اقتصادیبازار

آشنایی با دوربین مداربسته آیریویژن + کاربرد و ویژگی

دوربین مداربسته آیریویژن از جمله دوربین‌های مداربسته اقتصادی با قیمت مناسب می‌باشد که ویژگی‌های بی‌نظیری دارد و برای افزایش امنیت محیط‌های مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید. برند آیریویژن در زمینه تولید دوربین‌ها و سیستم‌های نظارتی تصویری محصولات با کیفیتی را بر اساس جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کند.

لازم به ذکر است که این برند کاملاً در بازار شناخته شده بوده و محصولات خود را با تنوع و کیفیت بسیار بالایی تولید و عرضه کرده است. تا خریداران بتوانند مناسب‌ترین دوربین را بر اساس نوع نیاز خود از این برند خریداری کنند. این دوربین می‌تواند سیستم امنیتی محیط را تا حد زیادی افزایش دهد و تصاویر را با وضوح و کیفیت بالا به ثبت برساند. برای آگاهی از سایر مشخصات و ویژگی‌های دوربین آیریویژن تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

دوربین مداربسته آیریویژن

دوربین مداربسته آریویژن چه ویژگی‌هایی دارد؟

دوربین مداربسته آیریویژن دارای ویژگی‌های مختلفی است. که در این میان شمار ویژگی‌های مثبت این دوربین بسیار زیاد است و همین مسئله باعث شده است تا اکثر افرادی که به دنبال خرید دوربین مداربسته هستند در رابطه با قیمت دوربین مداربسته آیریویژن تحقیق کنند تا بتوانند بر اساس بودجه‌ای که دارند مناسب‌ترین دوربین از این برند را خریداری کنند.

قبل از اینکه به تفصیل در رابطه با ویژگی‌های این دوربین بپردازیم، باید بگوییم که با وجود تمام این ویژگی‌های مثبت و کیفیت بالا این دوربین از جمله ارزان‌ترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار می‌باشد که همین مسئله به شمار خریداران آن افزوده است. در ادامه به ویژگی‌های این دوربین به طور کامل خواهیم پرداخت.

وضوح تصویر و زاویه عریض برای فیلمبرداری

یکی از مهمترین اصول برای انتخاب دوربین مداربسته میزان وضوح تصاویر ثبت شده توسط دوربین می‌باشد. تصاویری که این دوربین مداربسته ثبت می‌کند، بسیار وضوح خوبی دارند و با کیفیت HD ثبت می‌شوند. میزان رزولوشن تصاویر این دوربین هم برابر با 1080 پیکسل می‌باشد. زاویه فیلمبرداری این دوربین کاملاً عریض است و می‌تواند تمام نقاط را تحت پوشش و تصویربرداری خود قرار دهد. در نتیجه برای مکان‌های بزرگتر دیگر نیازی به نصب دوربین‌های مداربسته بیشتر و متعدد نخواهید داشت.

مجهز به تکنولوژی وایرلس

دوربین مداربسته آیریویژن به تکنولوژی وایرلس مجهز شده است. وقتی که دوربین با قطع یک سیم از دسترس خارج شود هر چقدر هم که تصاویر با کیفیت بالا ثبت کند، هیچ فایده‌ای ندارد. در این میان دوربینی که فیلم ضبط شده را به صورت وایرلس و بدون کاهش کیفیت انتقال می‌دهد، می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای محیط‌های مختلف باشد.

دوربین‌های مجهز به تکنولوژی وایرلس با سیستم کنترل از راه دور مدیریت می‌شوند و استفاده از آن‌ها آسان‌تر است و به امنیت بیشتر محیط هم کمک می‌کند. علاوه بر این مدل‌های کوچک‌تر دوربین‌های وایرلس دار قابلیت نصب در خودروها را هم دارند که با این اقدام وسایل نقلیه هم امنیت بیشتری را تجربه می‌کند.

مجهز به قابلیت دید در شب

یکی از مهمترین ویژگی‌های دوربین مداربسته آیریویژن قابلیت دید در شب می‌باشد. در واقع دوربین‌هایی که تکنولوژی دید در شب دارند از توانایی دید کافی در نور کم برخوردار هستند و همین موضوع باعث می‌شود تا امنیت محیط را افزایش دهند. این دوربین‌ها قادر هستند که با کمترین میزان از منبع نور هم فرایند ثبت تصاویر را با وضوح و کیفیت بالا پیش ببرند و این مسئله یک مزیت مهم برای دوربین مدار بسته به شمار می‌آید.

بدین ترتیب در طول ساعات تاریک شب و بدون منابع نوری تصاویر بدون نویز ثبت می‌شوند. برخی از دوربین‌های دید در شب تصاویر را به صورت سیاه و سفید ضبط می‌کنند و برخی دیگر از دوربین‌ها که پیشرفته‌تر هستند توانایی ثبت تصاویر در شب به صورت رنگی را هم دارند. قطعا استفاده از یک دوربین با این قابلیت برای مکان‌هایی که نیاز به امنیت بسیار زیادی دارد الزامی است. شما می‌توانید بهترین دوربین مداربسته آیریویژن که قابلیت دید در شب دارد را از طریق نمایندگی دوربین مداربسته آیریویژن خریداری کنید.

نمایندگی دوربین مداربسته آیریویژن

دسترسی از راه دور

دسترسی از راه دور برای دوربین مدار بسته یک مزیت مهم به حساب می‌آید. زیرا کمک می‌کند که افراد بتوانند تصاویر زنده دوربین را در لحظه از راه دور و از طریق تلفن همراه مشاهده کنند. این اقدام توسط اپلیکیشن‌های مخصوص هر دوربین که در تلفن همراه اندروید یا آیفون نصب می‌شود انجام خواهد شد. با این اوصاف حتی اگر شما در یک شهر دیگر باشید و کیلومترها از منزل و دوربین خود فاصله داشته باشید، باز هم امکان نظارت به بهترین شکل را با دوربین مداربسته آیریویژن خواهید داشت و دوربین تمام تصاویر را برای شما ارسال می‌کند.

قابلیت پشتیبان‌گیری

دوربین مداربسته آیریویژن قابلیت پشتیبان‌گیری و بکاپ را دارد و تمام تصاویر را در یک فضای جداگانه ذخیره می‌کند. تا در مواقعی که تصاویر بنا به هر دلیلی حذف شدند، از طریق بکاپ مجدداً به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

مجهز بودن به بلندگو یا اسپیکر

یک دوربین مداربسته خوب باید به بلندگو یا اسپیکر مجهز باشد. امروزه اکثر دوربین‌های مدار بسته پیشرفته از این آپشن برخوردار هستند. قطعاً وجود این آپشن باعث می‌شود که تصاویر با صدا ضبط شوند و میزان امنیت ارتقا پیدا کند.

حتی زمانی که شما از منزل دور هستید با وجود میکروفونی که در دوربین وجود دارد می‌توانید نظارت دقیق‌تری را در منزل انجام دهید و اگر کودک شما به تنهایی در منزل است می‌توانید صدای او را بشنوید. حتی در صورت شنیدن صدای مشکوک در طول شب می‌توانید با این قابلیت مطلع شوید و اقدامات لازم را در جهت افزایش امنیت انجام دهید. البته در ادارات و شرکت‌ها مدیران می‌توانند با کمک این نوع از دوربین‌ها نظارت دقیق‌تری روی عملکرد کارکنان خود هم داشته باشند.

برای چه اماکنی از دوربین مداربسته آیریویژن استفاده می‌شود؟ نمایندگی دوربین مداربسته آیریویژن

دوربین مداربسته آیریویژن به دلیل برخورداری از ویژگی‌های مثبت متعدد و کمک به ارتقاء سیستم امنیتی، قابلیت استفاده در مکان‌های مختلف را دارد. برای مثال شما می‌توانید در منازل ویلایی، خانه باغ، آپارتمان و حتی اداره و محل کار خود از این دوربین استفاده کنید. البته از آنجایی که دوربین‌های این برند قابلیت دید در شب و کنترل از راه دور را هم دارند برای سایر مکان‌ها مانند پاساژهای تجاری، مغازه‌ها و… نیز مناسب هستند و می‌توانند در جهت ارتقاء امنیت این محیط‌ها عملکرد فوق العاده‌ای را از خود ارائه دهند.

جهت خرید دوربین مداربسته از نمایندگی دوربین مداربسته آیریویژن با قیمت مناسب فروشگاه آیریویژن در خدمت شما است و با توجه به نوع کاربری که از دوربین انتظار دارید مناسب‌ترین پیشنهاد را به شما خواهد داد.

قیمت دوربین مداربسته آیریویژن

نکاتی برای خرید بهترین مدل دوربین مداربسته آیریویژن و قیمت دوربین مداربسته آیریویژن

برای خرید دوربین مداربسته آیرویژن باید به نکات خاصی دقت کنید تا خرید شما با موفقیت انجام شود. قطعاً با توجه به این نکات مناسب‌ترین دوربین را مطابق با نیازهای خود و مکانی که قصد نصب دوربین را دارید انتخاب خواهید کرد. بهتر است که در اولین قدم یک فروشگاه و مرجع معتبر را انتخاب کنید که قیمت دوربین مداربسته آریویژن در آن مناسب و مقرون به صرفه است. با این کار می‌توانید یک خرید موفقیت آمیز و با رضایت را تجربه کنید.

نکته بعدی این است که دقت داشته باشید بر اساس چه نیازی خریدتان را انجام می‌دهید. یعنی قصد نصب دوربین در چه مکانی را دارید. اگر مکان مورد نظر شما منزل مسکونی است باید دوربین مخصوص این مکان را خریداری کنید. یا نه اگر مکان مورد نظر تجاری است باید دوربین با زاویه دید گسترده‌تر و قابلیت‌هایی مثل قابلیت دید در شب نصب شود. تا امنیت محیط را بالا ببرد. حتی دوربین مداربسته برای آپارتمان و منازل ویلایی هم کاملاً متفاوت است و مطابق با نوع ساخت هر یک از این موارد استفاده می‌شود.

اگر قصد نصب دوربین در مکان‌های باز را دارید حتماً سعی کنید که دوربین با تکنولوژی ضد آب و ضد گرد و غبار IP67 را خریداری کنید تا در اثر تغییرات آب و هوایی دچار آسیب نشود. در ادامه یک لیست کامل از نکاتی که برای خرید دوربین مداربسته می‌توانید به آن‌ها توجه کنید را برای شما بازگو می‌کنیم؛

  • توجه به برند دوربین مداربسته
  • دقت به تکنولوژی‌های مختلفی که در دوربین مداربسته به کار برده شده است.
  • توجه به کیفیت لنز دوربین
  • دقت به جنس بدنه دوربین
  • توجه به اینکه آیا دوربین دارای گارانتی و پشتیبانی در نصب می‌باشد یا خیر.
  • بررسی مدل دستگاه DVR و تعداد کانال‌های تصویری و صوتی آن
  • بررسی میزان حافظه دستگاه
  • بررسی نوع سیستمی که در دوربین مداربسته به کار رفته شده است. اعم از آنالوگ و شبکه
  • نوع کاربری دستگاه به عنوان خانگی، امنیتی و…

کلام پایانی

دوربین مداربسته آیریویژن به عنوان یک دوربین پیشرفته و کاربردی با آپشن‌های مختلف شناخته می‌شود که می‌تواند تصاویر را با کیفیت بالا ثبت و ضبط کند. این دوربین در انواع مختلف تولید و عرضه شده است که هر یک از آن‌ها قابلیت نصب در مکان‌های خاصی را دارند و برای مصارف متعدد قابل استفاده هستند. برای خرید دوربین مداربسته آیرویژن می‌توانید از معتبرترین نمایندگی آن یعنی فروشگاه آیریویژن اقدام کنید. این فروشگاه یکی از مراکز معتبر برای خرید دوربین مداربسته می‌باشد که نمایندگی فروش این محصولات است و اصالت و سلامت کالاهای خود را تضمین می‌کند. در نتیجه همه افراد می‌توانند از سراسر کشور از طریق سایت این فروشگاه به صورت آنلاین و بی‌دردسر خرید خود را با بهترین قیمت انجام دهند.

دکمه بازگشت به بالا