بازارفناوری اطلاعاتفناوری های نوین

بررسی مزایا و معایب ایرپاد inpods 12

هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12 یکی از نسخه های پرطرفدار از ایرپاد های ساخته شده با طراحی الهام گرفته از اپل می باشد که همیشه طرفدران خاص خود را داشته است . در این مقاله قصد داریم بررسی این هدفون پرطرفدار بپردازیم که برای این کار از فروشگاه تخصصی لوازم جانبی موبایل به نام اروس دیجیتال کمک گرفته ایم تا کالا را به دقت بیشتری و از نزدیک بررسی نماییم .

مشخصات هندزفری بلوتوث inpods 12

نام محصولInpods 12
قابلیت هاMP3,portable,microphone, music,voice control,earbuds,noise-cancelling
زمان شارژ1 تا 2 ساعت
سازگار باAndroid, IOS, Microsoft
نوع اتصالبی سیم
فاصه عملکرد5 تا 10 متر
زمان پخش موسیقی1تا 2 ساعت مفید
نوع پخشStereo
زمان آماده به کارحدود 24 ساعت
نسخه بلوتوث5.0
ظرفیت باتری35mAh(هرگوشی)
اندازه محصول(L x W x H)5.40 x 4.40 x 1.50 cm / 2.13 x 1.73 x 0.59 inches
وزن محصول0.0800 kg
  

بررسی ایرپاد inpods 12

برای بررسی دقیق این هندزفری بلوتوث همانطور که قبلا هم اعلام کرده بودم از طریق سایت اروس دیجیتال خرید هندزفری انجام شد و دقیقا به بررسی آن پرداختیم .

هدفون inpods 12 TWS دقیقاً شبیه به Apple Airpods 2 است – و همچنین نسبت به مدل‌های قبلی – i10 TWS فشرده‌تر شده است (می‌توانید بررسی قبلی ما را در مورد آن بررسی کنید). اندازه ایربادهای جدید فقط 2.13 در 1.73 در 0.59 اینچ و وزن آن تنها 80 گرم است. به لطف اندازه کوچکتر و وزن سبک تر، هدفون ها راحت تر در گوش شما قرار می گیرند و همچنین گزینه بهتری برای تمرین خواهند بود. هدفون ها همچنین فشار کمتری به گوش شما وارد می کنند و حتی پس از استفاده زیاد باعث تعریق نمی شوند. Inpods 12 TWS همچنین دارای رتبه حفاظت از آب IPX6 است.

یکی از نگرانی‌های اصلی دستگاه‌های مشابه اپل، عملکرد آنهاست. هدفون‌های بلوتوث بی‌سیم واقعی i12 TWS در این بخش نیز به خوبی عمل می‌کنند: دامنه صدای خوب و تعادل بین باس و سه برابر را دریافت می‌کنید

با این کار، نباید انتظار کیفیت صدای حرفه ای را از هدفون های کوچک داشته باشید. در واقع، فناوری بی‌سیم واقعی هنوز کاملاً وجود ندارد تا با بهترین هدفون‌های سیمی موجود در بازار برابری کند. با این حال، اگر یک ادیوفیل متعهد نیستید، احتمالاً حتی متوجه تفاوت نمی‌شوید و راحتی استفاده از هدفون‌های بدون سیم قطعاً از صدای بالقوه کمتر از ایده‌آل بیشتر خواهد بود.

 Inpods 12 TWS روی چیپ‌ست کاملاً جدید Raychem 5.0 اجرا می‌شود که دارای حسگر لمسی بسیار واکنش‌پذیر است تا تا حد امکان به بازخورد لمسی موجود در Apple Airpods نزدیک شود.

همین حسگر همچنین مسئول افزایش برد بلوتوث و بهبود عملکرد باتری است.

کیفیت باتری

در مورد باتری، هر i12 TWS دارای یک باتری 35 میلی آمپر ساعتی است و برای 2 تا 3 ساعت پخش موسیقی بدون توقف مناسب است. زمانی که زمان شارژ کردن هدفون ها فرا می رسد، به سادگی باید آن ها را در کیس شارژ خود که یک پاوربانک 350 میلی آمپر ساعتی نیز هست، قرار دهید. شارژ کامل هدفون بین 1 تا 2 ساعت طول می کشد. زمان آماده به کار برای یک گوش 100 ساعت و برای هر دو گوش 60 ساعت است.

نوع اتصال و روش استفاده

فاصله اتصال بی سیم برای هدفون ها 10 تا 15 متر است و شما به راحتی می توانید پخش موسیقی و سایر عملکردها را از طریق کنترل های لمسی هدایت کنید. به عنوان مثال، دو بار ضربه زدن بر روی هدفون سمت راست به شما امکان می دهد میزان صدا را تنظیم کنید. یک ضربه روی هدفون سمت چپ به شما امکان می‌دهد بین آهنگ‌ها به جلو و عقب بروید – و موارد دیگر.

برای اتصال به هندزفری روش زیر را انجام دهید :

1. روی کلید روشن/خاموش کیس شارژ ضربه بزنید

2. جعبه شارژ را باز کرده و هدفون های گوشی را بردارید

3. هدفون ها به طور خودکار روشن می شوند و وارد حالت جفت شدن می شوند (یادآوری مهم: برای روشن شدن خودکار هدفون ها، سوئیچ کیس شارژ باید روشن باشد)

3. جفت کردن با دستگاه:

3.1 بلوتوث را در دستگاه روشن کنید

3.2 i12 را جستجو کنید و به i12 متصل شوید

دکمه بازگشت به بالا