فناوری اطلاعات

توانمندی‌های حوزه شهر هوشمند به نمایش در می‌آید



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران ۱۱ تا ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با مشارکت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با هدف «توسعه زیرساخت حمل‌ونقل برای ترافیک هوشمند»، «ایجاد فضا و بستر مناسب برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور بهره‌گیری بیشتر از علوم و فنون روز» و «ارتقا روش‌های علمی شهر هوشمند و ایجاد بستر مناسب برای انتقال دانش و فناوری جدید به کشور» برگزار خواهد شد.

محورهای در نظر گرفته شده برای این رویداد شامل «حمل و نقل هوشمند»،«ساختمان‌های هوشمند»، «دولت هوشمند»، «انرژی»، «محیط زیست هوشمند»، «تجهیزات زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات»، «سلامت»، «آموزش و پرورش»، «اقتصاد هوشمند» و «امنیت در شهرهای هوشمند» است. برگزاری این رویداد نقش بسیار مهمی در توانمندسازی شهرهای نوآور و تصمیم‌گیری بهتر مدیران شهری به‌منظور ارائه‌ی مطلوب خدمات نوین شهری دارد.

این نمایشگاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری ویژه‌ی شرکت‌های دانش‌بنیان با اختصاص یارانه‌ی نمایشگاهی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان حوزه فناوری، هوشمندسازی، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها می‌توانند در این رویداد مشارکت کنند.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا