگاه هایی که قابلیت اجرای این بازی را دارند عنوان کنیم تا دچار سردرگمی نشوید.

اگر علاقمند به بازی پابجی هستید به شما پیشنهاد میکنم خرید یوسی پابجی خود را در وبسایت گیفت ارزان انجام دهید.

اینترنت مورد نیاز برای اجرای بازی پابجی

خصوصیات و ویژگی های بازی پابجی موبایل

در یک نگاه کلی به مشخصات بازی پابجی موبایل، می بینیم که شرکت سازنده قابلیت های بالایی برای گیمرها فراهم کرده است. این بازی پرطرفدار نه تنها برای دستگاه های اندرویدی بلکه در نسخه های کنسولی و PC نیز منتشر شده و روزانه هزاران نفر با این بازی سرگرم می شوند.

جلوه های صوتی عالی به همراه گیم پلی روان و گرافیک بالا باعث شده است تا بسیاری از گیمرها به جای استفاده از بازی های مشابه، بازی پابجی را ترجیح دهند.

اگر علاقمند به بازی های بتل رویال هستید به شما توصیه میکنیم خرید جم فری فایر خود را در فروشگاه گیفت ارزان انجام دهید.

خصوصیات PUBG Mobile:

  • تنوع بالا در سلاح ها
  • گرافیک عالی
  • داشتن نقشه ای با مساحت بالا
  • دارا بودن موتور گرافیکی Unreal Engine
  • افکت های صوتی سه بعدی جذاب
  • امکان بازی در حالت های مختلف
  • قابلیت تشکیل تیم های چند نفره
  • سازگاری با دستگاه های مختلف
  • امکان استفاده از سلاح های سنگین و خودروهای مختلف

سیستم اندرویدی مورد نیاز برای اجرای بازی پابجی

همانطور که می دانید پابجی از جمله بازی های اکشن و پرتحرک است. اگر گوشی تلفن شما از پردازنده قوی و رم کافی برخوردار نباشد ممکن است در هنگام درگیری ها دچار لگ شده و یا بازی کراش بخورد.

اگر قصد تهیه گوشی جدید دارید سعی کنید حداقل گوشی را انتخاب کنید که اندروید آن از نسخه 8 بالاتر است. به جز آن حداقل RAM اجرایی برای بازی پابجی 3 گیگابایت است اما اگر قصد پرداخت هزینه بیشتری را دارید بهتر است به دنبال خرید گوشی هایی با رم 6 و بالاتر باشید.

برای عدم افت فریم در بازی پابجی موبایل حتما باید به پردازنده گوشی موبایل نیز توجه کنید. معمولا گوشی هایی با پردازنده اسنپ دراگون 720 و بالاتر به راحتی می توانند بازی پابجی را اجرا کنند. مشخصات بازی پابجی موبایل به گونه ای است که شما با گوشی های میان رده البته با سیستم نسبتا قوی نیز می توانید بازی را نصب و اجرا کنید.

سیستم آی او اس مورد نیاز برای اجرای بازی پابجی

اگر قصد خرید گوشی های آیفون را داشته و نمی دانید که گوشی انتخابی می تواند بازی پابجی را اجرا کند یا نه باید به چند نکته توجه کنید. اگرچه بازی پابجی در حال حاضر بر روی IOS 10 و بالاتر قابلیت نصب و اجرا دارد اما بهتر است برای اجرای بازی روان، به فکر خرید آیفون 8 یا بالاتر باشید.

اگرچه آیفون 7 یا حتی 6s نیز از پس اجرای این بازی برمی‌آیند اما ممکن است در آینده دچار مشکل شوید.

آن دسته از آیفون هایی که رم بالاتر از 3 گیگابایت دارند برای بازی کردن مناسب هستند. اگر نگاهی به مشخصات بازی پابجی موبایل بیندازید می بینید که گوشی های میان رده جدید اپل و آیپدها نیز از پس اجرای بازی برمی‌آیند.

شما میتوانید با خرید گیفت کارت ریزر گلد به بیش از 2 هزار بازی آنلاین دسترسی داشته باشید.

اینترنت مورد نیاز برای اجرای بازی پابجی

به همان اندازه که قدرت پردازشی گوشی موبایل برای اجرای بازی PUBG Mobile اهمیت دارد، داشتن اینترنت پرسرعت نیز در اجرای بازی روان موثر است. فرقی ندارد از اینترنت داده گوشی استفاده می کنید یا وای فای در هر حال اینترنت شما باید ثابت و سرعت بالایی داشته باشد تا شما بتوانید در بازی با کمترین پینگ بازی کنید.

افرادی که با اینترنت ضعیف بازی می کنند معمولا پینگ آنها بالا رفته و با لگ هایی در حین بازی مواجه شده و یا بازی با کرش مواجه می شود. با نگاهی به مشخصات بازی پابجی موبایل، درمی یابیم که برای اجرای بازی بدون لگ و تاخیر، نیاز به اینترنت نسبتا پرسرعت است.

دکمه بازگشت به بالا