اقتصادیبازار

با دزدگیر سایلکس امنیت خانه و محل کار خود را چند برابر کنید.

حفظ امنیت خانه و محل کار یکی از دغدغه‌های مهم افراد جامعه به شمار می‌رود و اهمیت بسیار بالایی دارد. به ویژه در جامعه امروزی که روش‌های سرقت و مزاحمت نیز پیشرفت چشمگیری داشته است. دزدگیر سایلکس نیز یکی از سیستم‌های حفاظتی و امنیتی در کشور ایران بوده که با استفاده از بروزترین تکنولوژی‌های دنیا تولید می‌شود و یکی از کارآمدترین سیستم‌های حفاظتی حال حاضر است. با خرید دزدگیر سایلکس، دیگر دغدغه‌ تامین امنیت منزل و محل کار خود را نخواهید داشت. برای آشنایی با انواع دزدگیر سایلکس و ویژگی‌های آن همراه ما باشید.

با دزدگیر سایلکس امنیت خانه و محل کار خود را چند برابر کنید.

انواع دزدگیر سایلکس

دزدگیر سایلکس به سه دسته ساده، تلفن کننده با خط ثابت و سیم کارتی تقسیم می‌شود که در ادامه هرکدام را به همراه ویژگی‌هایشان توضیح داده‌ایم.

دزدگیر سایلکس ساده

این نوع دزدگیر همان‌طور که از نام آن مشخص است، عملکرد ساده‌ای دارد. زمانی که سنسور یا چشمی دزدگیر تحریک می‌شود، آژیر دزدگیر به صدا در‌می‌آید. دزدگیر اماکن سایلکس مدل SL14 یکی از دزدگیرهای ساده است.

دزدگیر سایلکس تلفن‌کننده با خط ثابت

در دزدگیر اماکن سایلکس تلفن کننده با خط ثابت، علاوه بر این که تحریک سنسور موجب به صدا درآمدن آژیر می‌شود، قابلیت دریافت پیام هشدار از طریق برقراری تماس نیز وجود دارد. این دزدگیر با شماره‌های ذخیره شده در حافظه دستگاه تماس می‌گیرد. دزدگیر اماکن سایلکس مدل PD14 از دزدگیرهای تلفن کننده با خط شهری به شمار می‌رود.

دزدگیر سایلکس سیم کارتی

به صدا درآمدن آژیر در هنگام تحریک سنسور، ارسال پیامک و برقراری تماس با شماره‌های ذخیره شده در حافظه دستگاه از قابلیت‌های دزدگیر سیم کارتی سایلکس هستند. پنل دزدگیر SG8 از دزدگیرهای سیم کارتی بوده و می‌تواند قابلیت‌های دیگری مانند: هشدار روشن/خاموش شدن دستگاه، تمام شدن باتری و شارژ سیم کارت را اعلام کند.

دزدگیر سایلکس، در سه نوع ساده، تلفن کننده به خط ثابت و سیم کارتی تولید می‌شود.

دزدگیر سایلکس دارنده ریموت غیرقابل هک هاپینگ

قابلیت اطمینان دزدگیر از ویژگی‌های فنی آن مشخص می‌شود. دزدگیر اماکن سایلکس با ارائه قابلیت‌های هوشمند و پیشرفته به عنوان یکی از مطمئن‌ترین دزدگیرهای ایرانی است که می‌تواند از امنیت محل زندگی و محل کار شما به خوبی محافظت کند. این دزدگیر از ریموت هاپینگ (Hopping Remotes) بهره می‌برد. این ریموت در زبان انگلیسی با نام رولینگ کد شناخته می‌شود و یک ریموت فوق پیشرفته است که در برابر نفوذ هکرها مقاوم می‌باشد. ریموت هاپینگ با استفاده از رمزگذاری پیشرفته از نفود هکرها جلوگیری می‌کند و اکثرا در فناوری‌های بدون کلید (keyless)، گاراژ و خانه مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد. فناوری کد هاپینگ در ریموت، ورود به منزل و سایر اماکن را غیر ممکن کرده و امنیت را به صورت قابل توجهی افزایش می‌دهد. ریموت‌های کد هاپینگ امنیت بسیار بالایی دارند و برای اولین بار توسط کمپانی سایلکس در کشور ایران تولید شده‌اند.

مهم‌ترین ویژگی‌های دزدگیر سایلکس

دزدگیر هوشمند سایلکس به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و کیفیت بالای خود در ایران شناخته شده است. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دزدگیر عبارتند از:

  • پشتیبانی از سنسورهای بی‌سیم و باسیم: دزدگیر اماکن سایلکس قابلیت پشتیبانی از انواع سنسورهای بی‌سیم و باسیم را دارد که نصب و استفاده از آن را انعطاف‌پذیر و آسان می‌کند.
  • اپلیکیشن موبایل: این دزدگیر از طریق اپلیکیشن موبایل قابل کنترل بوده و به کاربران اجازه می‌دهد در هر زمان و مکانی سیستم امنیتی خود را مدیریت کنند.
  • قابلیت اتصال به تلفن ثابت و موبایل: دزدگیر اماکن سایلکس می‌تواند به خطوط تلفن ثابت و یا از طریق سیم‌کارت به موبایل متصل شود تا در صورت بروز خطر، به صورت خودکار با کاربر تماس بگیرد.
  • قابلیت تعریف چندین کاربر: امکان تعریف چندین کاربر، دسترسی و مدیریت را برای افراد مختلف آسان‌تر و ایمن‌تر نموده است.
  • قابلیت ضبط پیام صوتی: این دزدگیر امکان ضبط پیام صوتی دارد که در هنگام بروز هشدار، آن را به کاربران ارسال می‌کند.
  • پشتیبانی از زون‌های مختلف: دزدگیر منزل سایلکس قابلیت تعریف زون‌های مختلف دارد که می‌توان آن‌ها را به طور جداگانه مدیریت و کنترل نمود.

مزایای خرید دزدگیر سایلکس

خرید دزدگیر سایلکس، مزایا و قابلیت‌های فراوانی را به همراه دارد که در ادامه آن‌ها را توضیح داده‌ایم.

  • افزایش امنیت و کاهش سرقت و ورود افراد غیرمجاز: دزدگیر اماکن سایلکس نه تنها یک عامل بازدارنده است، بلکه یک روش مناسب و مقرون به صرفه برای ایجاد هشدار و اطلاع رسانی به موقع در مواقع مورد نیاز می‌باشد. این دزدگیر از ورود افراد غیر مجاز جلوگیری کرده و به کاهش میزان سرقت و مزاحمت کمک می‌کند.
  • توانایی کنترل از راه دور: یکی از قابلیت‌های مهم دزدگیر اماکن سایلکس، قابلیت کنترل از راه دور آن است. دزدگیر هوشمند سایلکس به شما امکان می‌دهد تا بتوانید از راه دور و بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های زمان و مکان، دزدگیر خود را از طریق اپلیکیشن موبایل کنترل کرده و آن را فعال یا غیر فعال کنید.
  • کیفیت بالا: دزدگیر سایلکس توسط شرکت معتبر صنایع الکترونیک سایلکس تولید شده است. محصولات این شرکت دارای کیفیت بالایی بوده و از استانداردهای لازم بهره می‌برند. کیفیت تجهیزات این برند داخلی موجب شده است که محصولات سایلکس در لیست پرفروش‌ترین تجهیزات حفاظتی و امنیتی قرار گیرند.
  • قیمت مناسب: قیمت دزدگیر سایلکس به نوع دزدگیر، امکانات و تجهیزات آن بستگی دارد و قیمت آن از چند میلیون تا چند ده میلیون متغیر است. اما به طور کلی، قیمت دزدگیر اماکن سایلکس با توجه به این که در کشور ایران تولید می‌شود، بسیار مناسب و اقتصادی به نظر می‌رسد.
  • تنوع بالای محصولات: انواع مختلف دزدگیر اماکن سایلکس برای کاربردهای متفاوت تولید می‌شوند که هر یک دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند. تنوع بالای محصولات موجب می‌شود تا کاربر بتواند دزدگیر مورد نیاز خود را از بین محصولات مختلف پیدا کند.
  • گارانتی و پشتیبانی از محصولات: یکی از نکاتی که در هنگام خرید دزدگیر منزل مورد توجه قرار می‌گیرد، گارانتی و پشتیبانی آن است. گارانتی به معنای تضمین کیفیت کالا و پشتیبانی از عملکرد آن در طولانی مدت می‌باشد. شرکت سایلکس نیز با ارائه گارانتی معتبر خیال شما را از بابت خرید راحت می‌کند.

خرید دزدگیر سایلکس با مزایای فراوانی از جمله گارانتی معتبر، کیفیت و تنوع بالا و... همراه است.

پرطرفدارترین دزدگیرهای سایلکس

هر برندی، محصولاتی دارد که از بیشتر جنبه‌ها کم‌نظیر بوده و جزء محصولات پرفروش آن برند به‌شمار می‌روند، دزدگیرهای سایلکس نیز از این قضیه مستثنی نیستند. در ادامه سه مورد از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین دزدگیرهای سایلکس را به شما معرفی می‌کنیم.

دزدگیر سایلکس sg8 q

یکی از پرفروش‌ترین دزدگیرهای سایلکس، دزدگیر سایلکس SG8 Q است که قابلیت‌های متعددی مانند: 5 زون با قابلیت تعریف هر یک از زون‌ها به 8 حالت، قابلیت تماس با خط ثابت و سیم ‌کارت،  ثبت 99 واقعه آخر با زمان و تاریخ، 24 ثانیه پیام قابل ضبط به شکل 1 تا 4 پیام مجزا و ریموت هاپینگ کد 433.92 مگاهرتز (با امکان تعیین سطح دسترسی کاربران) را در اختیار شما قرار می‌دهد. فروشگاه اینترنتی فرادید یکی از فروشگاه‌های معروف و معتبر در زمینه فروش تجهیزات نظارتی، حفاظتی و امنیتی است و انواع دزدگیر سایلکس و تجیهزات نظارتی را با قیمت رقابتی ارائه می‌دهد.

دزدگیر سایلکس sg8 lite

دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG8 Lite به صورت کاملا اقتصادی و با همان کیفیت دزدگیرهای قبلی تولید شده است. برخورداری از 5 زون با قابلیت تعریف هر زون به 5 حالت، 2 حافظه مدیر با امکان ارسال 11 گزارش مختلف، 23 ثانیه پیام قابل ضبط به صورت 2 پیام مجزا، ریموت 433.92MHz) Hopping Code) و 5 حافظه شماره تماس با قابلیت ارسال پیامک و تماس از ویژگی‌های این دزدگیر کارآمد هستند.

دزدگیر سایلکس sg8 s

این دزدگیر مشابه دزدگیر SG8 Q عمل می‌کند و تنها تفاوت آن با این دزدگیر در تعداد رله‌های کنترلی است. دزدگیر سایلکس SG8 S دارای یک رله کنترلی و دزدگیر سایلکس SG8 Q دارای 4 رله کنترلی می‌باشد. برخورداری از 10 حافظه شماره تماس در هنگام هشدار با امکان ارسال پیامک فارسی و برقراری تماس و قابلیت غیر فعال کردن موقت زون، ریموت و سنسور بی‌سیم از سایر امکانات این دزدگیرها به شمار می‌رود.

حرف آخر

دزدگیر سایلکس یکی از بهترین گزینه‌ها جهت جلوگیری از سرقت و ورود افزاد غیرمجاز بوده و یک سرمایه‌گذاری مهم برای حفاظت از دارایی‌های باارزش شما به حساب می‌آید. این دزدگیر ایرانی در مدل‌های متنوع با قابلیت‌های مختلف ارائه می‌شود و ویژگی‌های مهمی از جمله قیمت مناسب، کیفیت بالا و گارانتی معتبر و… دارد. در حال حاضر نیز باتوجه به موارد ذکر شده، دزدگیر سایلکس sg8 q یکی از بهترین دزدگیرهای اماکن سیم کارتی در ایران به حساب می‌آید.

منبع: تامین امنیت اماکن با دزدگیر سایلکس | تک کنترل

دکمه بازگشت به بالا