بدون دسته بندی

جستجوگر صوتی – وبلاگ وردپرس خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید


اکنون بسیاری از افراد به جای تایپ کلمات کلیدی در نوار جستجو، به صورت صوتی جستجو می کنند. گفتن: “OK Google، نزدیکترین کافی شاپ کدام است؟” یا، “هی سیری، برای من یک دستور العمل برای لازانیا وگان پیدا کن” گاهی ساده تر است.

به همین دلیل است که جستجوی صوتی آینده تعامل آنلاین است. میلیون‌ها نفر روزانه از آن برای همه چیز از یافتن اطلاعات گرفته تا خرید و کنترل خانه‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند.

در WPBeginner، ما تجربه گسترده ای در بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجو داریم. بیش از یک دهه است که به ما کمک کرده است محصولات و خدمات دیجیتال خود را بفروشیم. بنابراین، ما می دانیم که ماندن در بالای آخرین استراتژی های سئو چقدر مهم است.

به بیان ساده، اگر سایت وردپرس شما برای جستجوی صوتی بهینه نشده باشد، تعداد زیادی ترافیک ارزشمند را از دست داده اید.

در این مقاله، ما قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا SEO جستجوی صوتی بسیار مهم است و چگونه سایت وردپرس خود را برای جذب آن جستجوهای صوتی بهینه کنیم.

SEO جستجوی صوتی - وبلاگ وردپرس خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید

چرا جستجوی صوتی مهم است؟

جستجوی صوتی به سرعت در حال تبدیل شدن به روش استانداردی است که مردم اطلاعات آنلاین را پیدا می کنند. اگر وب سایت شما برای جستجوی صوتی بهینه نشده باشد، کمتر مرتبط خواهد شد و ترافیک جستجوی ارزشمندی را از دست خواهید داد.

این به این دلیل است که صحبت کردن با یک دستیار هوشمند در تلفن یا دستگاه های اطراف خانه بسیار راحت است. مطالعات نشان می دهد که 62 درصد از بزرگسالان آمریکایی اکنون از دستیارهای صوتی استفاده می کنند. علاوه بر آن، 27 درصد از کاربران جهانی اینترنت از جستجوی صوتی در تلفن همراه استفاده می کنند.

سه اپلیکیشن محبوب جستجوی صوتی در سراسر جهان الکسا، گوگل اسیستنت و سیری هستند.

بسیاری از افراد از جستجوی صوتی برای دریافت پاسخ فوری به سؤالات خود استفاده می کنند، مانند مسیرهای رفتن به یک فروشگاه یا یادگیری هنگام بسته شدن فروشگاه. آنها ممکن است در حال رانندگی باشند و نتوانند به صفحه نمایش نگاه کنند و از دستیار مجازی خود انتظار دارند که بدون نیاز به بازدید از یک وب سایت، بلافاصله پاسخ را با آنها بگوید.

در مواقع دیگر، کاربر ممکن است بخواهد زمانی را صرف کاوش در نتایج جستجو و انجام تحقیقات خود با بازدید از وب سایت ها کند. به عنوان مثال، آنها ممکن است به دنبال بهترین قیمت برای یک محصول باشند، بخواهند بهترین راه را برای تعمیر وسیله نقلیه خود بیاموزند یا پروژه های خود را در خانه انجام دهند.

بسیاری از صاحبان وب سایت های وردپرس با درک اینکه این یک منطقه رشد است، جستجوی صوتی را به وب سایت های خود اضافه می کنند. می توانید نحوه انجام این کار را به صورت گام به گام در راهنمای ما یاد بگیریدنحوه اضافه کردن جستجوی صوتی در وردپرس.

با این حال، مهمترین چیز این است که سئو جستجوی صوتی را انجام دهید و مطمئن شوید که این منبع ترافیک مهم را از دست نمی دهید. رتبه بندی موتورهای جستجو بسیار مهم است زیرا تقریبا 68 درصد از کلیک ها از جستجوهای صوتی از 5 نتیجه اول در صفحه نتایج جستجو آمده است.

اکنون، بیایید نگاهی به نحوه بهینه سازی وبلاگ وردپرس خود برای جستجوی صوتی بیندازیم. در اینجا موضوعات مختلفی وجود دارد که به آنها خواهیم پرداخت. می توانید از پیوندها برای پرش به بخشی که بیشتر به آن علاقه دارید استفاده کنید:

با این اوصاف، احتمالاً می‌خواهید تا حد امکان استراتژی‌های جستجوی صوتی جستجوگر را امتحان کنید.

1. کلمات کلیدی مکالمه را هدف قرار دهید

وقتی افراد از جستجوی صوتی استفاده می کنند، به زبان انگلیسی عادی و روزمره صحبت می کنند. آنها از کلمات کلیدی مشابهی که در نوار جستجوی گوگل تایپ می کنند استفاده نمی کنند.

به جای تایپ کردن “بهترین پیتزا در لس آنجلس”، ممکن است بپرسند، “OK Google، بهترین پیتزا در لس آنجلس چیست؟”

بنابراین، اگر می خواهید محتوای شما برای این جستجوهای صوتی بهینه شود، باید از همان مکالمه و انگلیسی روزمره استفاده کنید. به عبارت دیگر، شما باید طوری بنویسید که صحبت می کنید.

در تجربه ما، بهترین راه برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی محاوره ای، تمرکز بر کلمات کلیدی طولانی است. اینها پرس و جوهای طولانی تر و خاص تری هستند که کاربران جستجو می کنند و اغلب به شکل سؤال هستند.

پرس و جوهای زبان طبیعی مانند اینها بینش هایی را در مورد هدف کاربر ارائه می دهند. بنابراین، به جای تلاش برای مطابقت دقیق کلمات کلیدی، مطمئن شوید که وبه این نیت رسیدگی کنید در محتوای شما

بسیاری وجود دارد مولد کلمات کلیدی دم بلند می توانید از این عبارات طولانی تر استفاده کنید.

به عنوان مثال، شما می توانید از ما استفاده کنید ابزار تولید کلمه کلیدی WPBeginner. شما به سادگی یک کلمه کلیدی را تایپ کرده و سپس روی دکمه “Analyze” کلیک کنید.

ابزار تولید کلمه کلیدی WPBeginner

این ابزار صدها کلمه کلیدی را پیشنهاد می کند که می توانید در محتوای خود استفاده کنید.

می‌توانید به بخش «سوالات» بروید تا سؤالاتی را که کاربران درباره کلمات کلیدی شما می‌پرسند، بیابید. شما باید سعی کنید مستقیماً در محتوای خود به این سؤالات پاسخ دهید.

نتایج سؤالات ابزار تولید کلمات کلیدی WPBeginner

یکی دیگر از ابزارهای مفید برای کشف کلمات کلیدی دم بلند این است کم میوه ها.

هنگامی که یک کلمه کلیدی اصلی را در ابزار Lowfruits KWFinder تایپ می کنید، هزاران کلمه کلیدی دم بلند تولید می شود. برای مشاهده فقط سوالات می توانید روی برگه “سوالات” کلیک کنید.

نتایج سوال LowFruits

سپس LowFruits می تواند این کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کند تا حجم جستجوی آنها را به شما نشان دهد (ستون 'Vol')، که به شما امکان می دهد بدانید کدام کلمات کلیدی احتمالاً بیشترین ترافیک را برای شما ارسال می کنند.

همچنین به هر کلمه کلیدی یک نمره دشواری (“SD”) می دهد، که نشان می دهد چقدر سخت است که از رقبای خود در آن کلمه کلیدی رتبه بندی کنید.

شما باید کلمات کلیدی را با حجم بالا و سختی کم اولویت بندی کنید.

2. از Schema Markup استفاده کنید

قبلاً اشاره کردیم که بسیاری از افراد زمانی که نمی توانند به صفحه نمایش نگاه کنند، مانند زمانی که در حال رانندگی هستند، از جستجوی صوتی استفاده می کنند. آنها به دستیار مجازی خود نیاز دارند تا به آنها پاسخ های گفتاری بدهد، که ممکن است شامل مسیرهای گام به گام به فروشگاه شما یا زمان بسته شدن آن باشد.

این تنها زمانی اتفاق می افتد که گوگل و سایر موتورهای جستجو بتوانند محتوای وب سایت شما را درک کنند. برای انجام این کار، آنها داده های ساخت یافته را در قالب نشانه گذاری طرحواره شناسایی و استفاده می کنند.

نمونه ای از پرسش های متداول در صفحه SERPs

نشانه گذاری طرحواره نوع خاصی از کد HTML است که در پشت صحنه به وب سایت وردپرس شما اضافه می شود. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا انواع مختلف محتوا مانند پست های وبلاگ، محصولات، دستور العمل ها، رویدادها و موارد دیگر را درک کنند.

به عنوان مثال، به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا حقایق خاصی مانند مواد اولیه دستور غذا، مشخصات محصول و قیمت را تشخیص دهند. نشانه‌گذاری طرحواره همچنین می‌تواند مواردی مانند ساعات کاری فروشگاه یا جزئیات تماس حرفه‌ای شما را راحت‌تر جستجو کند.

شما می‌توانید به دستیاران مجازی اطلاعاتی را که برای پاسخ به سؤالات نیاز دارند، با پیروی از راهنمای ما ارائه دهید نحوه اضافه کردن نشانه گذاری طرحواره در وردپرس و ووکامرس.

اضافه کردن طرح سوالات متداول در AIOSEO

برای مثال می توانید استفاده کنید همه در یک سئو برای اضافه کردن آسان نشانه گذاری طرحواره برای بخش سوالات متداولکه به سوالات رایج در صنعت شما می پردازد.

داده های ساخت یافته باعث می شود موتورهای جستجو و دستیاران مجازی به راحتی محتوای شما را در نتایج جستجوی صوتی به نمایش بگذارند.

سوالات متداول را به سئو All in One اضافه کنید

اگر تصمیم دارید از این افزونه برای ایجاد آسان نشانه گذاری طرحواره استفاده کنید، ممکن است بخواهید به ما نیز نگاهی بیندازید راهنمای کامل در مورد نحوه راه اندازی All In One SEO.

3. برای سئوی محلی بهینه سازی کنید

اگر یک کسب و کار محلی دارید، کاربران زیادی در تلاش هستند تا شما را با استفاده از جستجوی صوتی پیدا کنند. به تعداد 76 درصد از جستجوهای صوتی افرادی هستند که به دنبال محصولات و خدمات محلی هستند.

آنها ممکن است در حین رانندگی به دنبال مسیرهای رسیدن به فروشگاه شما باشند یا هنگام برنامه ریزی با دوستان در مورد نزدیکترین کافی شاپ بپرسند.

بنابراین، در حالی که نشانه گذاری طرحواره را به سایت خود اضافه می کنید، مطمئن شوید که نشانه گذاری برای سایت خود اضافه می کنید آدرس کسب و کار، اطلاعات تماس، ساعات کارو سایر اطلاعات مهم تجاری

می‌توانید با افزودن طرح‌واره محلی به وب‌سایت خود، پاسخگویی به این سؤالات را برای دستیاران مجازی آسان کنید و مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار خود هدایت کنید.

فروشگاه شما همچنین در جستجوهای استاندارد گوگل برجسته تر خواهد شد.

نمونه ای از نمایه کسب و کار Google

مفصل نوشته ایم راهنمای سئوی محلی برای کمک به افزایش ترافیک خود از جستجوهای محلی.

این راهنما علاوه بر اینکه نحوه افزودن طرح واره محلی را به شما نشان می‌دهد، نحوه بهبود دید محلی با ایجاد نمایه کسب‌وکار Google را نیز پوشش می‌دهد. اضافه کردن نقشه های گوگل، در فهرست راهنماهای کسب و کار محلی، و نمایش نظرات مثبت مشتریان.

قرار دادن نشانگر نقشه در نمایه کسب و کار Google

قطعه های ویژه نتایج برجسته شده ای هستند که در بالای صفحه نتایج جستجوی گوگل نشان داده شده اند.

به عنوان مثال، هنگامی که یک دستور غذا را جستجو می کنید، گوگل اغلب بهترین نتایج را در بالای صفحه در یک قطعه ویژه قرار می دهد.

نمونه ای از یک قطعه دستور پخت ویژه، در Google

از آنجایی که این قطعه‌ها در بالای نتایج جستجوی معمولی نشان داده می‌شوند، می‌توانند ترافیک بسیار بیشتری را به سایت شما هدایت کنند.

با این حال بهتر است، با جستجوی صوتی، یک دستیار مجازی اغلب فقط قطعه مشخص شده را برای کاربر می خواند. این یک دلیل بزرگ است 40 درصد از نتایج جستجوی صوتی شامل قطعه های برجسته است.

ما نمی‌توانیم راه تضمینی برای دریافت یک قطعه برجسته ارائه کنیم زیرا آنها توسط Google انتخاب شده‌اند. با این حال، استفاده از نشانه گذاری طرحواره در وب سایت شما کمک خواهد کرد، و چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید تا شانس خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

برای اطلاعات بیشتر، راهنمای ما را بررسی کنید چگونه یک قطعه ویژه گوگل را با سایت وردپرس خود دریافت کنید.

5. سئوی فنی وب سایت خود را بهبود بخشید

در نهایت، باید بررسی کنید که هیچ دلیل فنی وجود ندارد که گوگل رتبه شما را جریمه کند. ممکن است بهترین محتوای بهینه شده برای جستجوی صوتی را در آنجا ایجاد کرده باشید، اما اگر در بالای نتایج جستجو ظاهر نشود، تمام تلاش شما به هدر می رود.

ما یک اثبات شده ایجاد کردیم چک لیست فنی سئو برای کمک به شناسایی مشکلات فنی که شما را از دریافت رتبه های بالاتر باز می دارد. مشکلات رایجی مانند:

رفع خطاهایی مانند این، مشکلاتی را که ممکن است منجر به رتبه بندی ضعیف موتورهای جستجو شود، از بین می برد.

مشاهده سئو و عملکرد پیشرفته

سؤالات متداول: سؤالات متداول درباره جستجوی صوتی

در اینجا چند پاسخ کوتاه به سوالات متداول در مورد بهینه سازی برای جستجوی صوتی آورده شده است.

آیا جستجوی صوتی فقط برای یافتن رستوران ها و مسیرها نیست؟

نه، دیگر نه. مردم اکنون از جستجوی صوتی برای همه چیز استفاده می کنند، از سوالات پیچیده در مورد نحوه تعمیر شیر آب نشتی گرفته تا خرید و کنترل خانه های هوشمند خود. اساساً، افراد ممکن است تصمیم بگیرند از جستجوی صوتی برای هر چیزی که می خواهند آنلاین پیدا کنند استفاده کنند.

آیا واقعاً باید برای جستجوی صوتی جداگانه بهینه سازی کنم؟ آیا همان سئوی معمولی نیست؟

آنها به هم مرتبط هستند، اما جستجوی صوتی کمی متفاوت است، زیرا مردم متفاوت از تایپ کردنشان صحبت می کنند. آنها از عبارات طولانی تر، زبان طبیعی تر و سوالات زیادی استفاده می کنند. بنابراین، شما باید برای نحوه صحبت افراد بهینه سازی کنید.

مهمترین کاری که می توانم برای بهینه سازی سایتم برای جستجوی صوتی انجام دهم چیست؟

شما باید مانند مخاطبان خود فکر کنید و تصور کنید که آنها چگونه می توانند درخواست جستجوی خود را بیان کنند. از چه کلماتی استفاده خواهند کرد؟ چه سوالاتی خواهند پرسید؟ سپس، مطمئن شوید که محتوای شما شامل آن سؤالات است و به آنها به طور واضح و مختصر پاسخ می دهد.

آیا کلمات کلیدی برای جستجوی صوتی مهم هستند؟

بله، اما باید روی «کلمات کلیدی دم بلند» تمرکز کنید. این عبارات طولانی تر و خاص تری هستند که مردم در مکالمه استفاده می کنند. به عنوان مثال، به جای «رستوران ایتالیایی» به «بهترین رستوران ایتالیایی نزدیک من اکنون باز است» فکر کنید.

من یک متخصص فناوری نیستم. آیا بهینه سازی برای جستجوی صوتی پیچیده است؟

ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. مهمترین نکات نوشتن طبیعی، بهینه سازی برای موبایل و استفاده از یکی از آنهاست بهترین ابزار یا پلاگین سئو برای راهنمایی شما

چگونه می توانم بفهمم که بهینه سازی جستجوی صوتی من کار می کند؟

مراقب ترافیک وب سایت خود باشید. از ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و کنسول جستجوی گوگل برای ردیابی کلمات کلیدی که افراد برای یافتن شما استفاده می کنند، از جمله جستجوهای صوتی، و نحوه تعامل آنها با محتوای شما.

امیدواریم این آموزش به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه وب سایت وردپرس خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید. همچنین ممکن است بخواهید انتخاب تخصصی ما را ببینید بهترین افزونه های نشانه گذاری طرحواره برای وردپرس یا ما راهنمای نهایی سئو وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش ویدیویی وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک.

پست جستجوگر صوتی – وبلاگ وردپرس خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

Link to fons nuntium

دکمه بازگشت به بالا