بازارپزشکی

دکتر گویا، راهکار دسترسی به بهترین پزشکان

دکتر گویا، راهکار دسترسی به بهترین پزشکان

دکتر گویا یکی از برترین وب سایت ها در زمینه ارائه خدمات پزشکی است که با هدف نوبت دهی آسان به کاربران و کاهش تایم انتظار برای ملاقات با پزشک، شروع به کار کرد. از آنجایی که این وبسایت هیچ خدمات حضوری به افراد ارائه نمی ‌دهد، کمک می کند کاربران در هر کجا که هستند بتوانند به صورت غیر حضوری و در کمترین زمان ممکن از بهترین متخصصان در سراسر ایران نوبت دریافت کرده و حتی به صورت غیر حضوری با پزشکان در ارتباط باشند. مجموعه دکتر گویا تلاش کرده با ارائه خدمات متنوعی همچون مشاوره رایگان، معرفی بهترین پزشکان و مشاهده نظرات کاربران در رابطه با پزشکان، شما را در انتخاب پزشک در حوزه مورد نظر راهنمایی کند.

مجموعه دکتر گویا

شاید برایتان جالب باشد بدانید، فکر به راه اندازی سیستم دکتر گویا از کجا نشات می گیرد؟ درست است که امروزه پیشرفت زیادی را در زمینه درمان انواع بیماری‌ها شاهد هستیم و روند این پیشرفت بسیار سریع است، اما متاسفانه این روند سریع را در ارائه خدمات پزشکی به مردم مشاهده نمی‌کنیم. فکر به این مسئله موجب شروع راه اندازی مجموعه دکتر گویا شد که بتوان از طریق آن به ارائه خدمات بهتر پزشکی به مردم کمک کرد.

درست است که برپاکنندگان این مجموعه برای شروع، شکست های زیادی را تجربه کردند، اما این مسئله موجب عقب نشینی آنها نشد. تلاش شبانه روزی و بی وقفه فعالان این مجموعه در نتیجه به ثمر نشسته و تشکیل سیستم دکتر گویا را به دنبال داشته است. لازم به ذکر است، این مجموعه نه تنها به کاربران، بلکه به پزشکان نیز در ارائه ویزیت آنلاین و خدمات درمانی از راه دور کمک می‌کند.

خدمات سایت دکتر گویا

دکتر گویا در سال ،1400 ارائه خدمات خود را به بیماران و کاربران آغاز نموده و نخست، تنها با معرفی پزشکان و انتشار مقالات مرتبط با بیماری ها و افزایش اطلاعات عمومی مردم، به کابران خدمات می رساند؛ اما در حال حاضر این مجموعه با ارائه خدمات دیگری همچون نوبت دهی آنلاین به بیماران، مشاوره رایگان و ویزیت آنلاین پزشک، خدمات خود را گسترش داده و البته گسترش این خدمات همچنان ادامه خواهد داشت.

همچنین این مجموعه برای راحتی خیال کاربران خود در رابطه با پزشکان معرفی شده، مشخصات کامل پزشکان را در سایت قرار داده است. به طور کلی خدمات مجموعه دکتر گویا تنها به این موارد خلاصه نمی‌شود و خدمات دیگری همچون چت آنلاین، امکان دریافت ویزیت رایگان از برخی پزشکان و… نیز از سوی این مجموعه ارائه می‌شوند، اما از آنجایی که مواردی همچون معرفی برترین پزشکان، ویزیت آنلاین و نوبت دهی اینترنتی و مشاوره رایگان از مهم‌ترین خدمات یک مجموعه پزشکی حرفه‌ای هستند، در ادامه بیشتر در رابطه با این موارد صحبت خواهیم کرد.

معرفی پزشکان برتر در وبسایت دکتر گویا

از آنجایی که شناخت پزشکان برتر به صورت پراکنده چندان آسان نیست، مجموعه دکتر گویا تلاش کرده و با تحقیق در رابطه با پزشکان فعال در حوزه‌های مختلف و بیان خصوصیات آنها در کنار هم، امکان مقایسه متخصصان را برای کاربران فراهم کرده و در نهایت به انتخاب بهترین پزشک و دریافت نوبت اینترنتی سریع کمک ‌کند.

علاوه بر کاربران، پزشکان نیز می‌توانند از خدمات مجموعه دکتر گویا استفاده کنند؛ چگونه؟ به طور کلی افرادی که به تازگی طبابت را آغاز کرده اند و به دنبال شناخته شدن میان مردم بوده و یا پزشکانی که به دنبال مراجعه کنندکان بیشتر و افزایش سطح دانش و تجربه خود هستند، می توانند با عضویت در مجموعه دکتر گویا، مراجعه کندگان بیشتری داشته و به این اهداف خود برسند.

نوبت دهی اینترنتی آنلاین

دریافت نوبت از پزشکان اغلب چندان راحت نبوده و به زمان و انرژی زیادی نیاز دارد، به خصوص اگر فاصله مکانی شما با مرکز مورد نظر برای دریافت نوبت، زیاد باشد؛ اما امروزه با گسترش خدمات درمانی غیر حضوری و امکان دریافت آنلاین نوبت پزشک، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نبوده و شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت دکتر گویا، در هر کجا که هستید، از بهترین متخصصان حوزه‌های مختلف پزشکی، نوبت دریافت کنید.

برای دریافت نوبت، تنها کافی است نام پزشک و یا تخصص مورد نیاز را در موتور جستجوگر گوگل سرچ کرده، از میان لیست برترین پزشکان نشان داده شده، وارد صفحه پزشک مورد نظر شوید و بعد از پر کردن فیلد نشان داده شده و وارد کردن مشخصات خود، در کوتاه ترین زمان ممکن، از پزشک مورد نظر، نوبت ویزیت آنلاین و یا حضوری دریافت کنید.

ویزیت آنلاین در دکتر گویا

در صورتی که انتخاب شما در هنگام دریافت نوبت از مجموعه دکتر گویا، ویزیت آنلاین باشد، شما می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مرکز مورد نظر و به صورت متنی، تصویری و یا تلفنی، ویزیت دریافت کنید. در این روش، تمامی مراحل دریافت نوبت از پزشک به صورت آنلاین و یا از طریق تماس با مطب مرکز درمانی صورت می‌گیرد.

پس از تعیین وقت، نحوه دریافت ویزیت از پزشک، مشخص خواهد شد. به عنوان مثال اگر درخواست شما ویزیت تصویری و یا متنی باشد، در موعد مقرر، لینک بستر مورد نظر برای ویزیت آنلاین برای شما ارسال خواهد شد. همچنین دریافت ویزیت تلفنی نیز، از طریق تماس با شماره تلفن و یا شماره ثابتی که از سوی پزشک مشخص می‌شود، امکان پذیر خواهد بود.

ارائه مشاوره رایگان

از آنجایی که بسیاری از کاربران ممکن است در رابطه با مطالب منتشر شده در وبلاگ دکتر گویا و یا بهترین پزشکان معرفی شده با سوالاتی مواجه شوند، وبسایت دکتر گویا شرایطی فراهم کرده که کاربران بتوانند سوالات خود را در بستری امن با کارشناسان این مجموعه در میان گذاشته و به صوت رایگان، به جواب خود برسند.

شما می‌توانید با ورود به بخش مشاوره رایگان در وب سایت دکتر گویا و تماس با شماره درج شده در سایت، از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید. البته روش‌های دیگری نیز برای رسیدن به پاسخ مورد نظر وجود دارد؛ شما می‌توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه های سایت و یا در فیلتر نظرات در صفحه دکتر گویا در پلتفرم‌های مختلفی همچون تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و یا آپارت بیان کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت به آن پاسخ دهند.

تمامی این خدمات، به اضافه خدمات دیگری که در ادامه به این وب سایت اضافه خواهد شد، تنها برای راحتی کاربران و بیماران در دریافت خدمات درمانی صورت می‌گیرد.

دکمه بازگشت به بالا