فناوری های نوین

رونمایی از ۲ محصول شرکتهای دانش بنیان در حوزه مالی



به گزارش خبرنگار مهر، در پانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت مالی (بانک، بیمه و بورس)، از محصولات جدید دو شرکت دانش‌بنیان با حضور رییس صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.

محصول یک شرکت، زیرساخت ابری سیستم یا «کوبیت» است. این محصول مجموعه‌ای از سامانه‌های کمکی مانند ابزار احراز هویت و صدور گواهی و … است. این محصول بستری است که مشتریان را قادر می‌سازد تا برنامه‌های تجاری را بدون نیاز به ساخت و نگهداری زیرساخت، توسعه دهند و اجرا و مدیریت کنند.

دومین محصول سامانه بانکداری دیجیتال «آدانیوم» بود که رونمایی شد. این سامانه با تمرکز بر نیازهای مشتریان حقوقی و شرکتی، از پنج سال گذشته در اکوسیستم بانکی فعال شده است و در ۶ بانک به ده‌ها هزار شرکت و بیش از دو میلیون کاربر بانکی خدمات‌رسانی می‌کند.

ویژگی بارز فنی این محصول، استفاده از امضای دیجیتال به عنوان شیوه اصلی احراز اصالت درخواست‌ها است که بدین وسیله بالاترین حد امنیت و انکارناپذیری در تراکنش‌های دیجیتالی فراهم می‌شود و به بانک امکان می‌دهد تا با مدیریت مناسب ریسک، محدودیت سقف‌های مرسوم در تراکنش‌های غیرحضوری را مطابق نیازهای کسب و کار و مشتریان حقوقی کاهش دهد.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا