ووکامرس

چرا قالب وودمارت محبوب است؟ |


قالب وودمارت یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین قالب های ووکامرس فارسی است که شما می توانید با نصب این قالب بر روی سایت خود از امکانات بی نظیر آن بهره مند شوید. ما قصد داریم در این محتوا به بررسی ویژگی های بی نظیر این قالب بپردازیم و دلایل محبوبیت قالب وودمارت را باهم بررسی کنیم.

آنچه در این مقاله می خوانید:

دارای دموهای زیاد 

اینکه شما در چه حوزه ای فعالیت می کنید و در سایت خود به چه امکاناتی نیاز دارید، اهمیت زیادی دارد و در بحث طراحی سایت باید به آن توجه شوید. اگر شما در ابتدای کار یک قالب انتخاب کنید که پاسخگوی کسب و کار شما نباشد، منجر به زیان مالی و اتلاف وقت و سرمایه شما می شود. قالب وودمارت دموهای زیادی دارد که می توانید با توجه به نیاز و سلیقه‎‌تان یکی از آن ها را انتخاب نمایید. 

شما میتوانید در ادرس زیر پیش نمایش دموهای وودمارت را مشاهده کنید.

قالب وودمارت ووکامرس

تنظیمات زیاد

اینکه یک قالب تا حد زیادی قابل سفارشی سازی باشد، مساله حائز اهمیتی است چرا که شاید شما نیاز داشته باشید تا سایز متن یا رنگ آن را تغییر دهید. تغییرات اینچنینی در قالب وودمارت بسیار آسان است و شما تا حد زیادی می توانید آن را شخصی سازی کنید. همچنین می‌توانید اعلان‌های مهم را برای پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌های محدود و فروش‌های تبلیغاتی سفارشی کنید. اگر به دنبال شخصی سازی سایت هستید از تکه کدهای ووکامرس کمک بگیرید. 

آپدیت های منظم 

دنیای وبسایت روز به روز در حال تغییر و به روز شدن است. سایت شما هم باید به موازات این پیشرفت ها تغییراتی داشته باشد و به روزرسانی شود. اپدیت های منظمی که توسط قالب وودمارت ارائه می شود بسیار در محبوبیت آن موثر بوده است در نتیجه با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید و از ویژگی های بی نظیر آن لذت ببرید. 

دارای سئو بهینه

سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی از بهترین مواردی است که شما می توانید از آن برای بیشتر دیده شدن سایت خود و افزایش فروش سایت، توجه کنید. قالب وودمارت با افزونه یواست سئو، رنک مث و سایر افزونه های پر طرفدارسئو سازگار است که تا حد زیادی به بهبود رتبه گوگل شما کمک می کند.

طراحی بهینه و سرعت بالا از دیگر موارد حائز اهمیت در سئو سایت است که در قالب وودمارت در بهینه ترین حالت ممکن می باشد و تمامی نکات آن رعایت شده است.

سازگاری زیاد با افزونه ها

ممکن است شما برای افزودن امکانات بیشتر به سایت یا فروشگاه خود نیاز به افزونه ووکامرس داشته باشید در نتیجه سازگاری یک قالب با افزونه های مختلف بسیار مهم است.سازگاری قالب وودمارت با بسیاری از افزونه های محبوب ووکامرس نگرانی شما را در این مورد رفع می کند.

 

پشتیبانی از المنتور 

المنتور یکی از بهترین صفحه سازهای ووکامرس است که شما می توانید به کمک آن یک سایت فوق العاده زیبا بدون نیاز به یک خط کد نویسی طراحی کنید. پس اگر برنامه نویسی بلد نیستید، نگران نباشید، چرا که شما می توانید به کمک این افزونه بدون نگرانی فقط با کشیدن و رها کردن سایت مورد نظر خود را طراحی نمایید.

ظاهر ایرانی پسند 

کاربران ایرانی، رفتار متفاوت و سلیقه متفات تری در حوزه سایت دارند. قالب وودمارت کاملا مورد پسند ایرانیان است چرا که طراحی ساده و کاربرپسندی دارد و این قالب شبیه دیجیکالا می باشد و شما می توانید یک فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا به کمک قالب وودمارت طراحی کنید.

سازنده سربرگ پیشرفته 

هدر سایت یکی از مهمترین مواردی است که در بخش طراحی سایت باید به آن توجه کنید. این بخش به کاربران شما کمک میکند تا دسترسی راحت تری به برگه های مهم سایت شما داشته باشند. از سمت دیگر هدر سایت شما می تواند جذابیت دو چندان به سایت شما هدیه دهد و روی روند سئویی سایت شما تاثیر زیادی داشته باشد.

امکانات فراوان 

امکانات و ویژگی های قالب وودمارت به حدی پیشرفته و زیاد است که شما را از نصب افزونه های زیادی بی نیاز می کند. به عنوان مثال وودمارت دارای فیلتر های دقیقی است که شما دیگر نیاز نخواهید داشت که وقت خود را برای نصب و راه اندازی افزونه فیلتر محصولات ووکامرس کنید چرا که بدون نصب افزونه نیز این مورد قابل اجرا و پیاده سازی است.

پنل مدیریت قدرتمند و با واسط کاربری ساده 

اگر برنامه نویسی نکرده اید یا برای اولین بار می خواهید از قالب وودمارت استفاده کنید، می توانید به سراغ قالب وودمارت بروید، چرا که این قالب دارای واسط کاربری بسیار ساده و راحت می باشد که شما می توانید با کمی وقت گذاشتن روی آن کاملا بر آن تسلط پیدا کنید و با ان یک سایت فوق العاده طراحی کنید و بعد از اینکه دانش خود را در زمینه آموزش ووکامرس تکمیل کردید، به سراغ سفارش سایت فروشگاهی بروید و کسب درآمد کنید. 

سرعت لود بالا و عملکرد عالی 

سرعت یکی از مهمترین موارد در جلب رضایت مشتری و سئو سایت می باشد که این موارد 2 عامل مهم در موفقیت سایتتان هستند. با تکیه بر سرعت بالا و عملکرد فوق العاده قالب وودمارت می توان آن را جز بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس دانست. این قالب علاوه بر برنامه نویسی بهینه، بر اساس الگوریتم ایجکس کار میکند و این دلیلی است که منجر به پرسرعت بودن قالب وودمارت شده است. عملکرد این قالب در دیوایس های مختلف از جمله موبایل، تبلت، لپتاپ و… بسیار عالی است و به عبارت تخصصی می توان گفت که این قالب ریسپانسیو است. 

 

 

 

شما می توانید قبل از خرید قالب وودمارت، پیش نمایش دموی آن را در برگه مربوط به قالب وودمارت مشاهده کنید. 

به نظر شما قالب وودمارت چه امکانات دیگه ای داره که توی این مقاله بهش پرداخته نشده؟
برامون کامنت بذار و اگه سوالی راجع به قالب وودمارت داری بپرس.

 

امتیاز به مطلب

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:ووکامرس فارسی
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ووکامرس فارسی مراجعه نمایید

دکمه بازگشت به بالا