بازار

سری پر فروش چرخ خیاطی های زوجی

چرخ خیاطی یکی از اقلامی است که اگر کیفیت خوبی نداشته باشد شما را در حین کار خسته و کلافه می کند. به همین دلیل باید در هنگام انتخاب آن دقت کرده و محصولی باکیفیت را خریداری نمایید. برند زوجی یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان چرخ خیاطی در دنیاست که محصولات آن با کیفیت بسیار بالا در ایران عرضه می شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا سری پرفروش چرخ خیاطی زوجی را به شما معرفی کنیم.

چرخ خیاطی زوجی سری A، متنوع و کارآمد

در میان مدل های مختلف چرخ خیاطی زوجی سری A بیشترین تنوع و کارایی را دارند. شما می توانید یکی از مدل های موجود در این سری را مطابق با نیاز خود انتخاب و از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. این چرخ های راسته دوز نه تنها برای مصارف خانگی مناسب هستند بلکه می توان این محصولات باکیفیت را برای کاربردهای صنعتی نیز به تهیه کرد.

راسته دوز موتور سرخود زوجی ZJ9513

امکاناتی که در مدل های مختلف این سری قرار گرفته است تمام نیاز مشتری را پوشش داده و رضایت کاربر را به دست می آورد. در مقابل تمام امکاناتی که چرخ خیاطی های زوجی سری A به شما ارائه می دهند قیمت بسیار معقول و مناسبی دارند. در نتیجه به یکی از پرفروش ترین برندهای موجود در بازار تبدیل شده اند. در ادامه قصد داریم مشخصات برخی از پرفروش ترین مدل های این سری را به طور مختصر برای شما توضیح دهیم.

چرخ خیاطی A9200L-D4 چرخی اتوماتیک و استاندارد!

شما با این چرخ راسته روز به راحتی می توانید انواع پارچه تریکو، فاستونی، لباس بچگانه، لباس زیر و کتان را بدوزید. این چرخ کامپیوتری ۵ گام دوخت دارد و تعداد دور موتور آن در هر دقیقه به عدد ۵۰۰۰ می رسد. سیستم های مختلفی در این چرخ تعبیه شده است از سیستم پایه بلند کن خودکار، نخ قطع کن خودکار و تنظیم سرعت گرفته تا سرقائمی زن خودکار همگی در مدل وجود دارند.

همچنین پنلی لمسی برای کنترل چرخ خیاطی در اختیار کاربر قرار دارد. این چرخه چینی باکیفیت سال های سال برای شما با راندمان بالا کار می کند. در ساخت این محصول کلیه استانداردهای اروپا، ایزو ۹00۱ و ایزو ۱۴۰۰۰ رعایت شده اند به همین دلیل ما به شما می گوییم که این مدل چرخ خیاطی بهترین چرخ اتوماتیک و استاندارد در بازار است.

چرخ خیاطی A8100، راسته دوزی بی همتا!

اگر می خواهید راسته دوزی باکیفیتی را در منزل خود یا محیط کارتان داشته باشید، چرخ خیاطی زوجی مدل A8100 بهترین انتخاب برای شماست. این چرخ خیاطی نیز قابلیت دوخت انواع پارچه را دارد و در هنگام دوخت پارچه ها با کشسانی های مختلف یا ضخامت های گوناگون با مشکلی روبرو نخواهید شد. ضخامت دوخت در این چرخ خیاطی به صورت ظریف دوز است. این چرخ خیاطی با کارکرد ۵۰۰۰ دور در دقیقه سرعت بسیار بالایی را در اختیار شما می گذارد.

سیستم های مختلفی مانند تنظیم نخ خودکار، پایه بلند کن اتوماتیک، نخ قطع کن خودکار و تنظیم سرعت در این مدل از چرخ زوجی قرار گرفته است. شما می توانید با فشردن یک کلید سرقائمی زن خودکار را در این چرخ راست دوز فعال کرده و دیگر زحمت این کار را به صورت دستی نکشید. در صورتی که این چرخ خیاطی متوقف شود، سوزن در حالت بالا قرار می گیرد.

جنس بدنه این راسته دوز از چدن باکیفیت است و در مقابل عوامل آسیب زای محیطی مقاومت بسیار بالایی دارد. پنل تاچ این محصول بسیار ساده و کاربردی طراحی شده است و همه کاربران به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. آزمایشات نشان داده است که با استفاده از این چرخ خیاطی زوجی به راحتی می توانید ۲۰ درصد به سرعت کار خود اضافه کنید.

چرخ خیاطی A5300-D راسته دوزی کامپیوتری و تیغ دار!

تا اینجا چرخ خیاطی هایی از برند زوجی را به شما معرفی کردیم که با آن می توانستید نازک دوزی را انجام دهید. اما برای دوخت پارچه های ضخیم تر به مدل دیگری از چرخ خیاطی های زوجی احتیاج دارید. بهترین مدل برای دوخت انواع پارچه های جین، کتان و برزنت مدل A5300-D است. شما می توانید سوزن تا سایز ۲۱ را در این چرخ خیاطی قرار داده و کار دوخت را با سرعتی بالا انجام دهید. بر روی بدنه محصول یک نمایشگر لمسی قرار گرفته است که به راحتی می توان با استفاده از آن چرخ را کنترل نمود.

در حین کار با این چرخ خیاطی کمترین میزان صدا تولید می شود. همچنین این چرخ خیاطی لرزشی را به دست شما منتقل نمی کند. در کنار پایه این چرخ خیاطی تیغی وجود دارد که اضافه های پارچه را برای شما می برد و پارچه را بسیار منظم چرخ خواهد کرد.

خرید پرفروش ترین چرخ خیاطی های زوجی از فروشگاه اینترنتی امیرعلی دوخت

برای خرید انواع چرخ خیاطی زوجی با کیفیتی بالا و مشاهده مشخصات مدل های مختلف می توانید به فروشگاه اینترنتی امیرعلی دوخت مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع چرخ خیاطی خانگی، صنعتی، اتو، میز مکش، قیچی و دستگاه های تخصصی به مشتریان ارائه شده است. امیرعلی دوخت نه تنها محصولات برند شناخته شده زوجی را به شما ارائه می کند بلکه اگر قصد خرید محصولات ژانومه، کاچیران، برادر، جانتک و مارشال را دارید این فروشگاه برای شما بهترین پیشنهاد است.

دکمه بازگشت به بالا