طراحی وب

ارسال خبرنامه های خسته کننده را متوقف کنید: درس هایی از امیلی کرامر از MKT1


“وسواس با کیفیت” چیزی است که من آرزو کن من 12 ساله داشتم… اما افسوس که در نهایت با قایق هایی از تی شرت های Forever 21 مواجه شدم.

همانطور که معلوم است، کیفیت واقعا مهم است. استاد امروز ما – امیلی کرامر، بازاریاب، سرمایه گذار و مشاور استارت آپ های مرحله رشد B2B (و خالق خبرنامه MKT1) – به من گفت که “وسواس با کیفیت” دلیل موفقیت او در فضای خبرنامه است. (با 48 هزار مشترک و در حال رشد.)

می خواهید بیشتر بدانید؟ به خواندن ادامه دهید تا بیاموزید که چگونه خالق خبرنامه MKT1 “هرگز از دست نمی دهد” و توصیه های او برای هر بازاریاب که رهبران بازاریابی “اولین” در شرکت های خود هستند.

برای اشتراک در کارشناسی ارشد بازاریابی اینجا را کلیک کنید

چرا خالق خبرنامه MKT1 “هرگز از دست نمی دهد”.

1. آماده باشید که به رهبران بگویید چه چیزی را متوقف می کنید، شروع می کنید و ادامه می دهید.

کرامر چهار بار بازاریاب «اول» در شرکت‌هایی با 10 تا 300 کارمند بوده است، بنابراین اولین سوال من یک سوال آسان بود: اگر شما اولین بازاریاب در یک شرکت هستید، از کجا باید شروع کنید؟

کرامر به من گفت که آیا شما یک تیم یک نفره هستید یا یک بخش بازاریابی 200 نفره را رهبری می کنید، پاسخ یکسان است: اولویت بندی، اولویت بندی، اولویت بندی.

“اول، شما باید بفهمید کجا می توانید برنده شوید. کجا می توانید متمایز شوید؟ در کجا بیشترین مزیت را نسبت به رقبا دارید؟ کدام کانال ها برای تجارت شما منطقی تر هستند؟”

15-اکتبر-22-2024-05-14-48-1367-PM

این به این معنی است: برای «الهام‌بخشی» از گشت و گذار در TikTok خودداری کنید یا خود را متقاعد کنید که یک خبرنامه جذاب روز را نجات می‌دهد. با آنچه مهمتر است شروع کنید.

شما باید یک چارچوب برای نحوه اولویت بندی خود داشته باشید – باید در مورد آنچه که فکر می کنید مهم است و چرا نقش مهمی در نظر بگیرید.. اگر این کار را نکنید، فقط با درخواست ها مواجه خواهید شد.”

یکی از اقدامات کرامر هنگام پیوستن به یک شرکت جدید، ایجاد یک طرح “شروع، توقف، ادامه” است. به این ترتیب، مدیران به سرعت می‌توانند ببینند: «اوه، ما قبلاً آن را امتحان کرده‌ایم» یا «ما این کار را متوقف می‌کنیم، و این دلیل است».

در غیر این صورت، بنیانگذار شما ممکن است فقط کمی بیش از حد وسواس فکری کنید که شما کتاب های الکترونیکی را در آمازون به عنوان “بهترین حرکت بازاریابی بعدی” منتشر کنید.

(از تجربه یا چیز دیگری صحبت نمی کنم.)

2. برای فروش بازاریابی به مدیران اجرایی، آن را با تیم محصول مقایسه کنید.

“بزرگترین چالش در حرفه من فروش بازاریابی است. در اوایل کار من، من دلتای بین آنچه در مورد بازاریابی می فهمیدم و آنچه بنیانگذاران یا سایر تیم ها در مورد بازاریابی می دانستند را درک نکردمکرامر می گوید.

من او را احساس می‌کنم: به‌عنوان فردی که از خانواده‌ای فروشنده می‌آیم، بیشتر شام‌های روز شکرگزاری‌ام را صرف این می‌کنم که توضیح دهم آگاهی از برند هنوز یک نتیجه ارزشمند است.

خوشبختانه، کرامر به استعاره ای رسید که به نظر می رسد کارساز باشد: او دوست دارد به بنیانگذاران و مدیران اجرایی بگوید که تیم های بازاریابی مانند تیم های محصول هستند… نه فروش.

چند شباهت کلیدی: هم محصول و هم بازاریابی چند رشته ای هستند. هر دو مجموعه ای از ایده ها و نقشه راه کارهای بزرگی که قصد انجام آن را دارند دارند. و هر دو به تعادلی در بهینه سازی ویژگی ها/کمپین های خاص نیاز دارند – در حین راه اندازی موارد جدید – به منظور کمک به رشد تجارت.

کرامر همچنین بازاریابان را تشویق می کند تا مطمئن شوند که دقیقاً چه چیزی را بنیانگذاران خود می دانند فکر کن بازاریابی است.

“در طول فرآیند مصاحبه، فقط از بنیانگذار بپرسید، “هی، وقتی به آنچه بازاریابان انجام می دهند فکر می کنید، چه چیزی در ذهن شما مهم است؟” زیرا اگر آنها پاسخ دهند و بگویند “نمایشگاه های تجاری” و شما از نمایشگاه های تجاری متنفر باشید، چه؟

نکته او ساده اما درست است: اطمینان حاصل کنید که دیدگاه شما از بازاریابی با بنیانگذار شما همسو است، یا برای یک راه طولانی پس زدن و آزادی خلاقانه بسیار کمتر آماده شوید.

3. اگر چیز جالبی برای گفتن ندارید، خبرنامه ایجاد نکنید.

کرامر خبرنامه MKT1 موفقیت در گرو یک سوال است: “آیا این قسمت از محتوا را برای همه کسانی که می شناسم در این فضا هستند پیامک کنم؟”

وسواس کرامر در مورد کیفیت در آهنگ خبرنامه او مشهود است: در حالی که بسیاری از بازاریابان دوست دارند خبرنامه ها را به صورت هفتگی یا حتی روزانه ارسال کنند، کرامر ترجیح می دهد تقریباً 2 برابر در ماه خبرنامه را ارسال کند. او فقط می خواهد یک خبرنامه بفرستد که چیز جدیدی بگوید.

اسکرین شات 22-10-2024 در ساعت 1.08.54 بعد از ظهر

او با پوزخندی کینه توز اضافه می کند: «مردم با خبرنامه ام به من می گویند «من هرگز از دست نمی دهم» – نمی دانم این درست است یا نه. “من قطعا دلتنگم. اما این وسواس در مورد کیفیت وجود دارد.”

و او چند جمله عاقلانه برای هر کسی که می خواهد خود را بسازد دارد: “اگر خط داستانی ندارید که بتوانید به شیوه ای منحصر به فرد و جذاب درباره آن صحبت کنید – بهتر از بقیه – نباید این کار را انجام دهیدتی. شما نمی توانید فقط بگویید “من می خواهم یک خبرنامه راه اندازی کنم” و سپس محتوا را در آن بچسبانید. اینطوری کار نمی کند.”

برای اشتراک در کارشناسی ارشد بازاریابی اینجا را کلیک کنید



این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

جهت دانلود و یا توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید

دکمه بازگشت به بالا