اخبار سایت

گاف اپل در آیفون ۱۵




به‌روزرسانی iOS، باگی را برطرف می‌کند که مانع انتقال روان داده از آیفون‌های قدیمی به چهار مدل گوشی جدید آیفون ۱۵ می‌شود. اعلان به‌روزرسانی در زمان انجام تنظیمات آیفون ۱۵، ظاهر خواهد شد یا کاربران می‌توانند این گوشی را از طریق کابل به رایانه متصل کرده و به‌روزرسانی نرم افزاری iOS ۱۷.۰.۲ را به صورت دستی، دانلود و نصب کنند. همچنین آیفون ۱۵ می‌تواند به صورت عادی تنظیم شده و به‌روزرسانی نرم افزاری از طریق تنظیمات، نصب شود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، به‌روزرسانی نرم افزاری iOS ۱۷.۰.۲ برای مدل‌های آیفون ۱۵ است و نمی‌تواند توسط آیفون‌های قدیمی‌تر دانلود شود.

بر اساس گزارش سی‌نت، اپل، به‌روزرسانی جدید را یک روز پس از انتشار به‌روزرسانی iOS ۱۷.۰.۱ منتشر کرد که یک هفته پس از عرضه سیستم عامل iOS ۱۷، از راه رسید تا سه مشکل امنیتی را برطرف کند.

همچنین مک ورلد گزارش کرد اپل در یک سند پشتیبانی درباره تمیز کردن آیفون ۱۵، اشاره کرد که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو ممکن است به کمی توجه بیشتر نیاز داشته باشند. طبق سند پشتیبانی اپل، در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس، چربی پوست شما ممکن است باعث تغییر رنگ نوار بیرونی شود.

پاک کردن آیفون با یک پارچه نرم، کمی مرطوب و بدون پرز، ظاهر اصلی را احیا می‌کند. بنابراین اگر مرتبا اثر انگشت خود روی آیفون فولادی ضد زنگ را پاک می‌کردید، به نظر می‌رسد که فریم تیتانیومی جدید آیفون ۱۵ پرو هم به همان اندازه کلافه‌کننده خواهد بود.

آیفون ۱۵ رسما وارد بازار شده و خریداران در سراسر جهان مشتاق هستند تا هر چه سریعتر به گوشی جدید دست پیدا کنند.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا