اخبار سایت

شرایط ویژه خرید اقساطی لوازم خانگی



—————- رپرتاژ آگهی —————–

لوازم خانگی از جمله محصولاتی است که طی سال‌های اخیر با افزایش قیمت مواجه بوده است. محصولات خانگی جزء محصولات وارداتی هستند. از این رو نوسانات ارزی، تاثیر زیادی بر قیمت آن‌ها داشته است. البته قیمت لوازم خانگی داخلی با قیمت مناسب‌تری همراه است. با این حال محصولات داخلی نیز قیمت قابل توجهی دارند.

با توجه به این شرایط خرید لوازم خانگی به موضوعی چالش‌برانگیز برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. اما خوشبختانه بسیاری از فروشگاه‌ها با درک این شرایط، تسهیلات ویژه‌ای را جهت خرید لوازم خانگی به وجود آورده‌اند. شرایطی که می‌توان گفت بسیار خاص و ویژه است. اگر می‌خواهید با شرایط ویژه خرید اقساطی لوازم خانگی آشنا شوید تا انتها با این مطلب همراه شوید.

 

روش‌های خرید اقساطی لوازم خانگی




منظور از شرایط ویژه خرید اقساطی لوازم خانگی، مراجعه به فروشگاه‌هایی است که خدمات خرید اقساطی را عرضه می‌کنند. با این حال، شرایط خاص و ویژه‌، مختص همه فربوشگاه‌ها نیست. برخی از فروشگاه‌ها گرچه خرید اقساطی ارائه می‌کنند؛ اما محدودیت‌های خاصی نیز دارند. از این رو ما به معرفی فروشگاه‌هایی پرداخته‌ایم که شرایط آنها با محدودیت‌های کمتر و تسهیلات بیشتر همراه است.

 

دیجی کالا




فروشگاه دیجی کالا یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های کشور است که خرید اقساطی آن ویژگی‌های بسیار مناسبی دارد. تا جائی که می‌توان گفت کمتر فروشگاهی را می‌توان یافت که از چنین تسهیلاتی برخوردار باشد. فروشگاه دیجی کالا تسهیلات خرید اقساطی لوازم خانگی را از طریق پلتفرم دیجی پی ارائه می‌کند. از این رو اگر می‌خواهید از فروشگاه دیجی کالا به صورت اقساطی خرید کنید باید با نحوه کار با دیجی پی آشنا باشید.

کار کردن با دیجی پی به هیچ وجه سخت نیست. علاوه بر این، روش‌های مختلفی برای کار کردن با دیجی پی وجود دارد.  بهترین روش برای کار کردن با دیجی پی، نصب اپلیکیشن دیجی پی است. این اپلیکیشن از امکانات زیادی برخوردار است. خرید قسطی یکی از این امکانات و گزینه‌هایی است که در سمت راست اپلیکیشن به خوبی قابل مشاهده است.

 

برای استفاده از خرید قسطی اگر روی این گزینه کلیک کنید متوجه شرایط برخورداری و استفاده از آن می‌شوید. به طور کلی شرایط استفاده از خرید قسطی، ثبت نام در اپلیکیشن و برخورداری از سفته یا چک بنفش است.

علاوه بر این باید اطلاعات شخصی خود را به درستی وارد کنید. بعد از آن اطلاعات شما مورد سنجش قرار می‌گیرد و در صورت تائید می‌توانید اقدام به خرید قسطی کنید. این فرآیند را می‌توانید با مراجعه حضوری به شعب بانکی معرفی شده و یا سامانه مربوط به دیجی پی است.

خرید اقساطی لوازم خانگی از دیجی کالا، شامل انواع محصولات و کالاها است. حتی علاوه بر محصولات خانگی می‌توانید از سایر کالاها و محصولات موجود در فروشگاه نیز خریداری کنید. اگر قیمت محصول موردنظر شما بیشتر از اعتبار یا وام دریافتی بود نیز می‌توانید مابه التفاوت را پرداخت کنید و مابقی هزینه محصول را به صورت قسطی پرداخت کنید.

 

خرید از سایر فروشگاه‌ها




علاوه بر دیجی کالا فروشگاه‌های متعدد دیگری نیز وجود دارند که تسهیلات خاصی را برای خرید قسطی در نظر گرفته‌اند. خرید از اکثر این فروشگاه‌ها نیز به صورت حضوری یا آنلاین است. قسطا و فروشگاه قسطی کلاب از جمله این فروشگاه‌ها هستند.

قسطا در واقع سامانه ارائه وام یا اعتبار است. یعنی شما از طریق قسطا، وام دریافت می‌کنید و از طریق وام در فروشگاه‌های تعیین شده اقدام به خرید می‌کنید. با قسطا می‌توانید از دیجی کالا نیز خریداری کنید. خرید با قسطا نیز از نظر اقتصادی به صرفه است. با این حال سقف اعتبار در نظر گرفته شده برای قسطا تنها 20 میلیون تومان است.

فروشگاه قسطی کلاب نیز یکی از فروشگاه‌های خوب با محصولات متنوع است. این فروشگاه نیز از طریق اعتبار کاربران، محصولات خود را به صورت قسطی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با اعتباری که از طریق لیزینگ‌ها یا شرکت‌های مختاف به دست آورده‌اید از این فروشگاه خرید کنید. یعنی برخلاف فروشگاه دیجی کالا که خود اعتبار لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اعتبارات این فروشگاه باید از طریق شرکت‌ها یا لیزینگ‌های معتبر تهیه شود. به عنوان نمونه می‌توانید از طریق قسطا، اعتبار دریافت کنید و از فروشگاه قسطی کلاب، خرید کنید.

 

سخن نهایی




بالا رفتن قیمت‌ها و افزایش تورم، واقعیت مشترک در اقتصاد بسیاری از کشورها است. از این رو عقل سلیم حکم می‌کند که خرید برخی از کالاها و محصولات هر چه زودتر انجام شود، از نظر اقتصادی به صرفه‌تر است.

با توجه به این واقعیت، اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید لوازم خانگی خود را تعویض کنید و یا یک کالای جدید بخرید، از همین امروز و از طریق خرید قسطی اقدام کنید.

خرید قسطی همیشه وجود دارد. اما هر چه زمان بیشتری بگذرد ممکن است شرایط شما نیز برای خرید تغییر کند و یا سخت‌تر شود. خرید قسطی، بهترین راه برای خرید لوازم خانگی و سایر محصولاتی است که امروز به آن‌ها احتیاج دارید؛ اما شرایط خرید نقدی آن‌ها برایتان مهیا نیست.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا