ووکامرس

آموزش افزودن شناسه محصول یا (sku) به سبد خرید + کد


یکی از معضلاتی که صاحبان یک فروشگاه اینترنتی با آن مواجه هستند، این است که sku یا شناسه محصول در صفحه اصلی محصول نمایش داده نمی شود. این معضل باعث می شود که هنگامی که یک مشتری به پشتیبانی سایت شما مراجعه می کند و درباره یک محصول مثل کتاب ریاضی حرف میزند، شما هیچ پیش زمینه ای راجع به آن ندارید چون ممکن است ده ها کتاب ریاضی داشته باشید! وقتی sku  یا شناسه محصول در صفحه اصلی محصول نمایش داده میشود، از کاربر میخواهید که شناسه کتاب ریاضی را به شما بگوید تا بتوانید در کمتر از چند ثانیه به آن دسترسی باشید. اگر به دنبال یک روش مدیریتی بهتر و سریعتر برای فروشگاه خود هستید، حتما از sku استفاده کنید. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

چرا باید از sku استفاده کنید؟

همانطور که در ابتدا گفتیم، استفاده از شناسه محصول به مدیریت بهتر فروشگاه شما کمک می کند و به شما این امکان را می دهد که خیلی سریعتر بتوانید مشکلات مشتریانتان را رفع کنید و به آن ها پاسخ دهید. وقتی یک محصول sku مشخصی داشته باشد، هیچ اشتباهی در ارسال یا پشتیبانی آن ها رخ نمی دهد و از سمت دیگر شما برای گسترش فروشگاه خود دچار مشکل نمی شوید و به مشکل نمیخورید.

از سمت دیگر کاربران شما خیلی زود تر می توانند محصولات مورد نظرشان را در فروشگاه شما پیدا کنند و آن ها را خریداری نمایند. به طور پیشفرض این امکان در ووکامرس وجود ندارد و باید کد آن را در توابع پوسته قرار دهید:

چطور sku را در صفحه اصلی محصول نمایش دهیم؟

برای نمایش sku در صفحه محصول کافی است به قسمت توابع پوسته خود رفته و کد زیر را جایگذاری کنید.

  1. وارد پیشخوان وردپرس سایت خود شوید.
  2. از منوی سمت راست، نمایش=> ویرایشگر پوسته را انتخاب کنید.

سپس از سمت چپ، توابع پوسته را انتخاب کنید:

سپس کد زیر را در انتهای صفحه جایگذاری کنید:

add_action( 'woocommerce_after_cart_item_name', 'woocommerceir_sku_below_cart_item_name', 11, 2 ); function woocommerceir_sku_below_cart_item_name( $cart_item, $cart_item_key ) { $_product = apply_filters( 'woocommerce_cart_item_product', $cart_item['data'], $cart_item, $cart_item_key ); $sku = $_product->get_sku(); if ( ! $sku ) return; echo '

شناسه محصول: ‘ . $sku . ‘

';
}

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:ووکامرس فارسی
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ووکامرس فارسی مراجعه نمایید

دکمه بازگشت به بالا