اقتصادیبازار

راهنمای کامل مهاجرت به کانادا از طریق توریستی ، کاری و تحصیلی 2024

کشور کانادا یکی از جذاب ترین مقصدهای مهاجرتی در بین کشورهای مهاجرپذیر دنیا بوده و سالانه پذیرای افراد مختلف از سرتاسر دنیا با ملیت ها، فرهنگ ها و ادیان مختلف می باشد که به دلایل گوناگونی تصمیم به مهاجرت به کانادا می گیرند. وجود امتیازات مختلف از جمله امکان دریافت اقامت دائم این کشور یکی از چندین دلیل اصلی محبوبیت این مقصد مهاجرتی می باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با روش های مختلف مهاجرت به کشور کانادا آشنا کنیم.

روش های مهاجرت به کانادا چیست ؟

کانادا به عنوان یک کشور مهاجر پذیر شناخته می شود چرا که راهکارها و روش های مختلفی را پیش روی علاقه مندان به مهاجرت به این کشور قرار داده است و افراد می توانند با توجه به شرایطی که دارند یکی از این روش های مهاجرتی را انتخاب و با تشکیل پرونده و گذراندن پروسه مورد نیاز ، به کانادا مهاجرت کنند. روش های مهاجرت به کشور کانادا شامل موارد زیر می شود.

  • مهاجرت تحصیلی به کانادا
  • مهاجرت توریستی به کانادا
  • مهاجرت کاری به کانادا
  • مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای استارتاپ
  • تولد فرزند در کانادا
  • اخذ ویزای اسپانسری کانادا
  • مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج
  • اخذ ویزای بشر دوستانه کانادا

این ها همگی بخشی از روش های اصلی مهاجرت به کانادا هستند و البته که روش های دیگری را نیز می توان برای مهاجرت به کانادا استفاده نمود که ترکیبی از دو یا چند روش مهاجرتی می باشند. همان گونه که پیشتر گفته شد هر فرد یا خانواده متقاضی مهاجرت به کانادا با توجه به شرایط و امتیازات خود یکی از روش های فوق را انتخاب و پیگیری نماید. نکته حائض اهمیت آن است که باید انتخاب بهترین روش مهاجرتی مناسب پرونده خود را به یک تیم مشاور یا وکیل مهاجرتی حرفه ای و با سابقه بسپارید، برای این منظور می توانید از مشاوره مهاجرت رایگان گروه بین الملل افق ماندگار استفاده نمایید.

بهترین روش های مهاجرت به کانادا

اخذ ویزای کانادا روش های مختلفی دارد که در بخش قبل با آن ها آشنا شدید اما در این بین ، برخی از روش ها بسیار راحت تر، کم هزینه تر و یا حتی سریع تر از سایر برنامه ها هستند. از بهترین روش های مهاجرت به کانادا می توانیم به اخذ ویزاهای زیر اشاره کنیم.

  • ویزای توریستی کانادا
  • ویزای تحصیلی کانادا
  • ویزای کاری کانادا

این سه روش در حال حاضر جزو پر متقاضی ترین روش های مهاجرت به کانادا می باشند، علاوه بر آن که بیشترین درخواست را دارند، شانس ویزا شدن بسیار بیشتری نیز برای شما و خانواده به همراه دارند که در ادامه با نحوه دریافت هر کدام از این ویزا ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

ویزای توریستی کانادا

اخذ ویزای توریستی کانادا در سال های 2023 و 2024 یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا برای ایرانیان بوده است استفاده از ویزای اقامت موقت توریستی برای ورود به کشور کانادا و پس از آن استفاده از قانون پابلیک پالیستی ایرانیان یا همان قانون ایران 2023 می تواند بهترین راهکار حال حاضر برای مهاجرت به این کشور باشد. به واسطه این قانون شما می توانید ویزای توریستی خود را به ویزای کار باز کانادا Open Work Permit یا به ویزای تحصیلی کانادا Student Visa تبدیل کنید. و البته پس از اشتغال به یک سال کار در کانادا ، می توانید برای دریافت کارت اقامت دائم کانادا یا همان PR کانادا از طریق سیستم اکسپرس اینتری کانادا درخواست دهید.

ویزای تحصیلی کانادا

تحصیل در کانادا و اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا می تواند یکی از رویاهای هر دانشجویی باشد، وجود امکانات بسیار عالی و شرایط تحصیلی خوب برای دانشجویان بین المللی بسیاری از افراد را مشتاق به دریافت ویزای تحصیلی کانادا می کند. مهاجرت به کانادا از طریق دریافت ویزای تحصیلی کانادا نیز یکی از روش های بسیار عالی توصیه شده می باشد که می تواند شما را پس از طی کردن فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور به این مقصد برساند.

و خبر خوب در خصوص پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کانادا آن است که نماینده رسمی تعداد زیادی از دانشگاه ها و کالج های برتر کانادا در ایران گروه مهاجرتی افق ماندگار می باشد که می تواند در خصوص اخذ پذیرش از این مراکز همراه شما باشد.

ویزای کاری کانادا

مهاجرت کاری به کانادا یا ویزای کاری کانادا که از سال 2023 بازار تبلیغاتی آن بسیار داغ شده است مورد دیگری از روش های مهاجرت به کانادا می باشد که می بایست در خصوص آن این توضیح کوتاه را بدانید. اخذ ویزای کاری کانادا در حال حاضر از طریق همان دریافت ویزای توریستی انجام می شود یا به قولی می توان گفت شما با استفاده از استفاده از قانونی ایران 2023 کانادا می توانید موفق به دریافت ویزای کاری کانادا شوید و به شما توانایی و امکان آن را می دهد که در هر بخشی از کشور کانادا مشغول به کار شوید.

در خصوص دریافت این نوع از ویزای کاری کانادا و مهاجرت به کانادا از طریق این روش نیز می توانید با کارشناسان گروه مهاجرتی افق ماندگار تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

مدراک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا نیز با توجه به روش مهاجرتی مناسب شما متفاوت است. اما به طور کلی برای سه روش مهاجرتی برتر کانادا یعنی ویزای تحصیلی ، توریستی و کاری مدارک زیر جز الزامات اولیه برای مهاجرت به کانادا می باشد.

  • ارائه تمکن مالی
  • شرایط سنی مناسب
  • تسط کافی به زبان انگلیسی و یا داشتن مدرک برای روش های تحصیلی
  • داشتن دعوتنامه و سابقه سفر در روش ویزای توریستی

متداول ترین سوالات در خصوص مهاجرت به کانادا

در ادامه مقاله به دو سوال بسیار پر تکرار در جلسات مشاوره که توسط مراجعین پرسیده می شود را پاسخ داده ایم که می تواند برای شما نیز مفید باشد.

ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا کدام است ؟

با استفاده از قانون ایران ۲۰۲۳ یا پابلیک پالیسی ایرانیان، می توانید ویزای تحصیلی کانادا یا ویزای توریستی کانادا را دریافت نموده و بعد از ورود به خاک کانادا، در راستای دریافت مجوز کار باز ۳ ساله ایرانیان تلاش کنید یا به عبارت دیگر نسبت به تبدیل ویزای تحصیلی یا توریستی به کاری کانادا اقدام نمایید. این قانون تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۵ تمدید شده و شما می توانید به سرعت و با کمترین هزینه ممکن ویزای توریستی کانادا را دریافت نمایید.

سریع ترین روش مهاجرت به کانادا کدام است ؟

اگر می خواهید خیلی سریع به نتیجه برسید و به سریعترین روش ممکن اقامت موقت یک کشور را به دست آورید، مهمتر از آن پس از ورود بتوانید اقامت دائم و پاسپورت کشور مورد نظر را دریافت کنید، بهترین راه، اقدام برای دریافت ویزای توریستی کانادا و ویزای تحصیلی کانادا ست. پس از ورود راه های زیادی وجود دارد که می توانید برای اخذ اقامت دائم و شهروندی کانادا اقدام نمایید.

سخن آخر افق ماندگار در خصوص مهاجرت به کانادا

در این مقاله توضیحاتی در خصوص نحوه دریافت انواع ویزا های کانادا به شما داده شد، اما همچنان مباحث وجود دارد که با توجه به شرایط شما باید توضیح داده شود. برای این منظور می توانید از مشاوره مهاجرت رایگان افق ماندگار بهره مند شوید برای این منظور می توانید به سایت گروه مهاجرتی افق ماندگار به آدرس www.ofoghint.com  مراجعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا