اخبار سایت

۱۰ میلیون کاربر به ایکس اضافه شد



لیندا یاکارینو، مدیرعامل شرکت «ایکس»  در بحبوحه مهاجرت تبلیغات کنندگان از شبکه اجتماعی «ایکس»، این خبر را اعلام کرد. یاکارینو درباره این که چه تعداد از این کاربران، مشترک پولی هستند و چگونه این تعداد با میانگین ماهانه مقایسه می‌شوند، توضیحی نداد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، برندهای بزرگی شامل اپل، دیسنی، آی بی ام و لاینز گیت اینترتینمنت، در ماه‌های اخیر به دلیل ادعاها در خصوص حمایت ایلان ماسک از یهودی ستیزی، پلتفرم «ایکس»  را ترک کرده‌اند.

ایلان ماسک که مالک شبکه اجتماعی «ایکس» است، پس از تایید پستی که یهودیان را به نفرت پراکنی علیه سفیدپوستان و حمایت از مهاجرت انبوهی از اقلیت‌ها متهم می‌کرد، طوفانی از انتقادها را برانگیخت.

«ایکس»، دامن زدن به یهودستیزی را رد کرده و ماه گذشته علیه یک گروه فعال لیبرال «مدیا مَترز»، بر سر گزارشی که مدعی شده بود تبلیغات برندهای بزرگی مانند اپل در کنار محتوایی منتشر شده است که «آدولف هیتلر و حزب نازی او را تبلیغ می‌کند»، شکایت کرد.

گروه «مدیا مَترز» این شکایت را بی‌ارزش و با هدف ساکت کردن منتقدان شبکه اجتماعی «ایکس»، توصیف کرد.

ماسک که سال میلادی گذشته، توییتر را ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرده بود، هفته گذشته شرکت‌هایی که از این پلتفرم می‌روند را متهم کرد از او اخاذی می‌کنند و به تبلیغات کنندگان گفت: به جهنم بروند.

بر اساس گزارش رویترز، روزنامه نیویورک تایمز ماه گذشته هشدار داده بود اسناد داخلی شرکت «ایکس» نشان می‌دهد که این شرکت ممکن است تاپایان سال به دلیل کاهش درآمدهای تبلیغاتی، ۷۵ میلیون دلار درآمد تبلیغاتی را از دست بدهد.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا