Newsطراحی وب

خبرنامه وردپرس را بیاموزید – می 2024


سلام دانش آموزان

در اینجا به روز رسانی ماهانه شما از چیزهای جدید در Learn WordPress است. ما نمی توانیم منتظر باشیم تا شما بیایید و چیزهای جدید را بررسی کنید!

محتوای جدید از آوریل

خبرنامه وردپرس را بیاموزید – می 2024کارگاه های آنلاین

کارگاه های آنلاین جلسات آموزش زنده هستند که معمولاً از طریق Zoom تسهیل می شوند. این جلسات اغلب بسیار تعاملی هستند و معمولاً 1 تا 2 ساعت طول می کشند.

تقویم کارگاه آنلاین را بررسی کنید تا ببینید در چه کارگاه های آنلاین می توانید در این ماه شرکت کنید. همچنین می توانید جلسات ضبط شده را در WordPress.tv تماشا کنید. در زیر برخی از موارد ضبط شده منتشر شده در ماه گذشته را مشاهده می کنید:

  • تست WP Playground با wp-now
  • چه چیزی در وردپرس 6.5 جدید است؟
  • تست WP Playground با پسوند VS Code
  • شروع به مشارکت در وردپرس از طریق تیم آموزشی وردپرس کنید
  • گشودن قالب ها

آموزش ها

آموزش ها ویدیوهای کوتاه (5 تا 15 دقیقه ای) هستند که به شما نشان می دهند چگونه کار خاصی را با وردپرس انجام دهید. آنها معمولاً روی یک ویژگی در یک زمان تمرکز می کنند و نتایج یادگیری خاصی دارند.

بیایید جدیدترین آموزش Learn's را بررسی کنید: کاوش در WordPress 6.5

چه چیز دیگری در Learn اتفاق می افتد؟

ممکن است متوجه شوید که آموزش های کمتری در آوریل منتشر شده است. به این دلیل که تیم آموزشی در حال حاضر در حال آماده شدن برای راه اندازی است چندین دوره با نام تجاری جدید در یادگیری! منتظر اطلاعات بیشتر در نسخه‌های بعدی خبرنامه باشید 😊


اگر می خواهید در ایجاد محتوا برای آموزش وردپرس مشارکت داشته باشید، به ما بپیوندید – تیم آموزشی Make WordPress. ما یک برنامه ورود به سیستم خود هدایت شده یا یک برنامه راهنمای همتا برای کمک به شما در شروع کار داریم.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

جهت دانلود و یا توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید

دکمه بازگشت به بالا