طراحی وب

رئیس تبلیغات پولی Zapier در داستان سرایی، تبلیغات هدفمند هوش مصنوعی و چرا او در بازاریابی تأثیرگذار همه کاره است


پاییز مبارک، MiM-ers! لاته چاشنی کدو تنبل خود را بگیرید، با نوح کاهان کنار بیایید فصل استیک، و آماده بشنوید از یک بازاریاب پولی که در زمینه تأثیرگذاران، داستان سرایی و تبلیغات هدفمند هوش مصنوعی مشارکت دارد.

(متاسفم که نمی توانم آلبوم اخیر الهام گرفته شده از پاییز را ارائه دهم. اگر منصف باشیم، من هنوز در مورد خودم وسواس دارم. میکس “تابستان 2019”..)

به خواندن ادامه دهید تا بدانید چرا رئیس تبلیغات پولی Zapier فکر می کند که دوران طلایی تبلیغات پولی به پایان رسیده است.

برای اشتراک در کارشناسی ارشد بازاریابی اینجا را کلیک کنید

1. به طور کامل صدای اینفلوئنسر را در آغوش بگیرید.

جیمز دو فیو می گوید که دوران طلایی تبلیغات پولی به پایان رسیده است. و او با آن مشکلی ندارد.

او همچنین مدیر تبلیغات پولی Zapier است.

(در حال حاضر دارم تصور می کنم مردان دیوانه دان دریپر در قبر تلویزیونش غلت می زند.)

De Feu به قدری در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ مطمئن است که برای وارد کردن آن به تیم تبلیغات پولی خود مذاکره کرد. او موفق شد زیرا با حرکت رو به جلو، “ما آن را حرکت برند خود می بینیم.”

در واقع، وقتی از او پرسیدم که او چگونه یک هزار دلار فرضی خرج می‌کند، د فیو به من می‌گوید که 40 درصد زیادی را برای اینفلوئنسرها اختصاص داده است.

اما هنوز حساب Google Ads خود را حذف نکنید. دی فیو می گوید که هنوز 50 درصد از این بودجه فرضی را به تبلیغات پولی اختصاص می دهد. (اگر در تلاش برای اضافه کردن این عدد به 100 گیر کرده باشید، 10٪ دیگر به SEO اختصاص دارد.)

همانطور که او اذعان می کند، “تبلیغات پولی همیشه روشن خواهند بود، و ما هنوز هم پول زیادی را در آنجا خرج خواهیم کرد. اما تبلیغات پولی در آن ماه هزینه زنده می شوند و می میرند. این امر ما را به آن اندازه ای که قبلا می رسید، نمی رساند.”

به همین دلیل است که دو فیو تمام تخم‌هایش را در یک سبد نمی‌گذارد. Paid هنوز هم تخم مرغ خوبی است (سبد اشتباه؟)، اما او هیجان زده است که به دنبال تأثیرگذارانی باشد که در همان پلتفرم هایی که مشتریان Zapier در آن معاشرت می کنند، پیشرفت کنند.

او به من می‌گوید: “وقتی به اینفلوئنسرها اشاره کردید، پوزخند زدم، زیرا این نام بازی است – حتی برای ما که در فضای B2B هستیم.”

2. قصه گویی نان و نان بازاریابی است.

دی فیو می‌گوید: «در دنیای تبلیغات پولی، ما بر یک تجربه‌ی ساده و منفرد متمرکز می‌شویم و فقط به تلاش برای بهینه‌سازی آن تا زمانی که کامل شود ادامه می‌دهیم. اما یک چیزی که ما آموختیم این است که داستان سرایی بسیار بزرگ است.

«داستان سرایی بسیار بزرگ است» دقیقاً همان حرفی است که به والدینم ارائه دادم، زمانی که می‌خواستم آنها را متقاعد کنم که رشته نویسندگی خلاقانه یک تصمیم مالی درست است – اما دوفئو اشتباه نمی‌کند. اگر حقیقتی وجود داشته باشد که در دنیای بازاریابی ثابت بماند، این است که انسان ها همیشه عاشق یک داستان خوب بوده اند و خواهند بود.

“کشیدن چیزی، ساختن یک داستان، ایجاد موارد استفاده، برجسته کردن توصیفات – من این را در چند سال گذشته کنار گذاشتم، و اکنون سپاسگزارم که خودمان را دوباره تنظیم کردیم. داستان سرایی همیشه بوده و ادامه خواهد داشت. ابرقدرت ما به عنوان بازاریاب باشیم.”

بنابراین اگر مطمئن نیستید که در دنیای تبلیغات پولی از کجا شروع کنید، این را امتحان کنید: با مشتریان خود صحبت کنید، نکات دردناک آنها را بیاموزید و سپس راه حل های خود را از طریق یک داستان قدیمی به اشتراک بگذارید.

3. به تغییرات چا-چا عادت کنید.

دیوید بووی آن را موعظه کرد: شما باید با تمام تغییراتی که در صنعت تبلیغات اتفاق می‌افتد همگام باشید و یا در خطر از بین بردن پول گرانبها باشید. (این اشعار هستند، درست است؟)

برای de Feu، این به معنای انجام تست‌های فراوان برای یادگیری نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای شخصی‌سازی تبلیغات Zapier است – نه فقط در ایجاد دارایی، بلکه در هدف‌گیری مخاطبان.

او می‌گوید: «شما باید واقعاً در رأس همه این تغییرات اخیر باشید وگرنه در نهایت پول را هدر خواهید داد.

یک مثال می تواند یک برند ورزشی باشد که از هوش مصنوعی برای هدف قرار دادن تبلیغات پوشاک یوگا برای مصرف کنندگان دوستدار وینیاسا استفاده می کند و در عین حال اطمینان می دهد که لباس گلف آنها برای هر مردی در وال استریت ارسال می شود.

به عبارت دیگر: آینده تبلیغات بیشتر شبیه به محتوای هدفمند و هدفمند خواهد بود و کمتر شبیه تبلیغات عمومی و همه منظوره ای است که ما می شناسیم و از آن متنفریم.

برای اشتراک در کارشناسی ارشد بازاریابی اینجا را کلیک کنید



این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

جهت دانلود و یا توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید

دکمه بازگشت به بالا