فناوری اطلاعات

تصمیم گیری درباره هیات مدیره جدید آسیاتک



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک؛ سهامداران آن در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت (منتهی به اسفند ۱۴۰۱) که چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، درباره ترکیب و اعضای هیئت مدیره تصمیم‌گیری می‌کنند.

مجمع عمومی عادی سالیانه مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک، منتهی به اسفند ۱۴۰۱، چهارشنبه هفته جاری (۱۱ مرداد) در مرکز نوآوری و شتابدهی «رایمون» برگزار می‌شود. در این مراسم، اعضای هیئت مدیره به صورت حضوری و آنلاین میزبان سهامداران حقیقی و حقوقی هستند و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این آدرس، در مراسم حضور داشته باشند.

این مراسم، در ادامه مجمع عمومی عادی سالیانه پیشین برگزار می‌شود و سهام‌داران درباره ترکیب و اعضای هیئت مدیره تصمیم‌گیری می‌کنند.

در مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق‌العاده پیشین که ۲۸ تیر ۱۴۰۲ برگزار شد، مدیرعامل آسیاتک درباره عملکرد و دستاوردهای این مجموعه طی یک سال اخیر گزارش داد و سهام‌داران درباره صورت‌های مالی مربوط به سال مالی منتهی اسفند ۱۴۰۱ گفت‌وگو کرده و به ازای هر سهم ۱۲۰ ریال، معادل ۱۲ تومان سود در نظر گرفتند. همچنین درباره انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل برای سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲ تصمیم‌گیری کردند. علاوه بر این، سهام‌داران در مجمع فوق‌العاده درباره اصلاح برخی مواد اساسنامه و تطابق آن با نمونه سازمان بورس گفت‌وگو کرده و آن را تصویب کردند.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا