اخبار سایت

افشای مشخصات ایرباد سونی LinkBuds 2



سونی درحال کار روی ایرباد جدیدی به‌نام LinkBuds 2 است. قبلاً جزئیات کمی درباره این گجت در دسترس بود، اما حالا با توجه به اطلاعاتی که لو رفته است، برخی ویژگی‌های احتمالی لینک بادز ۲ سونی را می‌دانیم.

لینک بادز ۲ احتمالاً شامل فناوری حذف نویز خواهد بود. با توجه به طراحی متمایز «حلقه باز» این گجت، چنین قابلیتی غافل‌گیرکننده محسوب می‌شود. این طراحی به ایرباد اجازه می‌دهد تا به‌طور طبیعی صدا‌های خارجی را فیلتر کند.

اگر شایعات صحت داشته باشند، سونی باید راهی نوآورانه برای ادغام حذف نویز با این طراحی غیر متعارف پیدا کرده باشد.

پین‌های شارژ و سوراخ‌های درایور سونی LinkBuds 2 اکنون کمی نسبت به نسل قبل تغییر یافته، اما ساختار حلقه باز مدل قبلی همچنان حفظ شده است.

این گزارش همچنین می‌گوید که این محصول یک «تجربه صوتی سطح بالا» و به‌طور بالقوه برابر با هدفون WF-1000XM5 سونی را ارائه خواهد داد. به‌نظر می‌رسد این گجت پوشیدنی از همان چیپست مدیاتک MT2833 که در WF-1000XM5 وجود دارد، استفاده می‌کند.

در مورد رنگ‌ها، احتمالاً این ایرباد به غیر از رنگ مشکی، با رنگ خاکستری روشن نیز در دسترس خواهد بود. درحال‌حاضر، اطلاعاتی درباره عمر باتری این گجت پوشیدنی وجود ندارد. اما LinkBuds نسل قبل با هر بار شارژ، حدود پنج ساعت و نیم موزیک پخش می‌کند. احتمالاً LinkBuds 2 شارژدهی بیشتری داشته باشد.

هنوز هیچ اطلاعاتی به‌صورت رسمی در مورد زمان عرضه این گجت پوشیدنی وجود ندارد. بااین‌حال، از آنجایی که اطلاعات آن لو رفته است، این دستگاه احتمالاً در آینده‌ای نزدیک معرفی و عرضه خواهد شد. لینک بادز نسل ۱ و لینک بادز S در سال ۲۰۲۲ عرضه شدند؛ در نتیجه LinkBuds 2 ارتقای مناسبی برای سری ایرباد‌های سونی خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا