فناوری اطلاعات

تصمیمی برای افزایش تعرفه تلفن همراه گرفته نشده است



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد افزایش تعرفه هزینه تلفن همراه گفت فعلا تصمیمی در این راستا اتخاذ نشده است.

به گزارش ایسنا، عیسی زارع پور-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در مورد صحت و سقم ادغام پیام‌رسان‌های داخلی، گفت: طرحی با عنوان ادغام پیام رسان‌های داخلی نداریم؛ قرار بر این است که تمام پلتفرم‌های داخلی به صورت متقابل به یکدیگر متصل شوند، مثل اینکه شما یکی از مشترکان ایرانسل باشید می‌توانید به رایتل و یا همراه اول تماس برقرار کنید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید به اتصال متقابل پلتفرم‌های داخلی؛ اظهار کرد: پیام رسان‌های داخلی به یکدیگر متصل می‌شوند به فرض مثال شخصی که از برنامه پیام رسان داخلی “بله” استفاده می‌کند، می‌تواند به واسطه همان پیام رسان به کاربری که عضو پلتفرم فارسی دیگری همچون “ایتا” است پیام ارسال کند و یا کسی که در سکوی”ایتا” عضو است به کاربرانی که از سایر پیام رسان ها همچون سروش پلاس و آی گپ استفاده می‌کنند پیغام ارسال کند.

وی در ادامه یادآور شد: با اتصال متقابل پیام رسان‌ها کاربران می‌توانند پلتفرم‌های داخلی مورد علاقه خود را نصب کرده و با ارسال پیام به سایر پیام رسان‌های داخلی دیگر ارتباط برقرار کنند.

زارع‌پور اتصال پیام‌رسان‌های داخلی را از ضرورت‌ها و الزامات شبکه‌های اجتماعی داخلی دانست و اظهار کرد: با نصب یک پیام‌رسان داخلی می‌توان با سایر پلت‌فرم‌های داخلی ارتباط برقرار کرد همین مسئله‌ منجر به تقویت پیام‌رسان‌های داخلی خواهد شد.

عضو کابینه دولت سیزدهم در مورد افزایش تعرفه هزینه تلفن همراه به خانه ملت گفت: فعلا تصمیمی در این راستا اتخاذ نشده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد برداشته شدن فیلتر از پیام رسانه‌های خارجی، تاکید کرد: فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در اختیار وزارت ارتباطات نیست که بخواهد آن را بردارد.  

انتهای پیام

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:ایسنا

دکمه بازگشت به بالا