فناوری های نوین

طراحی چت‌بات هوشمند برای ارائه خدمات پشتیبانی



به گزارش خبرگزاری مهر، میلاد زندی مدیرعامل این شرکت‌ دانش‌بنیان گفت: در آغاز کار بر حوزه اعتبارسنجی مدل کسب و کار متمرکز شدیم. در همین حوزه، محصولی با نام چت‌بات پشتیبانی هوشمند «نورا» تولید و وارد بازار کرده‌ایم.

وی افزود: این محصول روی سایت‌ها و وبگاه‌های سازمان‌ها، بنگاه‌‍‌های اقتصادی، شرکت‌های بزرگ و دیگر بخش‌ها بارگذاری می‌شود و با کمک هوش مصنوعی و دیگر فناوری‌ها می‌تواند به صورت ۲۴ ساعته خدمات پشتیبانی را ارائه دهد.

زند اظهار کرد: با هوشمندسازی کسب و کارهای ایرانی همگام با توسعه جهانی فناوری هوش مصنوعی، دگرگونی‌های شگرفی را در افزایش سرعت، تنوع و گستردگی ارائه خدمات مبتنی بر وب شاهد هستیم. با توجه به این موضوع هدف ما این بود تا با تولید خدمات و محصولات در این حوزه بتوانیم‌ گام‌های موثری در متصل کردن مشتریانمان به خدمات هوشمند از قبیل چت‌بات پشتیبانی، ساختارهای شناسایی عواطف و احساسات متن و همچنین تک‌گذاری هوشمند یکپارچه و تحلیل پردازش به زبان فارسی برداریم.

مدیر عامل شرکت ابرداده‌های شرق پردازش آریا گفت: تمامی خدمات ما از فرآیند مهندسی تا نصب و پشتیبانی توسط طراحان داخل شرکت تولید شده است. هر کسب‌وکاری که نیاز به خدمات پشتیبانی هوشمند داشته باشد، می‌تواند از این محصول استفاده کند.

زند تأکید کرد: به تازگی توانسته‌ایم محصول خود را وارد بازارهای خارجی کنیم. یک شرکت ارمنستانی چت‌بات را خریداری کرده است. خوشبختانه این چت‌بات هوشمند به گونه‌ای طراحی شده که بیش از ۲۰ زبان دنیا را پوشش می‌دهد و به همین جهت می‌تواند با استقبال خوبی از سوی کشورهای دیگر مواجه شود.

مهدی صداقت، مدیرعامل خانه نوآوری تهران، هم‌سرمایه‌گذار این محصول فناورانه نیز با بیان اینکه ما بیش از دو سال است که با این شرکت دانش‌بنیان وارد همکاری شدیم، گفت: این شرکت پیش از این در قم فعالیت می‌کرد و پس از ورود به تهران همکاران ما در خانه نوآوری محصول چت‌بات هوشمند و دیگر محصولات این شرکت را بررسی کردند و گزارش‌ها حاکی از توانمندی بالای این شرکت و طراحی فنی خوب بود.

وی افزود: چت‌بات هوشمند اکنون وارد بازار شده و استقبال خوبی نیز از آن شده است. از سوی دیگر این محصول توانسته صادراتی شود و در بازارهای خارجی نیز حضور یابد.

صداقت تصریح کرد: برای تجاری‌سازی محصول چت‌بات هوشمند با صندوق نوآوری و شکوفایی وارد هم‌سرمایه‌گذاری شدیم و پیش‌بینی می‌کنیم که این شرکت دانش‌بنیان تا ۵ سال آینده می‌تواند به حدی برسد که بتواند سهام خود را بفروشد. محصولات این شرکت ساخته‌های دانش‌بنیان باکیفیت ایرانی است که به لحاظ تکنولوژی به موقع کار شده و در صورت موفقیت می‌تواند نیازهای جدید کشور را پوشش دهد.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا