فناوری اطلاعات

شرکت طراحی سایت در کرج چه ویژگی‌هایی دارد؟


طراحی سایت امروزه یکی از خدمات پرطرفدار برای کسب و کارها به شمار می‌رود، امروزه بستر اینترنت سکویی برای پیشرفت کسب و کار به شمار می‌رود، برای ورود کسب و کار خودتون به بستر اینترنت به یک تیم حرفه‌ای برای طراحی سایت و … نیاز دارید. این موضوع باعث شده است که پیدا کردن تیمی برای توسعه کسب و کار به یک چالش بحث‌برانگیز تبدیل شود.

به گزارش ایسنا به نقل از لیدوما، در ادامه به بررسی ویژگی‌های منحصر به فرد یک شرکت طراحی سایت خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

شرکت طراحی سایت کرج

شرکت طراحی سایت یک شرکت فناوری اطلاعات است که برای مشتریان خود وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی ایجاد می‌کند. برخی از ویژگی‌های مهم یک شرکت طراحی سایت کرج عبارتند از:

تجربه کاربری مناسب و بهینه در سایت طراحی صفحات ساده اما هوشمند
سرعت بارگذاری بالا سهولت استفاده سایت برای تمامی کاربران
احترام به کاربر و برازندگی با نیاز کاربر سرعت پاسخگویی بالا
ایجاد تجربه‌ای متمایز و جلب اعتماد کاربر

سادگی در فرآیند خرید

ایجاد سایت‌هایی با قابلیت (Mobile-Friendly)

از دیگر ویژگی‌های مهم شرکت‌ دیجیتال مارکتینگ، قابلیت نمایش بهتر و سازگاری با دستگاه‌های موبایل و تبلت است. در حال حاضر، بیش از ۵۰٪ از کاربران اینترنت از طریق دستگاه‌های همراه به اینترنت متصل می‌شوند؛ بنابراین، سایت‌هایی که با دستگاه‌های همراه سازگاری دارند، برای کاربران بهتر و آسان‌تر قابل دسترسی هستند.

سایت‌هایی که به صورت responsive طراحی شده‌اند، به طور خودکار و بهترین شکل با دستگاه کاربر سازگاری دارند و این به کاربران کمک می‌کند که به سادگی از سایت استفاده کنند و تجربه کاربری مطلوبی را دریافت کنند؛ بنابراین، یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای باید بتواند سایت‌هایی با طراحی responsive ایجاد کند تا بهترین تجربه کاربری را برای کاربران در تمام دستگاه‌ها فراهم کند.

ارائه خدمات پس از فروش؛ از جمله به‌روزرسانی، پشتیبانی و تعمیرات

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شرکت‌های طراحی سایت، ارائه خدمات پس از فروش است. برای اینکه یک سایت بهینه شده و به صورت مؤثر عمل کند، باید به طور مداوم به‌روزرسانی شود و مشکلات و خطاهای مرتبط با آن رفع شود؛ بنابراین، شرکت‌های طراحی وب‌سایت باید پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسبی ارائه دهند تا بتوانند به مشتریان خود کمک کنند تا سایت‌هایشان را به روز نگه دارند و از مشکلات آن جلوگیری کنند؛ این شامل به‌روزرسانی‌های امنیتی، بهینه‌سازی سرعت سایت، رفع خطاهای فنی و همچنین ارائه ابزارهای مورد نیاز برای مدیریت سایت می‌شود.

علاوه بر این، شرکت‌های طراحی سایت باید قابلیت تعمیرات سایت‌های خود را نیز داشته باشند تا در صورت بروز مشکلات و خطاها، به سرعت آن‌ها را رفع کنند و سایت بهینه شده به خوبی عمل کند؛ به همین دلیل، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مؤثر از ویژگی‌های مهم یک شرکت طراحی سایت حرفه‌ای است.

قابلیت‌های امنیتی برای حفاظت از اطلاعات کاربران

یکی از ویژگی‌های مهم در طراحی سایت، قابلیت‌های امنیتی است که برای حفاظت از اطلاعات کاربران در سایت لازم است. برای این منظور، شرکت‌های طراحی سایت باید قابلیت‌های زیر را داشته باشند؛

استفاده از پروتکل HTTPS برای ارتباطات امن بین کاربر و سرور: با استفاده از پروتکل HTTPS، اطلاعات ارسالی بین کاربر و سرور به صورت رمز شده ارسال می‌شوند که از سرقت اطلاعات توسط هکرها جلوگیری می‌کند.

استفاده از سیستم‌های دو عاملی برای ورود به سایت: این سیستم باعث می‌شود تا برای ورود به سایت علاوه بر نام کاربری و رمز عبور، یک کد اعتبارسنجی یا تأیید دیگر نیز باید وارد شود که امنیت حساب کاربری را افزایش می‌دهد.

استفاده از سیستم‌های حفاظتی مانند فایروال و ضد ویروس: استفاده از سیستم‌های حفاظتی مانند فایروال و ضد ویروس برای محافظت از سرور و دیتابیس سایت در برابر حملات امنیتی نیز بسیار مهم است.

به‌روزرسانی افزونه‌های سایت: برای جلوگیری از حملات امنیتی، نرم‌افزارهای سایت باید به‌روزرسانی شوند و با آخرین نسخه‌ها به روز شوند.

چرا طراحی سایت خود را به شرکت لیدوما بسپاریم؟

تجربه و تخصص استفاده از تکنولوژی‌های روز
تمرکز بر تجربه کاربری قابلیت سفارشی‌سازی
پشتیبانی و خدمات پس از فروش

امنیت

شرکت  طراحی سایت لیدوما

تجربه و تخصص

تیم طراحی و توسعه وب‌سایت شرکت لیدوما، دارای تجربه و تخصص لازم در زمینه طراحی سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) می‌باشد.

استفاده از تکنولوژی‌های روز

تیم توسعه کسب و کار با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا و ابزارهای جدید، می‌تواند سایتی را با قابلیت‌های بیشتری طراحی کند.

تمرکز بر تجربه کاربری

در طراحی سایت، تمرکز بر تجربه کاربری (UX) بسیار مهم است. تیم لیدوما با توجه به نیازهای کاربران، سایتی با تجربه کاربری بهتر طراحی می‌کند.

قابلیت سفارشی‌سازی

شرکت طراحی و توسعه سایت لیدوما، قابلیت سفارشی‌سازی سایت را بر اساس نیازهای خاص کاربران فراهم می‌کند.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

در این شرکت توسعه کسب و کار، خدمات پشتیبانی و تعمیرات پس از فروش نیز ارائه می‌شود.

امنیت

این شرکت دیجیتال مارکتینگ، از تکنیک‌های امنیتی مناسب برای حفاظت از اطلاعات کاربران استفاده می‌کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:ایسنا

دکمه بازگشت به بالا