فناوری اطلاعات

مدیریت آموزش مجازی به کمک سامانه بومی



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، رضا استادی بخار مدیرعامل یک شرکت فناوری افروز با اشاره به طراحی و تجاری‌سازی سامانه هوشمند آموزش مجازی، عنوان کرد: نرم افزار مدیریت آموزش مجازی شرکت ما با ارائه امکانات کاربردی، امکانات گسترده‌ای در زمینه ارزیابی بهتر نتایج آموزش ها، عملکرد اساتید، وضعیت پیشرفت فراگیران، مدیریت امور مالی، ارتقا کیفیت آموزشی و نیز ارتباطات موثر در کل فرآیند آموزش در اختیار مراکز آموزشی قرار می دهد.

استادی، با بیان این‌که نرم افزار یادشده، سامانه‌ای جامع حاصل از تلفیق سامانه آموزشی، ارتباطی و نمایشگاهی است، عنوان کرد: بخش آموزشی نرم‌افزار، بستری برای برگزاری دوره‌های مختلف، کارگاه‌های تخصصی و مهارتی است.

وی افزود: در بخش نمایشگاهی این سامانه، تمامی تولیدکنندگان علاوه بر شرکت در دوره‌ها و تبادل نظر با افراد در زمینه کاری و سرمایه‌گذاری، می‌توانند در نمایشگاه آنلاین شرکت کنند. این نمایشگاه به صورت تخصصی متمرکز بر تبادل دانش، معرفی راهکارها، محصولات و خدمات صنایع مختلف بوده و موجب توسعه استارتاپ ها و نوآوری می‌شود.

این فعال فناور به مزایای سامانه هوشمند آموزش مجازی اشاره کرد و گفت: امکان تعریف محصولات حمایتی، مدیریت محصولات و نظرات، دسترسی به گزارش های تحلیلی و مدیریتی، مدیریت کاربران و بازدید کنندگان از جمله مزایای نمایشگاه اختصاصی این سامانه است.

استادی درباره طیف مخاطبان این سامانه بیان کرد: مخاطبان این نرم افزار به گروه خاصی محدود نشده و به دلیل انعطاف پذیری بالای سامانه، تمامی مراکز آموزشی دولتی و غیر دولتی، در تمامی مقاطع تحصیلی، کارخانه‌ها، تولیدکنندگان و سازمان‌ها می‌توانند از آن بهره ببرند.

مدیرعامل شرکت فناوری با اشاره به نمونه‌های داخلی و خارجی این محصول، عنوان کرد: نرم‌افزارهای برگزاری دوره های آموزشی، یا مدیریت آموزشی در جهان و سطح کشور کم نیستند اما هیچ نمونه مشابهی در سطح فناوری این سامانه و جامعیت آن وجود نداشته و این سامانه اولین سامانه در این کلاس در سطح جهان ست.

وی افزود: گستردگی و جامعیت بالای این نرم افزار، سامانه مدیریت آموزشی گیتا را به محصولی ایده آل برای صادرات تبدیل کرده است که با بین‌المللی کردن آن میتواند درآمدهای داری بالایی برای کشور به ارمغان بیاورد. نرم افزار ماژول ها و امکانات زیادی را به کاربران خود عرضه می‌کند که از جمله این فناوری ها می‌توان به هوش مصنوعی که در برنامه ریزی آموزشی، مدیریت مراکز آموزشی و امنیت برگزاری آزمون و تلفیق آن با اینترنت اشیا که علاوه بر تسهیل آموزش برای گروه های خاص مانند افرادی کم توان، به اتوماسیون مدیریت مراکز کمک می‌کند، اشاره کرد.

استادی بیان کرد: شرکت دانش بنیان گیتی افروز با توجه به نیاز کشور به متخصصان در زمینه های مختلف فن آوری ها، به تربیت افرادی ماهر در حوزه های مختلف مشغول است. این افراد به نوبه خود در ساختار اصلی شرکت جذب و یا به شرکت ها و مراکز تولیدی دیگر معرفی می‌شوند. در کنار این، راهکارهای دیجیتالی در این سطح، با افزایش بهره وری و عملکرد صنایع در کشور و جهان را توسعه داده و شکوفا می‌سازد که به نوبه خود به تولید درآمد، افزایش میزان اشتغال در کشور کمک می‌کند.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا