انتقال دامیندامین

ترانسفر و انتقال دامین

انتقال دامنه :برای انتقال دامنه خود به  ایده پردازان نظری نیازی نیست که هیچ  هزینه اضافه ای پرداخت کنید . بلکه فقط میتواند از دیگر خدمات ما براحتی بهره ببرید . برای تمدید فقط کافیست هزینه یک سال تمدید دامنه خود را پرداخت کنید تا انتقال براحتی صورت گیرد .

مراحل انتقال دامنه دارای یک پروسه خاص است که به شرح آن میپردازیم :

نحوه انتفال دامنه

قبل از اقدام شما می بایست موارد زیر را رعایت نمایید : مطابق با قوانین ICANN می بایست حداقل 60 روز از ثبت و یا انتقال دامین به شرکت ثبت کننده فعلی گذشته باشد. مطاق با قوانین ICANN می بایست حداقل یک روز تا تاریخ انقضا دامین فرصت باقی مانده باشد. با شرکت ثبت کننده فعلی دامین خود تماس حاصل نمایید تا دامین شما را unlock کند و همچنین کد authorization   ( کد سکرت یا کد انتقال )را دریافت نمایید. کنترل نمایید که به ایمیل administrator دامین خود دسترسی داشته باشید و ایمیل فعال باشد. سپس با تماس با بخش فروش (ایده پردازان نظری) و یا از طریق کنترل پنل نسبت به درخواست برای انتقال دامین به (ایده پردازان نظری) اقدام نمایید.
ادامه مراحل به شرح زیر است :
shpophost در خواست انتقال دامنه را برای registrar شما می فرستد. Registrar شما نامه ای را به ایمیل administrator دامین شما برای تایید این انتقال ارسال می کند که شما می بایست مطابق با دستور العمل ذکر شده در آن ایمیل اقدام نمایید. کل مراحل فوق 5 تا 10 روز به طول می انجامد. پس از انتقال کامل دامین ، شما از طریق کنترل پنل  ایده پردازان نظری می توانید مدیریت نمایید

در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره 02166057992تماس حاصل فرمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا