اخبار سایت

استند و کیوسک لمسی چیست؟


—————- رپرتاژ آگهی —————–

با توجه به رشد امکانات و تاثیر تکنولوژی بر روی زندگی افراد، بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌ها با درک تبلیغات به روش‌های نوین، برای عقب نماندن از این فناوری‌ها، دست به اقدام زده‌اند. یکی از مشخصه‌های مهم در تبلیغات به روش‌های جدید، جذب مخاطب در سریع‌ترین حالت ممکن است. موضوع بعدی شرایطی بوده که تکنولوژی‌های جدید توانسته محصولات و برند را به‌گونه‌ای ملموس‌تر به مخاطب معرفی نماید. استند لمسی تکنولوژی جدیدی است که توانسته محصولات یک فروشگاه را در قابی زیبا و جذاب به دیگران معرفی نماید. استند و کیوسک لمسی چیست؟ قیمت کیوسک لمسی چقدر است؟ ویژگی این سیستم‌ها چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر راجب این محصولات تا انتهای این مطلب از سایت پرواستور همراه ما باشید.
 

کیوسک تاچ اسکرین چیست؟

کیوسک تاچ یا همان استند لمسی دستگاهی با قابلیت تعاملی بوده که دارای یک نمایشگر لمسی مجهز به سیستم کامپیوتری می‌باشد. مخاطب می‌تواند هر محتوایی که مدنظرش است را با لمس صفحه مشاهده نماید و به اطلاعاتی که می‌خواهد برسد. به‌ طور مثال شما وقتی وارد فروشگاهی می‌شوید از طریق این تجهیزات می‌توانید لیست محصولات آن فروشگاه را مشاهده و راجب آن اطلاعاتی را به ‌دست آورید. کیوسک و استند لمسی می‌توانند بلیط بفروشد، پرداخت‌ها را انجام دهد یا باعث سرگرمی فرد شود. برخی از این سیستم‌ها دارای wifi هستند و صاحبان آن‌ها می‌توانند از راه دور و از طریق اینترنت، کنترل و مدیریت دستگاه را به‌دست بگیرند.
 

کاربرد استند لمسی

استندهای لمسی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که بسته به ابعاد محیط نصب مدنظرتان، می‌توانید نمونه‌ای را انتخاب کنید. از این تجهیزات در بسیاری از مکان‌ها از جمله رستوران، داروخانه، مراکز تجاری، فروشگاه‌ها، اطلاعات، پذیرش، تبلیغات و بسیاری مکان‌های دیگر استفاده می‌شود. استفاده از کیوسک تاچ‌ها باعث بهبود و رونق بهتر کسب و کارتان می‌شود و مخاطب بیشتری را جذب می‌کند. برای خرید کیوسک هوشمند ابتدا به کاربری و ابعاد مدنظرتان توجه نمایید و سپس اقدام به خرید کنید. یکی از مهم‌ترین کاربردهای مانیتور ایستاده لمسی این است که راهنمای خوبی برای خریداران محسوب می‌شود و فرد می‌تواند به راحتی به محصول مورد نظرش و اطلاعاتی راجب قیمت و ویژگی‌های آن دست پیدا کند. از طرفی این کار باعث می‌شود تا فروشنده نیاز نباشد مدام کالا و محصول جدیدش را مدام توضیح دهد و آن را معرفی نماید.
به ‌طور مثال می‌توانیم فروشگاه‌های لوازم خانگی را مثال بزنیم؛ این مراکز فروش به ‌دلیل حجیم بودن محصولاتشان، نمی‌توانند کلیه برندها و مدل‌ها را در فروشگاه قرار دهند؛ در نتیجه با استفاده از کیوسک‌های لمسی می‌توان این مشکل را برطرف کرد. مشتری با مراجعه به این سیستم‌ها می‌تواند انواع مدل لوازم خانگی را همراه با قیمت و سایر اطلاعات مشاهده نماید و راحت‌تر تصمیم به خرید بگیرد.

 

قیمت کیوسک تاچ

از کیوسک‌های هوشمند در نمایش اطلاعات پرواز، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها و در اماکن پرتردد مانند مراکز تجاری بزرگ و پاساژها استفاده می‌شود.
 

مزایای خرید استند و کیوسک لمسی

استند‌های لمسی از جمله سیستم‌های کاربردی محسوب می‌شوند که امروزه شاهد آن‌ها در بسیاری از صنایع هستیم. این تجهیزات از مزیت‌های خوبی برخوردار هستند که شامل موارد زیر می‌شوند:
1. مسیریابی آسان فروشگاه:
برخی از مراکز فروش از وسعت زیادی برخوردار هستند؛ به همین دلیل خرید کیوسک لمسی در چنین مواردی، امری مهم تلقی می‌شود. در چنین شرایطی مشتری به راحتی می‌تواند مسیری که مدنظرش است را در فروشگاه پیدا کند و دچار سردرگمی نشود و این موضوع خود یک نوع مشتری‌مداری به‌شمار می‌رود. از آنجایی ‌که می‌توان بر روی این سیستم‌ها، یک‌سری نرم‌افزارهای مسیریابی مانند میز الکترونیک نصب نمود، می‌توان مشتریان را از کلیه مسیرهای فروشگاه و تعداد طبقات مطلع کرد.
2. نظرسنجی از مشتریان:
نظرسنجی یکی از رمزهای موفقیت هر کسب‌ و کاری است، اینکه بدانید مشتری شما چه اندازه رضایت دارد، می‌تواند به رشد شما کمک زیادی کند. به‌طور مثال شما با تعداد نظرات مثبت یا منفی نسبت به یک محصول، متوجه می‌شوید که چه خریدی را انجام دهید. ضمنا با انتقادهایی که می‌شود، می‌توانید مشکل را رفع کنید و شرط مشتری‌مداری را برطرف نمایید. همین موضوع به ظاهر کوچک باعث حفظ مشتری‌های یک مرکز فروش می‌شود. استند تاچ یک پل ارتباطی خوب بین مشتری و فروشنده است، بنابراین با نصب اپلیکیشن‌های مربوط به نظرسنجی بر روی این دستگاه‌ها می‌توانید از نظرات و پیشنهادات مردم استفاده نمایید.
3. سفارش راحت و سریع:
یکی از مزایای استندهای لمسی که باعث افزایش چشمگیر رضایت مردم از این تجهیزات شده است، ثبت سفارش سریع و ارسال فاکتور می‌باشد. مشتری با استفاده از کیوسک‌ها می‌توانند، محصولی که مدنظرشان است را سفارش دهند و نیازی نباشد که در صف‌های طولانی منتظر صادر شدن فاکتور بمانند.
4. کاتالوگ دیجیتالی خدمات و محصولات:
از دیگر قابلیت‌های کیوسک هوشمند، به‌کارگیری آن به ‌عنوان کاتالوگ دیجیتالی محصولات و خدمات می‌باشد. صاحبان فروشگاه می‌توانند با استفاده از این سیستم‌ها، کاتالوگ دیجیتالی ایجاد کنند و به معرفی محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهند، بپردازند. شما بدون کمک هیچ نیروی انسانی می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید.
 

انواع Touchscreen Kiosk

تا به اینجای مطلب، راجب ماهیت و کارایی استندهای لمسی اطلاعاتی را دریافت کردید، اما باید بدانید که این تجهیزات مانند استند لمسی دیجی سان دارای انواع مختلفی هستند که شامل موارد زیر می‌شوند:
استند عمودی:
این مدل یک مکعب مستطیل بزرگ است که قابلیت حمل ‌و نقل آن آسان می‌باشد. بر روی این نوع کیوسک‌های دیجیتالی، می‌توان انواع نرم‌افزارها را نصب نمود.
استند هوشمند لمسی:
این مدل کیوسک تاچ، تقریبا چیزی شبیه به گوشی همراه است با این تفاوت که ظاهری غول پیکر دارد. کلیه امکاناتی که یک گوشی موبایل دارد، بر روی این مدل استند موجود است. به ‌طور کلی داخل این سیستم، یک کامپیوتر بزرگ تعبیه شده که کلیه فرمان‌ها دریافت و بلافاصله اجرا می‌نماید. از این محصول می‌توان در بسیاری از محیط‌های پر رفت‌و آمد استفاده کرد.
میز لمسی:
این مدل touch kiosk با ساختاری شبیه به میز طراحی و تولید شده است، با این تفاوت که بر روی آن یک نمایشگر دیجیتالی قرار گرفته است. میز لمسی این قابلیت را به افراد می‌دهد تا دور آن جمع شوند و از زوایای مختلف، محصول را آنالیز و مشاهده کنند. برای استفاده در نمایشگاه و سالن‌های اجتماعات، گزینه‌ای مناسب به‌شمار می‌روند.
استند مورب:
در این نوع کیوسک زاویه قرارگیری صفحه با دیگر استندهای ساده تفاوت دارد. این نوع کیوسک‌های هوشمند، زاویه دید بهتری را به بیننده می‌دهند. هدف از ساخت و طراحی این سیستم، این است که حالت خصوصی‌تری دارد و افراد می‌توانند راحت‌تر در نظرسنجی و خریدهای شخصی شرکت کنند.
 

نقش کیوسک تاچ‌ در افزایش فروش

به استندها، میز لمسی هم می‌گویند که از آن برای تبلیغات هم استفاده می‌شود. با استفاده از این سیستم‌ها می‌توان مشتریان زیادی را تشویق به خرید نمود و این موضوع باعث رونق کسب و کارتان خواهد شد. تجربه ثابت کرده که بیشتر مشتریان با ورود به فروشگاه تصمیم خود را برای خرید، نهایی می‌نمایند. با قرار دادن یک کیوسک هوشمند در فروشگاه و تبلیغات محصولاتی که تخفیف خورده‌اند یا جدید هستند، می‌توانید مشتری را در فروشگاه نگه دارید. با استفاده از استند لمسی فروشگاهی، می‌توانید کلیه محصولات و خدمات خود را در طیف گسترده‌ای به مشتریان معرفی نمایید. پس این تجهیزات علاوه بر مسیریابی، دادن اطلاعات محصولات، خرید سریع و غیره به تبلیغات کسب و کارتان کمک زیادی می‌کند.
 

خرید استند لمسی

راهنمای خرید کیوسک دیجیتال
اگر قصد خرید کیوسک لمسی و هوشمند را دارید، پیش از هر چیزی لازم است به ابعاد محیطی که دستگاه قرار است در آنجا قرار بگیرد، توجه نمایید. موضوع بعدی نیاز مشتری و محتوایی است که می‌خواهید به واسطه کیوسک‌های هوشمند به دیگران نمایش دهید. دقت کنید که این تجهیزات هزینه نصب هم دارند که شما این موضوع را باید در نظر بگیرید. کیوسک‌های دیجیتال را می‌توانید با قیمتی کم از یک تا هر تعداد که مدنظرتان است، تهیه نمایید.
 

عوامل موثر بر قیمت استند لمسی فروشگاهی

قیمت یکی از پارامترهایی است که برای افراد اهمیت دارد و نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از مهم بودن قیمت به ویژگی‌های یک محصول توجه نمایید و سپس اقدام به خرید کنید. از جمله عوامل موثر بر قیمت استند لمسی می‌توان به نوع برند و مدل اشاره کرد. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت کیوسک دیجیتالی، تورم می‌باشد، چرا که برخی از برندهای خارجی برای وارد شدن به کشور، براساس ارز خریداری می‌شوند و نوسان ارزی در کشور بر روی قیمت نهایی این محصولات تاثیر می‌گذارد.
 

از کجا استند و کیوسک لمسی بخریم؟

کیوسک‌های لمسی از جمله تجهیزات محبوب و پر استفاده در سال‌های اخیر به‌شمار می‌روند و این موضوع به‌خاطر کاربرد و مزیت‌های خوب این سیستم‌ها می‌باشد. این دستگاه کاربردهایی چون دادن اطلاعات محصولات، مسیریابی سریع، کاربری به عنوان کاتالوگ دیجیتالی، تبلیغات و غیره را بر عهده دارد و همین عملکرد باعث شده تا بسیاری از مراکز فروش به خرید نمایشگر لمسی روی بیاورند. از این تجهیزات در مکان‌هایی چون بیمارستان‌ها، مراکز فروش بزرگ چون هایپر و پاساژها، هتل، فرودگاه و رستوران‌های بزرگ استفاده می‌شود. با خرید استند لمسی در زمان خود و مشتریانتان صرفه‌جویی می‌کنید و مهم‌تر اینکه اصطلاحا کلاس کاری خود را ارتقا می‌دهید.
پرواستور یک مرجع بزرگ فروش کیوسک لمسی و سایر لوازم الکترونیکی چون ویدئو پروژکتور، انواع مانیتور، تلویزیون و سایر لوازم جانبی است. اگر به دنبال خریدی امن و مطمئن هستید، پیشنهاد می‌کنیم همین الان با شماره تلفن‌ 021-52472000 تماس حاصل نمایید. پشتیبانان مجموعه پرو استور به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند و مشاوره‌ای رایگان را دریافت خواهید کرد.
 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا