اخبار سایت

حمایت رییس جمهور متوفی ونزوئلا از هم‌حزبی خود با کمک هوش مصنوعی!




حزب سوسیال دموکرات اقدام دموکراتیک، این ویدیو را در حمایت از کارلوس آندرس پرز ۴۵ ساله، نماینده پیشین پارلمان و نامزد انتخابات آینده ریاست جمهوری ونزوئلا که قرار است در اکتبر ۲۰۲۴ برگزار شود ساخته و به اشتراک گذاشته است. 

به گزارش ایتنا و به نقل از یورونیوز، پرز که در این ویدیو با کت و شلواری تیره و کرواتی زرد پشت میزی نشسته است و درحالی که تنها دهانش تکان می‌خورد، می‌گوید: «در ماه‌های آینده کسی باید انتخاب شود که بهترین شرایط را برای ریاست‌جمهوری ونزوئلا دارد. به همین خاطر است که حمایت خود را از کارلوس پروسپری اعلام می‌کنم. من همراه او هستم. کارلوس پروسپری جوان با استعداد و زیرک و دوست بسیار خوبی است. پس از سال‌ها جدال بر سر بازیابی دموکراسی، بالاخره اکنون این فرصت بزرگ تغییر برای ما محقق شده است.»

کارلوس آندرس پرز در دو دوره بین سال‌های ۱۹۷۴ تا ۱۹۷۹ و ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۳ رئیس جمهوری ونزوئلا بود. اگرچه او در آخر به دلیل فساد مالی استیضاح و از سمت خود برکنار شد اما دوران ریاست‌جمهوریش برای بسیاری از هواداران حزب اقدام دموکراتیک، نوستالژیک محسوب می‌شود. 

او همچنین هدف دو کودتا نیز قرار گرفت. یکی از آن‌ها به رهبری هوگو چاوز که در آن زمان در سال ۱۹۹۲ نظامی گمراهی بود انجام شد. آقای چاوز هفت سال بعد قدرت را در دست گرفت و تا زمان مرگش در سال ۲۰۱۳ بر ونزوئلا حکمرانی کرد. نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری کنونی این کشور، جانش و وارث آشکار هوگو چاوز می‌خواهد با پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ برای سومین بار بر بزرگترین ذخیره نفت جهان مسلط شود.

 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا