اخبار سایت

برنامه ایلان ماسک برای زندگی مالی کاربران ایکس



این میلیاردر کارآفرین که رئیس و مدیر فناوری شرکت «ایکس» (توییتر سابق) است، به تازگی به شرح جاه طلبی‌های مالی خود پرداخته و اظهار کرده است می‌خواهد کل زندگی مالی کاربران «ایکس»، در این پلتفرم باشد تا دیگر به یک حساب بانکی نیاز نداشته باشند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، طبق گزارش وب سایت فناوری ورج، ماسک در مورد جاه‌طلبی‌های مالی این پلتفرم آنقدر مطمئن است که می‌گوید اگر شرکت این ویژگی‌ها را تا مهلت مقرر عرضه نکند، متحیر خواهد شد.

پیش بینی مدت زمان لازم برای عرضه خدمات مالی در پلتفرم «ایکس» از سوی ایلان ماسک، یک سال پس از آن صورت می گیرد که ایلان ماسک، توییتر را به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد. ماسک که بنا بر تخمین بلومبرگ، با ثروت حدود ۲۰۰ میلیارد دلار، ثروتمندترین فرد جهان است، اوایل سال ۲۰۲۳، این پلتفرم را از «توییتر» به «ایکس» تغییر نام داد.

طبق گزارش اینسایدر، ایکس تلاش کرده است در هر ایالت آمریکا، برای عرضه خدمات بانکی و انتقال پول، مجوز دریافت کند و تاکنون در ۹ ایالت، مجوز گرفته است.

ماسک ژوئن سال گذشته از نقشه خود برای تبدیل توییتر به یک سوپر اپلیکیشن مانند اپلیکیشن چینی وی‌چت صحبت کرد تا کاربران علاوه بر استفاده از خدمات شبکه اجتماعی، برای پرداخت پول و خدمات دیگر هم از آن استفاده کنند. وی‌چت قابلیت‌هایی مانند بازی ویدئویی و دوستیابی هم دارد.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، ماسک همچنین گفته است ایکس در سال آینده، به یک سایت دوستیابی تبدیل خواهد شد.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا