اخبار سایت

حمایت سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من» از کسب‌وکارهای اینترنتی




به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سوپر اپلیکیشن «ایرانسل‌من»، از فروشگاه‌های اینترنتی، حمایت می‌کند. این حمایت با هدف افزایش تعداد شرکای تجاری فعال در قسمت «مالی و خرید» از بخش محبوب‌های سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من اجرا شده و به فروشگاه‌های اینترنتی که ثبت حقوقی شده‌اند، تعلق پیدا می‌کند.

سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من» با بیش از ۲۰ میلیون مشترک فعال ماهانه، دریچه ورود به سرویس‌ها و خدمات دیجیتال، برای کاربران ایرانسلی و غیرایرانسلی است و به پشتوانه زیرساخت‌های اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ظرفیت تبلیغی و حمایتی خود را در اختیار فروشگاه‌های اینترنتی دارای مجوز قرار می‌دهد.

کسب‌وکارها می‌توانند از طریق صفحه درخواست همکاری در وبسایت ایرانسل، برای حضور در قسمت «مالی و خرید» از بخش محبوب‌های سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، اعلام آمادگی کنند و تا کنون کسب‌وکارهایی از جمله بانی‌مد و بیمه‌بازار، در این بخش قرار گرفته‌اند. همچنین ایرانسل به زودی مدل‌های پرداخت متفاوت برای مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی فراهم می‌کند، تا شرایط خرید برای  کاربران آنها تسهیل شده و منجر به افزایش فروش شود.

ایرانسل در این دوره از حمایت از فروشگاه‌های اینترنتی، ظرفیت‌های تبلیغی سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من را نیز در اختیار شرکای تجاری جدید خود قرار می‌دهد. بر همین اساس کسب‌وکارهایی که ظرف مدت ۲ هفته از شروع همکاری، امور فنی مرتبط با نمایش کسب‌وکار خود در سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من را انجام دهند، از مزایای تبلیغاتی از جمله «پاپ‌آپ ایرانسل‌من به مدت ۳ ماه»، «ارسال پیامک به کاربران» و «قرار دادن کد تخفیف در صفحه تکان شفت‌انگیز ایرانسل‌من»، بهره‌مند می‌شوند.

ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، برنامه جامع «تحول دیجیتال» را با هدف توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتال، در دستورکار خود قرار داده و تاکنون نقشی اساسی در گسترش زیرساخت ارتباطات کشور به عنوان هسته مرکزی تحول دیجیتال ایفا کرده است. هدف استراتژیک ایرانسل، حرکت از شرکت خدمات ارتباط ‌پایه (Telco) به شرکت فناوری‌محور (Techco)است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، بتواند خدمات متنوعی را عرضه کند و زیست‌بوم دیجیتال کشور را توانمندتر سازد. ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در راستای تحقق این امر، گسترش همکاری با کسب‌وکارهای الکترونیک و توسعه خدمات سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من را در دستور کار خود قرار داده است.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا