فناوری اطلاعات

گزارش معاون علمی رئیس جمهور به کمیسیون آموزش مجلس ارائه شد



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از ارائه گزارش معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به اعضای کمیسیون آموزش در خصوص تبیین برنامه‌ها و اهداف آن معاونت در سال جدید خبر داد.

وی در تشریح نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: ارائه گزارش دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور و معاونان وی در خصوص تبیین برنامه‌ها و اهداف آن معاونت در سال جدید در دستور کار کمیسیون آموزش قرار داشت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گزارش عملکردی در خصوص عملکرد این معاونت و برنامه‌های سال جدید ارائه کرد و نمایندگان عضو کمیسیون نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

وی ادامه داد: آیین نامه اجرایی قانون جهش تولید دانش بنیان در حال تدوین بوده که با اجرای کامل این قانون تحول بزرگی در عرصه دانش بنیان کشور تحقق خواهد یافت.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مقرر شد برنامه‌های این معاونت و بنیاد ملی نخبگان در نشست دیگری با حضور اعضای کمیسیون آموزش مورد بررسی قرار گیرد.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا