اخبار سایت

گوشی تاشوی میزو در راه است



میزو یکی از تولیدکنندگان تلفن همراه تصمیم دارد وارد بازار موبایل هایی با نمایشگر تاشو شود. طبق اطلاعاتی که حساب کاربری «اسمارت پیکاچو» در ویبو منتشر کرده، میزو پروژه ای برای توسعه نخستین نمایشگر تاشونده را آغاز کرده که پیش بینی می شود در نیمه نخست ۲۰۲۴ میلادی عرضه شود.

به گزارش ایتنا از مهر، از مدتی قبل ایده میزو از موبایلی با نمایشگر تاشو با گمانه زنی های زیادی روبرو شده است. این گمانه زنی ها در نیمه نخست ۲۰۲۳ میلادی شدت گرفت و بسیاری از کارشناسان از تعهد میزو به این پروژه سخن گفتند. با این وجود به دلیل فناوری پیچیده در نمایشگر های تاشو و تغییر ساختار شرکت، دستگاه در ۲۰۲۳ میلادی عرضه نشد.

هرچند جزییات خاص درباره این مدل جدید محدود است، اما پیش بینی می شود موبایل مذکور طراحی کتابی شکل با نمایشگر ۸ اینچی داشته باشد. با وجود آنکه اطلاعات دقیقی در این باره وجود ندارد، اما انتظارات برای این محصول افزایش یافته است. با عرضه این محصول توانایی میزو برای تاثیرگذاری قابل توجه در بازار رقابتی موبایل هایی با نمایشگر تاشو نیز مشخص خواهد شد.

این شرکت همچنین مشغول توسعه میزو۲۱ پرو یا در حقیقت نسخه پرو موبایل میزو۲۱ است که از وزارت صنعت وفناوری اطلاعات چین مجوز دریافت کرده و بنابراین عرضه آن نزدیک است.

هرچند جزییات خاص درباره مشخصات دستگاه تایید نشده، اما پیش بینی می شود تراشه اسنپ دراگون ۸نسل ۳ ، نمایشگر بزرگتر با وضوح ۲k و یک باتری بزرگتر(احتمالا ۵۰۲۰ میلی آمپری) با شارژ بی سیم ۸۰ و ۵۰ وات در کنار دوربین تله فوتو در این دستگاه به کار رود.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا