بدون دسته بندی

جستجوگر سئو وردپرس – چگونه می توان آنالیز محتوای بلادرنگ انجام داد


لازم نیست منتظر بمانید تا پست‌هایتان منتشر شوند و آن‌ها را از نظر سئو بررسی کنید. ابزارهای تجزیه و تحلیل محتوای بلادرنگ به شما مناطقی را نشان می دهند که می توانید مقالات خود را در حین نوشتن آنها بهینه کنید.

تجزیه و تحلیل محتوا با سئو کار می کند. اولی مانند بازرسی یک ماشین است تا ببینید آیا آن را روان کار می کند یا خیر، در حالی که دومی مانند تنظیم کردن آن است.

در تجربه خود با بهینه سازی پست های وردپرس برای سئو، متوجه شده ایم که تجزیه و تحلیل دقیق محتوای ما به ما کمک می کند تا مقالاتی بنویسیم که با مخاطبان ما طنین انداز شده و رتبه بهتری در موتورهای جستجو کسب کنیم. در نهایت، به ما کمک می‌کند تا تجربه آنلاین جذاب‌تری ارائه دهیم.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از چکرهای سئو وردپرس، تحلیل محتوای بلادرنگ را در وردپرس انجام دهید.

جستجوگر سئو وردپرس - چگونه می توان آنالیز محتوای بلادرنگ انجام دادجستجوگر سئو وردپرس - چگونه می توان آنالیز محتوای بلادرنگ انجام داد

چرا تجزیه و تحلیل محتوا برای سئو مهم است؟

هنگامی که تحلیل محتوا انجام می دهید، محتوای موجود وردپرس خود را ارزیابی می کنید تا نقاط قوت، ضعف و عملکرد کلی آن را درک کنید.

این به شما کمک می کند مناطقی را برای بهبود وضوح، ارتباط، تعامل کاربر و دستیابی به اهداف محتوا شناسایی کنید.

این می تواند کار زیادی باشد. به همین دلیل است که در WPBeginner، ما از بهترین ها استفاده می کنیم ابزارهای بهینه سازی محتوا برای تجزیه و تحلیل انتخاب کلمه، خوانایی، ساختار محتوا، پیوند داخلی و تعامل کاربر از راهنماها و مقالات وردپرس ما.

ابزارهای تجزیه و تحلیل محتوای بلادرنگ در حین نوشتن به طور مداوم کار می کنند، مناطقی را برای بهبود برجسته می کنند و معیارهای مفید را نشان می دهند.

شما می توانید از ابزارهای دیگر برای تجزیه و تحلیل محتوای هر وب سایت به همین روش استفاده کنید. این می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید چرا برخی از صفحات وب از شما بالاتر هستند، بنابراین می‌توانید از همان تکنیک‌ها برای بهبود محتوای خود و جهش در رقابت استفاده کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید نگاهی بیندازیم به اینکه چگونه می توانید از چند ابزار تحلیل محتوا برای بهبود سئوی وب سایت خود استفاده کنید:

استفاده از All in One SEO برای تجزیه و تحلیل محتوای بلادرنگ در وردپرس

بهترین راه برای به دست آوردن تحلیل محتوای بلادرنگ در وردپرس، استفاده از آن است همه در یک سئو (AIOSEO). ویژگی های قدرتمندی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بررسی کنید که آیا وب سایت شما سئو شده است یا خیر، از جمله بازخورد مفید در مورد محتوایی که هنوز در حال نوشتن آن هستید.

به محض تمام شدن راه اندازی All in One SEO، به طور خودکار یک ممیزی SEO را انجام می دهد و به وب سایت شما نمره کلی سلامت SEO را می دهد. در زیر این امتیاز، یک چک لیست کامل سئو با پیشنهادات کاربردی برای بهبود آن امتیاز پیدا خواهید کرد.

ممیزی سئو در AIOSEOممیزی سئو در AIOSEO

آن ممیزی اولیه سئو برای وب سایت شما به عنوان یک کل است. همچنین می‌توانید از AIOSEO برای تحلیل دقیق سئوی پست‌های فردی خود به همین روش استفاده کنید. بیایید نگاهی به نحوه انجام این کار بیاندازیم.

عبارت کلیدی تمرکز کنید

شما باید با ویرایش یکی از پست های خود و تنظیم یک کلمه کلیدی تمرکز شروع کنید. این است عبارت یا کلمه کلیدی شما معتقدید که اکثر کاربران برای یافتن محتوای شما در موتورهای جستجو تایپ می کنند.

می توانید این کار را در بخش تنظیمات AIOSEO در ویرایشگر محتوای وردپرس انجام دهید. به سادگی عبارت کلیدی را در فیلد تایپ کنید و سپس روی دکمه «افزودن عبارت کلیدی فوکوس» کلیک کنید.

کلمه کلیدی تمرکز را برای پست یا صفحه خود اضافه کنیدکلمه کلیدی تمرکز را برای پست یا صفحه خود اضافه کنید

All in One SEO بلافاصله محتوای شما را برای آن عبارت کلیدی خاص تجزیه و تحلیل می کند و به شما امتیازی را نشان می دهد. این امتیاز با نوشتن و ویرایش پست به روز می شود.

AIOSEO همچنین لیستی کاربردی از توصیه‌ها برای بهبود امتیاز ارائه می‌کند، مانند استفاده از کلمه کلیدی تمرکز در عنوان SEO.

امتیاز عبارت کلیدی را در AIOSEO متمرکز کنیدامتیاز عبارت کلیدی را در AIOSEO متمرکز کنید

با پیروی از این توصیه ها، امتیاز بالاتری کسب خواهید کرد. هدف شما این است که امتیاز را از جایی که شروع کرده‌اید، بهبود ببخشید، نه رسیدن به 100 کامل. با این اوصاف، توصیه می‌کنیم امتیاز 70 یا بالاتر را هدف بگیرید.

برای دستورالعمل های دقیق، به راهنمای ما در مورد مراجعه کنید نحوه استفاده صحیح از عبارت کلیدی فوکوس در وردپرس.

تجزیه و تحلیل صفحه

کمی پایین تر از تنظیمات AIOSEO، بخش تجزیه و تحلیل صفحه را خواهید دید.

در اینجا، برگه هایی را برای سئو اولیه پیدا خواهید کرد، عنوان، و خوانایی، جایی که پیشنهادات بیشتری در مورد چگونگی بهبود سئوی خود پیدا خواهید کرد.

تجزیه و تحلیل صفحه در AIOSEOتجزیه و تحلیل صفحه در AIOSEO

هر برگه حاوی لیستی از بهترین شیوه ها است. مواردی که با تیک سبز مشخص شده اند، جایی هستند که شما در حال حاضر به خوبی کار می کنید. در همین حال، مواردی که با صلیب قرمز مشخص شده اند، جایی هستند که شما جای پیشرفت دارید.

بهترین راه برای بهینه سازی صفحه برای سئو این است که روی موارد قرمز کار کنید. همانطور که آنها را بهبود می دهید، صلیب ها تبدیل به کنه می شوند.

شما همچنین ممکن است بخواهید ما را ببینید راهنمای نهایی سئو وردپرس برای راهنمایی بیشتر

امتیاز TruSEO

اکنون، وقتی به بالای ویرایشگر محتوا نگاه می کنید، متوجه خواهید شد که All in One SEO به پست شما دو امتیاز می دهد.

اولین امتیاز برای تیتر شما است و با علامت H مشخص می شود.

AIOSEO SEO Headline AnalyzerAIOSEO SEO Headline Analyzer

شما می توانید با دنبال کردن راهنمای ما در مورد نحوه بهبود امتیاز سرفصل بیاموزید چگونه از Headline Analyzer برای بهبود عناوین سئو استفاده کنیم. شما باید حداقل نمره 70 را هدف بگیرید.

دیگری امتیاز TruSEO پست است که بر اساس امتیاز عبارت کلیدی تمرکز، نتایج تجزیه و تحلیل صفحه و سایر عوامل است.

AIOSEO - امتیاز TruSEO و تجزیه و تحلیل محتواAIOSEO - امتیاز TruSEO و تجزیه و تحلیل محتوا

وقتی روی امتیاز TruSEO کلیک می کنید، می توانید تمام توصیه های تحلیل محتوا را در یک مکان مفید ببینید.

به عنوان مثال، بخش های عمومی، اجتماعی، طرحواره و موارد دیگر را خواهید دید. وقتی روی بخش عمومی کلیک می‌کنید، این بخش بزرگ می‌شود تا کلیدواژه تمرکز، کلمات کلیدی اضافی، سئوی پایه، عنوان و خوانایی را نشان دهد.

توصیه ها در AIOSEOتوصیه ها در AIOSEO

برای مشاهده بررسی ها و توصیه هایی که در بالا مشاهده کردید، می توانید روی هر یک از این عناوین کلیک کنید.

اگر می خواهید دستورالعمل های دقیق و گام به گام در مورد بهبود امتیاز TruSEO خود را داشته باشید، به راهنمای ما در این زمینه مراجعه کنید. بهینه سازی پست های وبلاگ خود برای سئو.

استفاده از تحلیلگر سئوی وب سایت WPBeginner در محتوای هر وب سایت

شما می توانید تجزیه و تحلیل سئو مشابهی را در هر وب سایتی با استفاده از سایت ما انجام دهید تحلیلگر سئوی وب سایت ابزار برخلاف سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل، برای همه رایگان است، بدون نیاز به ثبت نام.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک URL برای تجزیه و تحلیل وارد کنید.

این می تواند URL کل یک وب سایت یا یک پست واحد از هر وب سایت باشد. URL لازم نیست از وب سایت خود شما باشد. حتی می تواند از یکی از رقبای شما باشد.

آنالایزر رایگان سئوآنالایزر رایگان سئو

مانند AIOSEO، ابزار Website SEO Analyzer بلافاصله امتیاز یک پست یا وب سایت را از 100 کسب می کند. امتیاز 70 یا بالاتر نشان دهنده سئوی خوب است.

در اینجا یک مثال آورده شده است که در آن می توانید امتیاز یکی از محبوب ترین آموزش های WPBeginner را مشاهده کنید:

نمونه امتیاز در آنالیز سئونمونه امتیاز در آنالیز سئو

در زیر، گزارش‌های مفصلی در مورد کارهایی که به خوبی انجام شده است و آنچه می‌تواند بهبود یابد را در چهار دسته مختلف مشاهده خواهید کرد:

  • سئو اولیه، بهترین شیوه های اولیه سئو مانند استفاده را پوشش می دهد عنوان سئو و متا تگ هابهینه سازی برای کلمات کلیدی، سئوی تصویر و لینک های داخلی و خارجی.
  • سئوی پیشرفته، که بهترین روش های پیشرفته هستند که به دانش تخصصی SEO نیاز دارند.
  • عملکرد، که زمان بارگذاری صفحه شما را اندازه گیری می کند و پیشنهاداتی برای بهبود آن ارائه می دهد.
  • امنیت، از جمله وضعیت مرور ایمن Google شما و اینکه آیا شما هستید یا خیر با استفاده از SSL.

برای بهبود رتبه صفحه وب خود می توانید از توصیه های این ممیزی پیروی کنید.

به عنوان مثال، این ممیزی پست وبلاگ کوتاه کردن توضیحات متا را توصیه می کند. فلش سمت راست دلیل اهمیت این موضوع را توضیح می دهد.

گزارش اولیه سئو در آنالیزگر سئوگزارش اولیه سئو در آنالیزگر سئو

بعلاوه، اجرای ابزار Website SEO Analyzer بر روی URL از وب سایت شخص دیگری به شما این امکان را می دهد تجزیه و تحلیل رقبای سئو را انجام دهید به صورت رایگان این می تواند به شما بینشی در مورد آنچه که رقیب شما به درستی انجام می دهد به شما بدهد و شما می توانید از این دانش برای بهبود رتبه وب سایت خود استفاده کنید.

با مراجعه به سایت، دستورالعمل‌های دقیقی در مورد نحوه انجام ممیزی سئو و ایجاد گزارش‌های رایگان SEO پیدا خواهید کرد تحلیلگر سئوی وب سایت صفحه

استفاده از برنامه افزودنی AIOSEO Chrome برای تجزیه و تحلیل محتوای هر وب سایت

روش دیگر برای انجام تحلیل سئو در هر وب سایتی این است برای استفاده از افزونه رایگان گوگل کروم، All in One SEO Analyzer. این پسوند به شما این امکان را می دهد که در حین مشاهده یک صفحه وب به راحتی یک ممیزی SEO را انجام دهید.

پس از نصب برنامه افزودنی در مرورگر کروم خود، به سادگی به صفحه ای که می خواهید تجزیه و تحلیل SEO را انجام دهید، مراجعه کنید و سپس روی نماد برنامه افزودنی کلیک کنید.

برنامه افزودنی AIOSEO Chromeبرنامه افزودنی AIOSEO Chrome

گزارش مفصلی از صفحه با برگه های آشنای AIOSEO برای نمای کلی، سرفصل ها، پیوندها، تصاویر، طرحواره، اجتماعی و ابزار ظاهر می شود.

تب Overview امتیازهای عنوان سئو صفحه و توضیحات متا را نمایش می دهد، URL صفحه را ارزیابی می کند، کلمات کلیدی استفاده شده را شناسایی می کند و موارد دیگر.

برگه های دیگر طیف گسترده ای از اطلاعات مفید را در مورد صفحه نمایش می دهند.

نسخه آزمایشی اکستنشن aioseo کرومنسخه آزمایشی اکستنشن aioseo کروم

شما می توانید از این ابزار برای شناسایی نقاط ضعف سئو در محتوای خود استفاده کنید یا استراتژی های سئو را که رقبای برتر شما استفاده می کنند را بیاموزید. از این بینش ها می توان برای بهبود رتبه وب سایت شما در صفحات نتایج جستجو استفاده کرد.

نکته تخصصی: مطمئن نیستید که چگونه وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید؟ تیم کارشناسان ما می توانند در همه چیز از ممیزی SEO گرفته تا بهینه سازی در صفحه و تحقیق کلمات کلیدی کمک کنند. ما را بررسی کنید خدمات سئو وردپرس برای جزئیات بیشتر!

امیدواریم این آموزش به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه در وب سایت وردپرسی خود تحلیل محتوای بلادرنگ انجام دهید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در این زمینه ببینید چگونه محتوای جدید وردپرس را سریعتر رتبه بندی کنیم یا انتخاب متخصص ما بهترین ابزارهای ردیاب رتبه سئو برای ردیابی کلمات کلیدی.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش ویدیویی وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک.



این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

Link to fons nuntium

دکمه بازگشت به بالا