اخبار سایت

ايتنا – لیست بهترین بازی های پلی استیشن 5 (30 مورد)


—————- رپرتاژ آگهی —————–

پس از موفقیت چشم‌گیر پلی استیشن 4 در بازار کنسول‌های بازی، حالا این‌بار شاهد حضور پررنگ نسل بعدی این محصول یعنی پلی استیشن 5 هستیم که توانسته از سال 2020 تاکنون عنوان بهترین و قدرتمندترین کنسول بازی را از آن خود کرده و با انتشار بازی‌های انحصاری و غیرانحصاری جذاب و متنوع توجه گیمرها و عاشقان بازی و سرگرمی را به خود جلب کند؛ حالا اگر شما هم قصد خرید کنسول PS5 را دارید اما نمی‌دانید که کتابخانه گسترده این محصول از چه بازی‌ها با چه محتوایی پر شده، کافی است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و با فهرستی از بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 آشنا شوید.

 

معرفی بهترین بازی های کنسول PS5


 

1- God of War Ragnarok

سبک: اکشن، ماجراجویی

حالت بازی: تک نفره، آنلاین

امتیاز: 94

اگر طرفدار سری بازی‌های God of War هستید، باید بدانید که سری جدید این بازی با عنوان God of War Ragnarok به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر شده که ماجرای آن در واقع ادامه بازی چهارم God of War است که در آن کریتوس بار دیگر با پسر خود همراه می‌شود و به ماجراجویی و نبرد با دشمنان خود می‌پردازد.

 

2- Marvel’s Guardians of the Galaxy

سبک: اکشن، ماجراجویی

حالت بازی: تک نفره، آفلاین

امتیاز: 80

این بازی، اثری در سبک اکشن – ماجراجویی تک نفره است که برای کنسول‌های مختلفی از جمله PS5 منتشر شده و در آن بازیکنان کنترل دو شخصیت Peter Quill یا Star-Lord را در زاویه دید سوم شخص به‌دست گرفته و قادراند تا از سلاح Elemental Gun شخصیت استار لرد استفاده کنند و دشمنان خود را شکست دهند؛ داستان این بازی نیز مربوط به چندین سال بعد از یک انفجار میان سیاره‌ای عظیم است که ساکنان آن هنوز درحال مبارزه با عواقب آن هستند.

 

3- Assassin’s Creed Valhalla

سبک: اکشن، نقش آفرینی

حالت بازی: تک نفره، آفلاین

امتیاز: 84

این بازی درواقع جزو آخرین بازی‌های سری Assassin’s Creed محسوب می‌شود که در دنیای وایکینگی و اساطیری اتفاق می‌افتد و بازیکنان در این بازی نقش کودکی ایوور (قهرمان داستان) را بازی می‌کنند و به ماجراجویی و کشف حقیقت می‌پردازند؛ طبق آمار به‌دست آمده، کسانی که به خرید پلی‌ استیشن 5 اقدام کردند این بازی را از میان بازی‌های دیگر بیشتر دوست داشته اند.

 

4- Ghost of Tsushima

سبک: اکشن، ماجراجویی

حالت بازی: تک نفره، چند نفره

امتیاز: 87

یکی‌دیگر از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های کنسول PS5، همین بازی Ghost of Tsushima است که دنیای شرق را به بهترین شکل ممکن نشان می‌دهد؛ از جذابیت‌های دیگر این بازی می‌توان به همراهی کنترلر کنسول با لحظات اکشن این بازی اشاره کرد به‌طوری‌که در زمان‌های خاص، کنترلر در دست بازیکن می‌لزرد و هیجان بیشتری به گیم پلی شما می‌دهد.

 

5- Horizon Forbidden West

سبک: اکشن، نقش آفرینی

حالت بازی: تک نفره

امتیاز: 88

این نسخه از مجموعه بازی‌های Horizon حدود 5 سال بعد از عرضه اولین نسخه رسمی این بازی، برای کاربران پلی استیشن 5 در دسترس قرار گرفته که سیستم گیم پلی آن مکانیک‌های جالبی دارد و سبب جذاب‌تر شدن مبارزات کاربر می‌شود؛ مراحل فرعی این بازی پیشرفت زیادی نسبت به نسل قبلی داشته و محیط‌ها، دشمنان، سلاح‌ها، مراحل، شخصیت‌ها و خطوط بازی سبب می‎شود تا بازیکن در جای خود میخکوب شود.

 

6- Returnal

سبک: سوم شخص تیراندازی

حالت بازی: تک نفره، چند نفره

امتیاز: 86

این بازی جزو عناوین انحصاری شرکت سونی است و به بیان دیگر تنها کسانی که اقدام به خرید PlayStation 5 کرده‌اند می‌توانند این بازی را تجربه کنند؛ گیم پلی این بازی بسیار پراسترس و هیجانی است و رزولوشن 4K و فریم ریت 60 آن به شما کمک خواهد کرد تا تجربه فراموش‌نشدنی از آن داشته باشید.

 

7- Demon’s Souls

سبک: اکشن، نقش آفرینی

حالت بازی: تک نفره، چند نفره

امتیاز: 92

این بازی نیز همانند عناوین دیگر، یک بازی انحصاری بوده و تنها برای کاربرانی در دسترس است که اقدام به خرید کنسول PS5 کرده‌اند؛ جهان این بازی بسیار گسترده است و در نتیجه ساعت‌های زیادی نیاز است تا بتوانید به انتهای آن برسید که البته گشت و گذار دراین اثر بسیار دلنشین و ترسناک خواهد بود و دشمنان زیادی نیز سر راه شما قرار خواهند گرفت.

 

8- Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

سبک: اکشن ماجراجویی

حالت بازی: تک نفره، آفلاین

امتیاز: 85

یکی‌از بهترین بازی‌های سبک ابرقهرمانی که با خرید پلی‌ استیشن 5 در دسترس شما قرار می‌گیرد، همین است؛ بازی Miles Morales نسبت به نسخه قبلی پیشرفت‌های چشم‌گیری مثل کات سین‌ها باکیفیت، شخصیت‌پردازی، سیستم مبارزه‌ای جذاب‌تر، گرافیک باکیفیت و گیم پلی پرهیجان داشته است.

 

9- Elden Ring

سبک: اکشن، نقش آفرینی

حالت بازی: تک نفره، چند نفره

امتیاز: 96

ساخت این بازی بیش‌از 6 سال زمان برده است که جزو آخرین آثار میازاکی و عناوین سولزلایک محسوب می‌شود؛ این بازی دارای گیم پلی بسیار دقیق و روانی است که بازیکن را با دشمنان شکست‌ناپذیری روبه‌رو کرده و همچنین نقش بازی الدن رینگ بسیار گسترده است و همین امر سبب می‌شود تا مدت زیادی را به تجربه این بازی جذاب بپردازید.

 

10- Hitman 3

سبک: مخفی‌کاری

حالت بازی: تک نفره

امتیاز: 84

پس‌از انتشار بازی Hitman: Absolution در سال 2012، حالا طرفداران آن منتظر نسخه جدید آن بودند که درنهایت باگذشت 9 سال با یک بازی سه‌گانه تحت عنوان World of Assassination روبه‌رو شدند؛ این بازی جزو آخرین و بهترین نسخه این بازی سه‌گانه محسوب می‌شود که در آن مکان‌های جدیدی مثل دبی، چین و آرژانتین به محیط بازی اضافه شده که طراحی فوق‌العاده آن‌ها باری دیگر قدرت پلی استیشن 5 را به جهانیان نشان می‌دهد.

 

 




دیگر عناوین بهترین بازی‌های پلی استیشن 5




   – Astro’s Playroom

   – Kena: Bridge of Spirits

   – Death’s Door

   – Sackboy: A Big Adventure

   – Ratchet & Clank: Rift Apart

   – Deathloop

   – Resident Evil Village

   – Uncharted: Legacy of Thieves Collection

   – Mortal Kombat 11 Ultimate

   – Gran Turismo 7

   – Final Fantasy 7 Remake Intergrade

   – It Takes Two

   – Stray

   – Control: Ultimate Edition

   – OlliOlii World

   – Death Stranding

   – Dirt 5

   – Devil May Cry 5: Special Edition

   – Destiny 2: The Witch Queen

   – The Last of Us Part 1

 

نحوه خرید پلی استیشن 5 با بهترین قیمت




پس‌از آن‌که با بهترین بازی‌های انحصاری و غیرانحصاری موجود در کتابخانه PS5 آشنا شدیم وقت آن است که به متداول‌ترین سوال کاربران پاسخ دهیم؛ بسیاری‌از عاشقان بازی و سرگرمی هستند که برای خرید PlayStation 5 به هرجایی اعتماد نمی‌کنند چراکه باتوجه به نوسانات قیمت پلی ‌استیشن 5 نمی‌توانند تشخیص دهند که محصول خریداری شده اصل است یا خیر و به همین دلیل است که ما در ادامه بهترین راه خرید کنسول PS5 را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

یکی‌از بهترین راه‌های خرید محصول اصل، مراجعه به فروشگاه‌های معتبری چون اگزو گیم است که در زمینه کنسول‌های بازی، قطعات کامپیوتر، لپ تاپ و لوازم جانبی آن فعالیت تخصصی دارند و تلاش می‎کنند تا کالای موردنظر را با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 

مزایای خرید پلی استیشن 5 از فروشگاه اگزو گیم چیست؟




فروشگاه اگزو گیم از سال 1395 تاکنون به‌صورت تخصصی در زمینه فروش کنسول‌های بازی، قطعات کامپیوتر، لپ تاپ و لوازم جانبی فعالیت دارد و تیم مشاوره این فروشگاه در تلاش است تا به شما عزیزان پیش‌از خرید کالای موردنظر خود، راهنمایی‌های لازم را بدهد؛ همچنین این فروشگاه به‌عنوان یکی‌از نمایندگان معتبر فروش محصولات برندهای محبوبی چون سونی، سامسونگ، ایسوس، ریزر، اینتل و غیره این تضمین را می‌دهد که محصولات اصل را با بهترین قیمت و بسته‌بندی در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

سایر مشخصات اگزو

ایمیل: [email protected]

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۲۲۶۵۹۶

منبع: سیاره آی تی

 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا