فناوری اطلاعات

پیشرفت در علوم پزشکی در گرو رشد علوم پایه و بالینی است



وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی روز آزمایشگاه را به فعالان جامعه آزمایشگاهی تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام دکتر بهرام عین‌اللهی به این شرح  است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

زادروز حکیم جرجانی، طبیب بلندنام،  پژوهنده و آزمایشگر برجسته ایرانی که به شایستگی روز آزمایشگاه نام یافته، فرصتی مغتنم برای تجلیل از تلاش‌ها و مجاهدت‌های خانواده بزرگ آزمایشگاهیان کشور است؛ آنان که حلقه وصل خادمان سلامتند و درمان و شفای دردمندان در گرو تلاش شبانه‌روزی آنان است. با کوششی خستگی ناپذیر در ارائه خدمات بالینی به مردم، راه سلامت آنان را می‌گشایند و با تحقیق نو به نو و تولید دانش نافع در عرصه علوم پایه پزشکی و آزمایشگاهی، شاخص‌های سلامت کشور را اعتلا می‌بخشند. 

 پیشرفت در علوم پزشکی و تحقق بخش مهمی از الگوی عدالت و تعالی سلامت، در گرو رشد علوم پایه و بالینی است که با همت جامعه آزمایشگاهیان کشور حاصل می‌شود.

 افزون بر این، داده‌ها و اطلاعات سلامت که رمز گشای تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات بهداشتی و درمانی با تکیه بر یافته‌های متقن و علمی است، با همت آزمایشگاهیان تولید و پردازش می‌شود.  

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات استادان، کارشناسان و دانشجویان علوم آزمایشگاهی در ماه میهمانی خداوند، این مناسبت ارجمند را  صمیمانه به ایشان تبریک می‌گویم و با حق‌گزاری نسبت به مجاهدت‌های ارزنده این جامعه خدوم به ویژه فداکاری‌های فراموش ناشدنی آنان در دوران مبارزه با کرونا، امید دارم که رشد و اعتلای همه جانبه علوم آزمایشگاهی و دوام توفیقات این همکاران عزیز را  شاهد باشیم».

انتهای پیام 

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:ایسنا

دکمه بازگشت به بالا