فناوری اطلاعات

ارسال عکس در گوگل مسیج سریع‌تر می‌شود



اپلیکیشن گوگل مسیج (Google Messages) در گوشی گلکسی، ویژگی جدید و بهتری را عرضه کرده است که ارسال عکس در این برنامه را سریع‌تر می‌کند.

به گزارش ایسنا، بعضی از کاربران گوگل مسیج گویا گزینه جدید “ارسال سریع‌تر عکس” (Send Photos Faster) در داخل این اپلیکیشن را مشاهده کرده‌اند که دقیقا آنچه که می‌گوید را انجام می‌دهد. آن طور که در توصیف گزینه “ارسال سریع‌تر عکس” در گوگل مسیج آمده است، کیفیت عکس برای ارسال سریع‌تر کاهش پیدا می‌کند. این به معنای آن است که گوگل مسیج درست مانند سایر اپلیکیشن‌های پیام رسان، کیفیت تصویر را کاهش می‌دهد تا آن را با استفاده از سرویس ارتباطی غنی (RCS)، سریع‌تر ارسال کند.

باید توجه داشت که این ویژگی جدید هنوز برای همه کاربران قابل دسترس نیست. با این حال، گزینه جدید گوگل مسیج می‌تواند برای کاربرانی که از بسته‌های اشتراکی محدود استفاده می‌کند، به منظور ارسال تصاویر مفید باشد. همچنین از این نظر عالی است که سرویس ارتباطی غنی ابتدا تصاویر را به ابر نظیر یک سرویس پشتیبان گیری بارگذاری می کند.

گوگل درباره جزئیات حداکثر اندازه ضمیمه‌ای که می‌تواند از طریق سرویس ارتباطی غنی گوگل مسیج ارسال شود، توضیحی نداده است. با این حال آن طور که وب سایت ۹To۵Google اشاره کرده است، شرکت‌های AT&T و تی موبایل، حداکثر محدودیت ۱۰۰ مگابایت را تعیین کرده‌اند.

بر اساس گزارش وب سایت سام موبایل، این ویژگی به صورت پیش فرض فعال است و کاربران متعدد آن را به عنوان یک ویژگی جدید در اپلیکیشن گوگل مسیج خود مشاهده کرده‌اند.

انتهای پیام

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:ایسنا

دکمه بازگشت به بالا