اخبار سایت

بهترین تولید کنندگان صندلی در تهران [10 تولیدکننده برتر]


—————- رپرتاژ آگهی —————–

در دنیای امروزی که تکنولوژی به‌سرعت پیشرفت می‌کند و استفاده از کامپیوتر و بازی‌های ویدئویی به‌عنوان بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است، انتخاب صندلی مناسب برای گیمینگ یا کارهای اداری اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. صندلی استاندارد و مناسب نه‌تنها به ارتقای تجربه کاری و بازی کمک می‌کند، بلکه به‌سلامتی و راحتی بدن نیز منجر می‌شود.
در واقع، ازآنجایی‌که ممکن است برخی از افراد ساعت‌ها در مقابل صفحه کامپیوتر بگذرانند، تجهیزاتی که برای این فعالیت‌ انتخاب می‌شود، باید بتواند از بدن و کمر محافظت کند. در این مطلب قصد داریم تا به سراغ بهترین تولیدکنندگان صندلی در تهران برویم و ویژگی‌های هر کدام را بررسی کنیم.
 

1.   نیکچر

اولین فروشگاه در بین بهترین تولیدکنندگان صندلی در تهران، برند نیکچر است که با بیش از 5سال تجربه در زمینه تولید و مونتاژ انواع صندلی‌های گیمینگ و اداری به‌ویژه صندلی‌های مخصوص بازی با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد. در نیکچر به نوآوری، یکدلی، کوشایی و چشم‌انداز مثبت اهمیت داده می‌شود و به‌عنوان مرجعی قابل اعتماد در زمینه تجهیزات صندلی‌های گیمینگ،اداری، کارمندی، کارشناسی و… شناخته می‌شود.
مزایایی که با خرید صندلی از سایت نیکچر در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند عبارت‌اند از:
   – گارانتی ۳۶ماهه برای محصولات
   – محصولات باکیفیت بالا و قیمت مناسب
   – امکان پرداخت درب منزل در تهران و حومه
شما می‌توانید با اعتماد به سایت نیکچر خریدی راحت، امن و مطمئن به‌صورت آنلاین از سراسر ایران داشته باشید و از بخش درباره ما سایت نیکچر پیشینه ما را بخوانید.
 

2.   جلیس

فعالیت شرکت جلیس از سال ۱۳۵۳ شمسی آغاز شده و اکنون با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته و دانش روز دنیا، در فضایی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع در زمینه طراحی و ساخت مبلمان اداری و خانگی فعالیت می‌کند. محصولات اداری این شرکت شامل انواع میزهای اداری، فایل، کتابخانه، میزهای کنفرانس و پارتیشن است، درحالی‌که مبلمان خانگی شامل میزهای تلویزیون و سرویس‌های خواب است.
 

3.   نیلپر

فعالیت شرکت نیلپر از سال ۱۳۷۱ و با ورود گسترده دستگاه‌های کامپیوتر به ایران آغاز شد. این شرکت از یک زیرزمین با مساحت ۱۲۰ متری شروع به کار کرد، اما در حال حاضر دارای کارخانه‌ای بزرگ و مجهز با مساحت ۴۰ هزار مترمربع در شهرک صنعتی پرند است.
 

 

4.   ساجیران

شرکت ساجیران با بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه طراحی و تولید مبلمان و پارتیشن اداری، به ایجاد محیط‌های زیبا و پویا در شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌پردازد. با استفاده از تجهیزات مدرن و مساحت تولیدی ۸ هزار مترمربع، محصولات باکیفیت بالا و متنوع ارائه می‌شود، شامل میزهای مدیریتی، ورک استیشن، صندلی اداری، و انواع پارتیشن.
 

5.   نظری

شرکت نظری از سال ۱۳۳۸ با تولید انواع تخت، جالباسی، گهواره و صندلی شروع به کار کرده است. اما در حال حاضر، با گسترش سبد محصولات خود، شامل نیمکت، میز، و صندلی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، در دسته‌بندی‌های مختلف اداری، آموزشی، رستورانی و فضای باز فعالیت می‌کند.
 

6.   راحتیران

گروه صنعتی راحتیران با تولید صندلی و مبل اداری، در دسته‌بندی‌های مختلف فعالیت دارد. تنوع بالای محصولات و برندهای این شرکت، به آن اهمیت ویژه‌ای می‌بخشد. راحتیران، اولین شرکت ایرانی است که در همایش بین‌المللی کیفیت پاریس 2013، تندیس طلایی را از آن خود کرده است.
 

7.   اروند

گروه صنعتی اروند از سال ۱۳۳۸ با تولید صندلی‌های اداری شروع به کار کرده و به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های مبلمان اداری در ایران شناخته می‌شود. این شرکت در هفت سال اخیر موفق به دریافت نشان برترین کیفیت از اتحادیه صادرکنندگان مبلمان اداری شده است.
 

8.   فرامین

شرکت فرامین از سال ۱۳۸۳ با واردات مبلمان آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۸۹ کارخانه تولیدی خود را تأسیس کرد. در حال حاضر با استفاده از فناوری پیشرفته، در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت شامل مبلمان کارگروهی، کارمندی، کتابخانه، کنفرانس و جلو مبلی است.
 

9.   لیوتاب

شرکت لیو از سال ۱۳۸۴ در زمینه تولید مبلمان اداری فعالیت می‌کند و از بهترین برندهای مبلمان اداری در ایران محسوب می‌شود. این شرکت با رعایت استانداردهای بین‌المللی و الهام از شرکت‌های معتبر جهان، محصولات متنوعی از جمله صندلی‌های مدیریتی، کارشناسی، کنفرانسی، و غیره را عرضه می‌کند.
 

10.   رادسیستم

شرکت راد سیستم، با تجربه‌ای نزدیک به ۱۰۰ساله، جزو برترین‌های صنعت مبلمان اداری است. محصولات آن از نظر دوام و استحکام مورد تأیید قرار گرفته و با استفاده از سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008 تولید می‌شوند. این شرکت همچنین نماینده انحصاری شرکت استابیلوس برای تولید جک‌های گازی در ایران است.
 

 

مزایای خرید از بهترین تولیدکنندگان صندلی در تهران

خرید تجهیزات اداری مناسب برای سازمان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توانید در بهبود محیط کاری خود انجام دهید. سایت آنلاین نیکچر با تیم متخصص و مجرب خود، بهترین صندلی اداری و گیمینگ را با رعایت استانداردهای بین‌المللی برای شما فراهم می‌کنند.
نیکچر، به شما کمک می‌کند تا از طریق مشاوره و اجرای طراحی داخلی مناسب، محیط اداری‌تان را به یک فضای مدرن، کارآمد، و جذاب تبدیل کنید. توجه داشته باشید، انتخاب صندلی اداری باکیفیت و مناسب باعث افزایش رضایتمندی و بهبود کارایی کارکنان شما خواهد شد.
بنابراین، باتوجه‌به تنوع و کیفیت برندهای معتبر ارائه شده در این مطلب می‌توانید با اطمینان بهترین مبلمان اداری و گیمینگ را انتخاب کنید و تا سال‌ها از آن استفاده کنید.
 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا