اخبار سایت

جمع بندی ۳گزینه استانداری در مجمع نمایندگان/واکنش به عملکرد شفقت!

حمیدرضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به موضوع انتخاب و معرفی استاندار جدید لرستان، اظهار داشت: مجمع نمایندگان لرستان دراین‌رابطه لیست نداده است، در مجمع نمایندگان استان در مورد چند نفر از آقایانی که «کارکشته» و «کاربلد» هستند، بحث کردیم و به وزیر کشور پیشنهاد دادیم.

وی ادامه داد: منتظر هستیم، بالاخره اختیار دراین‌رابطه با آقای وزیر و دولت است، ما هم پیشنهاد داده‌ایم.

مجمع نمایندگان ۳ گزینه معرفی کرده است

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، بدون اشاره به گزینه‌های مدنظر مجمع نمایندگان لرستان دراین‌رابطه، عنوان کرد: دراین‌رابطه گزینه‌ای را اعلام نمی‌کنم، اجازه بدهید، ببینیم می‌خواهند چه کاری انجام دهند، ما سه نفر را اعلام و پیشنهاد کرده‌ایم.

گودرزی در پاسخ به این سوال که تعدادی که مجمع نمایندگان روی آنها به اجماع رسیده است، با نگاه لیست‌ها و طیف‌های سیاسی استان همپوشانی دارد؟ گفت: خود من که وزارت کشوری هستم و کارشناس وزارت کشور هستم، نگاهم اصلاً این نبوده است، کسی باید استاندار لرستان شود که همراه دولت باشد و دولت بتواند با او کار کند، کسی باشد که کارمند وزارت کشور باشد، از تعاملات، قوانین و مقررات و بحث‌های شورای امنیت و شورای‌عالی امنیت ملی و عمرانی و اقتصادی سر در بیاورد.

وی ادامه داد: به نظر من باید شاخصی دراین‌رابطه گذاشته شود، ما در مجمع خودمان دراین‌رابطه شاخص گذاشته‌ایم، با بررسی شاخص‌ها، ما کسی را معرفی کرده‌ایم که سه جا معاون استاندار بوده، یک جا استاندار بوده، شهردار بوده، فرماندار بوده است، یعنی یک گزینه «کارکشته» را به وزارت کشور معرفی کرده‌ایم.

اولویت بندی گزینه‌ها

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حالا انتخاب با خود آقای وزیر کشور و دولت است، گفت: سه‌نفری که از سوی مجمع نمایندگان برای استانداری لرستان به وزارت کشور معرفی شده نیز با اولویت‌بندی بودی بوده است.

گودرزی در ادامه سخنان خود در پاسخ به این سوال که عملکرد مدیریت فعلی استان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: اجازه دهید راجع به این موضوع صحبتی نکنم، احساس می‌کنم «لگدزدن» است، این بنده خدا رفته است، چه صحبتی می‌توان کرد!؟

وی در بخش دیگری از سخنان در پاسخ به این سوال که باتوجه‌به معرفی گزینه‌های مجمع نمایندگان به وزارت کشور، در چه تایم زمانی استاندار لرستان مشخص و معرفی می‌شود؟ گفت: من نمی‌دانم، بالاخره دولت دراین‌رابطه یک اولویت‌بندی کرده است، اختیار با خود دولت است، ما پیشنهاد داده‌ایم، دولت اختیار تام روی این موضوع دارد، منتها از اگر از ما هم نظرخواهی کنند ممنوع دولت هستیم.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که مجمع نمایندگان استان با وزیر کشور جلسه نداشته است؟ گفت: خیر، ما خودمان چندین بار ایشان را دیده‌ایم، جلسه هم با ایشان برگزار کرده‌ایم.

لینک خبر

دیگر رسانه های کشور:

باشگاه خبرنگاران همسونیوز| آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز

دکمه بازگشت به بالا