بازار

استوک لند؛ متخصص در فروش کیس استوک

مینی کیس چیست

مینی کیس یک نوع از کیس های معمولی و رایج است که در ابعاد و سایز کوچک تر و با عملکردی یکسان تولید می شود. امروزه با افزایش استقبال خریداران برای استفاده از این نوع محصول، انواع مینی کیس ها در ابعاد و سایزهای مختلفی حتی به اندازه کنسول های بازی تولید می شوند. در این مقاله در مورد مینی کیس چیست صحبت می شود و در مورد انواع آن و مزایای آن صحبت می شود.

اگر فضای میز کارتان کوچک است یا اگر قصد تقویت سیستم گیمینگ خود را دارید، خرید مینی کیس بهترین انتخاب است. این محصول کاربردی در ابعاد مختلف و با وزن های بسیار سبکی تولید می شوند که حمل آن ها را آسان می کند. در واقع هر برند برای تولید این نوع کیس ها اندازه منحصر به فرد خود را انتخاب کرده که نشان دهنده تفاوت بین انواع آن است. این محصول معمولا در دو نوع SFF و Mini ITX تولید می شوند.

 در این میان اندازه کیس های SFF بر حسب لیتر تولید می شوند که سایزهای مختلف آن شامل اندازه مکعبی، اندازه جعبه های کفش، اندازه Nettops ، اندازه سینمای خانگی، فاکتور فرم فوق العاده کوچک یا USFF ، واحد بعدی محاسبات یا NUC ، اندازه کتابی و … است. از آنجا که این مینی کیس ها در بازار پرفروش تر هستند و کاربران نیز به دنبال سیستم کامل هستند در نتیجه به مانیتور مناسب این کیس ها نیاز دارند در ادامه برایتان راهنمای خرید مانیتور دست دوم را ارائه می دهیم.

راهنمای خرید مانیتور استوک

امروزه سایت ها و فروشگاه های زیادی در زمینهٔ فروش مانیتور دست‌دوم فعالیت می کنند. مهم‌ترین اصل در راهنمای خرید مانیتور دست دوم ، این است که مانیتور سالم بوده و کیفیت مناسبی داشته باشد. همچنین پنل خوب و ظاهری سالم، از دیگر ویژگی های مهمی هستند که باید به آن ها دقت کنید. با خرید از سایت ها و فروشگاه های مطمئن، می توانید از آن ها مهلت تست دریافت کرده و به مدت چندین روز ظاهر، کیفیت مانیتور و عملکرد آن را موردبررسی قرار دهید. همچنین بسیاری از سایت های معتبر برای افزایش اطمینان مشتریان پس از خرید، خدمات و گارانتی معتبر ارائه می کنند.

برای خرید مانیتور استوک باید نکاتی را رعایت کرد تا بتوان بهترین مانیتور را خرید از جمله :

  • بودجه برای مانیتور با توجه به برند مورد نظر
  • مانیتور استوک متناسب با کارتان را انتخاب کنید
  • ابعاد مانیتور استوک
  • سایز مانیتور استوک
  • و ….

بعد از خرید مانیتور استوک راهکارهایی هم وجود دارد تا بتوان مانیتور را  تست کرد و از صحت آن اطمینان حاصل کرد.در این مقاله به طور کامل با راهنمای خرید مانیتور استوک و مزایا و نکات خرید مانیتور استوک آشنا شدیم.شرکت استوک لند آماده ارائه انواع مانیتورهای استوک به بازار می باشد.

دکمه بازگشت به بالا