بازار

نکات مهم درباره تزریق بوتاکس

با افزایش سن و گذشت زمان بدن و صورت دچار چین و چروک های ریز می شوند که افراد تمایل به برطرف کردن این چین و چروک ها دارند. راه های زیادی برای رفع چین و چروک های صورت وجود دارد که یکی از بهترین روش، تزریق بوتاکس می باشد. حس زیبایی دوستی در همه افراد وجود دارد. بوتاکس جزء عمل های زیبایی است که توسط بهترین دکتر بوتاکس در تهران انجام می شود. همیشه متقاضیان زیادی برای انجام این عمل وجود دارند. بوتاکس به تنهایی سم خطرناکی است که منجر به مرگ می شود اما لازم به ذکر است که در دانش پزشکی دوز پایین بوتاکس و ترکیب با مواد دیگر به زیر پوست تزریق می شود. بوتاکس بعد از ورود به ناحیه تزریق شده؛ عصب آن ناحیه را فلج می کند و ناحیه دیگر قادر به حرکت نخواهد بود و این امر باعث می شود که چروکی دیگر به وجود نیاید. 

نواحی تزریق بوتاکس در صورت

در ادامه به معرفی نواحی تزریق بوتاکس در صورت اشاره خواهیم کرد:

خطوط اخم

خطوط اخم، چین های عمودی هستند که بین دو ابرو ظاهر می شوند که باعث می شود ظاهر افراد خسته و عصبانی دیده شود. پزشک بوتاکس را در خطوط اخم تزریق می کند تا این خطوط اخم صاف شوند؛ در نتیجه ظاهری جوان تر برای افراد ظاهر می شود. اگر خطوط اخم عمیق باشد، پزشک با ترکیبی از تزریق بوتاکس و تزریق ژل خطوط را بر طرف می کند. این روش برای پر کردن و صاف کردن همزمان خطوط اخم بسیار موثر است.  

پیشانی

چروک پیشانی با افزایش سن آشکار می شود. چین و چروک بیش از حد در ناحیه پیشانی می تواند چهره را پیرتر نشان دهد. چین و چروک در پیشانی ناشی از پیری ژنتیکی است. سیگار کشیدن می تواند منجر به ایجاد چین و چروک روی پوست صورت شود که درمان چروک های عمیق بسیار دشوار است. تزریق بوتاکس در پیشانی می تواند چروک ها را کاهش دهد اما خطوط را به طور کامل از بین نخواهد برد.

خطوط بانی

خطوط بانی؛ چین و چروک هایی هستند که هنگام چروک شدن بینی ظاهر می شوند. تزریق بوتاکس در هر دو طرف بینی می تواند ظاهر این چروک ها را کاهش دهد. با این وجود شما باید بهترین دکتر بوتاکس را انتخاب کنید به دلیل این که اگر تزریق به درستی انجام نشود، لبخند شما تحت تاثیر این تزریق قرار می گیرد.

چروک اطراف چشم

چین و چروک ریز در گوشه های بیرونی چشم اغلب با پیری ظاهر می شوند. تزریق بوتاکس در چروک اطراف چشم در زیبایی بسیار موثر است. چروک های اطراف چشم یکی از محبوب ترین ناحیه برای درمان است. با تزریق بوتاکس در چروک های اطراف چشم به کاهش افتادگی پلک ها نیز کمک می کند.

تزریق در فرورفتگی زیر چشم

تزریق در فرورفتگی زیر چشم باید با احتیاط توسط پزشک انجام شود به دلیل این که عضله تزریق شده همان عضله ای است که پلک پایینی را کنترل می کند. اگر از سم بیش از حد استفاده شود یا تزریق نادرست صورت بگیرد، ممکن است منجر به افتادگی پلک پایینی شود.

در کدام قسمت صورت نمی توان بوتاکس تزریق کرد؟

پزشک نمی تواند در تمام نواحی صورت بوتاکس تزریق کند. مناطقی که تزریق بوتاکس ممنوع است و خطرات زیادی را به همراه دارد عبارتند از: استخوان های اطراف دهان و بالای حدقه چشم. تزریق در بالای چشم موجب افتادگی پلک خواهد شد و ممکن است بعد از گذشت هفته ها عوارض ناشی از تزریق بوتاکس از بین نرود.

سایت تاپتنا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می‌باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت تاپتنا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت تاپتنا برای پزشکان، کلینیک های زیبایی و شرکت های فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

هزینه تزیق بوتاکس

تزریق بوتاکس برای جوان سازی پوست صورت در مردان و زنان انجام می شود. بوتاکس یکی از روش های جوان سازی پوست است که مورد تایید سازمان FDA است. ماده بوتاکس توسط سوزن ها بسیار ریز در نواحی مختلف صورت تزریق می شود. هزینه بوتاکس با توجه به نیاز فرد و به مقدار بوتاکس و مهارت پزشک تعیین می شود. ماده بوتاکس توسط سوزن های بسیار ریز در نواحی مورد نظر و بدون نیاز به بیهوشی تزریق می شود. بعد از گذشت ماه فرد برای تمدید ماندگاری بوتاکس باید اقدام به تزریق مجدد کند.  هزینه بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد که به شرح ذیل است:

  • اگر میزان چروک های شما شدید باشد، ممکن است نیاز به واحدهای بیشتری از بوتاکس داشته باشید که این امر باعث افزایش هزینه بوتاکس خواهد شد.
  • ناحیه که نیاز به تزریق دارد نیز هزینه بوتاکس را مشخص خواهد کرد. برخی  از مناطق نیاز به تزریق بیش تری دارند. به عنوان مثال: زیر بغل نیاز به واحدهای بیشتری از بوتاکس نسبت به خطوط خنده دارد.

کلام آخر

تزریق بوتاکس یکی از محبوب ترین روش های زیبا سازی و جوان سازی پوست می باشد. این روش از سال ها پیش در ایران رواج پیدا کرده و افراد زیادی نتیجه دلخواه خود را از طریق این روش کسب کرده اند. به شما پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به تزریق بوتاکس اطلاعات خود را در این باره افزایش دهید تا بهترین نتیجه را از این روش کسب کنید. از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را همراهی کردید.

دکمه بازگشت به بالا