اخبار سایت

رونمایی از نسخه جدید سامانه فرصت‌های شغلی ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳



به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در سومین روز از نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، از نسخه جدید سامانه فرصت‌های شغلی ایرانسل به آدرس careers.irancell.ir رونمایی شد. این سامانه با هدف ایجاد دسترسی مستقیم کارجویان به موقعیت‌های شغلی، آشنایی با محیط کار ایرانسل، اطلاع‌ از بخش‌های مختلف سازمانی ایرانسل و نحوه فعالیت آن‌ها و همچنین آشنایی با دوره‌های کارآموزی ایرانسل طراحی و پیاده‌سازی شده است.

کارجویان با مراجعه به صفحه فرصت‌های شغلی ایرانسل، به روز‌ترین موقعیت‌های شغلی ایرانسل را مشاهده کرده، با اطلاعات مرتبط با شغل از جمله شرح شغل، وظایف و دانش‌های مرتبط با آن، آشنا شده و به صورت مستقیم می‌توانند روزمه خود را برای کسب موقعیت شغلی ارسال کنند.

همچنین این سامانه به گونه‌ای طراحی شده است که کارجویان می‌توانند از طریق آن، با محیط کار ایرانسل آشنا شوند و در جریان اقدام‌های ایرانسل، برای ایجاد تحول دیجیتال در منابع انسانی قرار گیرند.

با کمک این سامانه، بخش منابع انسانی ایرانسل به صورت بدون واسطه به روزمه‌های ارسالی کارجویان دسترسی پیدا می‌کند و کارجویان می‌توانند مسیر پیوستن به ایرانسل را در آن دنبال کنند.

در بخش کارآموزی سامانه فرصت‌های شغلی ایرانسل نیز، فرصت آموزش و استخدام در ایرانسل برای تازه فارغ‌التحصیلان و دانشجویان شرح داده شده است. مرکز توسعه شغلی ایرانسل تا کنون با برگزاری سه دوره کارآموزی، دانشجویان و نخبگان را از طریق برنامه توسعه شغلی جذب کرده و اطلاعات دور چهارم مرکز توسعه شغلی ایرانسل نیز در سامانه فرصت‌های شغلی ایرانسل به‌روزرسانی می‌شود.

در بخش دیگر سامانه فرصت‌های شغلی ایرانسل به نام وبلاگ، کارجویان، کارمندان، مدیران و علاقه‌مندان به مباحث مرتبط با منابع انسانی، می‌توانند با مطالب مرتبط با این حوزه، به ویژه با رویکرد منابع انسانی در عصر تحول دیجیتال، آشنا شوند.

این سامانه که از روز ابتدایی نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳ به بازدیدکنندگان از غرفه ایرانسل ارائه شد، در دو روز اول نمایشگاه بیش از ۲۰۰ روزمه از کارجویان را ثبت کرد. ارائه محصولات نرم‌افزاری تولید شده توسط ایرانسل برای استفاده در بخش‌های منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها، از جمله سامانه‌ تیکتینگ داخلی iCare، سامانه مدیریت کلان پروژه‌ها BDM، سامانه قدردانی درون‌سازمانی Shine، شبکه اجتماعی داخلی iTrust، سامانه مدیریت عملکرد کارکنان IPF، سامانه‌های مدیریت خدمات داخلی و پشتیبانی (iFood/iTaxi/iParking) و سامانه جذب و استخدام ایرانسل، از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ است که تا ۵ دی ۱۴۰۲ در سالن ۸و۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان علاقه‌مندان است.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا