فناوری اطلاعات

قیمت طراحی و سئو سایت 1402 در تهران


قیمت طراحی و سئو سایت در سال 1402 با تخفیف ویژه و یک سال پشتیبانی رایگان در تهران اعلام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از تهران سایت، طراحی انواع وب‌سایت وردپرس اختصاصی و کدنویسی و ساخت انواع وب‌سایت فروشگاهی و شرکتی با بهترین شرکت طراحی سایت در تهران امکان‌پذیر است.

تخفیف ویژه طراحی و سئو سایت در تهران

طبق روند هر سال، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات طراحی و سئو سایت، هر ساله قیمت‌های جدید خود را اعلام می‌کنند. این قیمت‌ها با توجه نرخ تورم و سایر موارد مقداری افزایش می‌یابد. امسال نیز قیمت خدمات تخصصی طراحی سایت و سئو سایت در سال 1402 اعلام شد؛ با تخفیف ویژه شرکت طراحی  سایت در تهران با یک سال پشتیبانی رایگان. شرکت تهران سایت از بهترین شرکت‌های خدمات طراحی و سئو سایت دارای 19 سال سابقه و بیش از 1000 پروژه طراحی سایت و 2700 کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل می‌باشد.

بنابراین اگر برای کسب و کار خود نیاز به سایت اختصاصی فروشگاهی یا شرکتی با وردپرس اختصاصی یا کدنویسی دارید یا می‌خواهید وب‌سایت خود را بهینه‌سازی کنید و رتبه خوبی در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان و لذت حضور در صفحه یک گوگل و افزایش فروش را تجربه کنید، همین الان می‌توانید از تخفیف ویژه تهران سایت برخوردار شوید. در ادامه می‌توانید قیمت‌ها و خدمات طراحی و سئو سایت را مشاهده نمایید.

قیمت طراحی و سئو سایت در سال 1402 به چه صورت است؟

قیمت طراحی سایت و سئو توسط بهترین شرکت‌هایی که خدمات طراحی سایت ارائه می‌دهند، مشخص می‌شود. حال بهتر است بگوییم این قیمت‌ها بر چه اساسی تعیین می‌شوند؟ طراحی سایت با توجه به نوع وب‌سایت که وردپرسی باشد یا کدنویسی یا حتی وردپرس اختصاصی و همچنین نوع وب‌سایت (فروشگاهی، شرکتی، شخصی و …) متفاوت است. عامل دیگر تأثیرگذار در قیمت طراحی وب‌سایت کیفیت، زمان طراحی و اجرا و همچنین نیازهای کسب و کار است.

هنگامی که یک شخص تصمیم می‌گیرد برای کسب و کار، شرکت یا مجموعه خود یک سایت طراحی کند، اولین موضوعی که ذهن او را مشغول می‌کند، قیمت طراحی و سئو سایت است. همچنین با این مسأله مواجه می‌شوند که از خدمات کدام شرکت استفاده کند تا نتیجه نهایی رضایت‌بخش باشد.

1. طراحی سایت شرکتی

شرکت‌ها برای معرفی خدمات خود و جذب مشتری نیاز به تبلیغات دارند. با اینکه روش‌های قدیمی تبلیغات مثل پخش تراکت، بیلبوردها و تبلیغات تلویزیونی تا حدودی پاسخگو است اما هزینه بسیار بالایی دارند. شرکت‌ها می‌توانند با راه‌اندازی سایت، برندشان را به میلیون‌ها نفر معرفی کنند. قیمت طراحی سایت شرکتی در تهران سایت از 12 میلیون شروع شده و با توجه به امکانات و قابلیت‌های سایت می‌تواند کمی افزایش پیدا کند.

2. طراحی سایت فروشگاهی

این روزها بسیاری از افراد کالای مورد نیاز را به صورت آنلاین خریداری می‌کنند؛ به همین دلیل داشتن یک سایت فروشگاهی و سئو اصولی آن می‌تواند سود خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. از مهمترین مزایای سایت فروشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در دسترس بودن به صورت 24 ساعته
  • فروش کالا از منزل و بدون نیاز به مغازه یا هر مکان دیگری
  • بازاریابی قوی و جذب مشتریان از سراسر جهان

بنابراین اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، همین الان سفارش طراحی سایت فروشگاهی را در تهران سایت ثبت نمایید. قیمت طراحی سایت فروشگاهی در این مجموعه از 16 میلیون شروع می‌شود.

3. طراحی سایت اختصاصی

سایت‌های اختصاصی به سایت‌هایی گفته می‌شود که همه مراحل آن از آماده‌سازی طرح گرفته تا کدنویسی به صورت کاملاً اختصاصی انجام می‌شوند. از مزایای این نوع طراحی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • طراحی ظاهر سایت به صورت اختصاصی
  • زیرساخت قدرتمند و امنیت بالا و بهینه

دقت داشته باشید، سایت اختصاصی برای شرکت‌های بزرگ و کسب و کارهایی که نیاز به قابلیت‌ خاص و منحصر به فرد دارند، مناسب است. هزینه راه‌اندازی سایت اختصاصی در تهران سایت از 40 میلیون شروع شده و با توجه به نیازهای مخاطبان متفاوت خواهد بود.

خدمات سئو و بهینه‌سازی در تهران سایت به چه صورت است؟

بعد از اینکه سایت خود را راه‌اندازی کردید، نوبت به بازاریابی می‌رسد. یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار، سئو seo است. با این کار بازدیدکنندگان زیادی به سایتتان خواهند آمد و در نتیجه فروشتان چندین برابر می‌شود؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت تنها داشتن وب‌سایت برای کسب درآمد کافی نیست.

قیمت طراحی و سئو سایت 1402 در تهران

مراحل سئو یا بهینه‌سازی سایت:

  1. تحقیق کلمات کلیدی
  2. بهینه‌سازی عنوان
  3. آنالیز رقبا
  4. سئو داخلی و خارجی
  5. سرعت سایت و…

شرکت تهران سایت با داشتن 19 سال سابقه و پروژه‌های موفق طراحی سایت و سئو، آماده ارائه خدمات طراحی انواع سایت وردپرس، سئو و دیجیتال مارکتینگ به شما عزیزان است.

برخی از خدمات سئو این مجموعه عبارتند از:

  • تدوین استراتژی محتوا
  • مشاوره سئو
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تحلیل رقبا
  • بررسی و آنالیز سایت
  • تولید محتوای یونیک

هزینه سئو سایت به چه صورت محاسبه می‌شود؟

هزینه سئو سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تعداد کلمات کلیدی، سختی کلمات، تعداد صفحات سایت، تعداد محتوای مورد نیاز، مشکلات تکنیکال سایت، لینک‌سازی، تعداد رپرتاژ و… اشاره کرد؛ به همین دلیل ابتدا باید سایت شما به صورت کامل بررسی شده و سپس مطابق با بودجه‌تان، کارهای مربوط به سئو برنامه‌ریزی شود. مجموعه تهران سایت برای راحتی مشتریان عزیز، پلن‌هایی را در نظر گرفته که با توجه به تعداد کلمات کلیدی و سایر موارد دارای هزینه‌های جداگانه‌ای هستند.

نحوه ثبت سفارش طراحی و سئو سایت در شرکت تهران سایت:

برای دریافت مشاوره با شماره تماس‌های ۰۲۱۷۷۷۱۱۲۰۰ – ۰۲۱۷۷۶۲۷۵۸۹ در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:ایسنا

دکمه بازگشت به بالا