فناوری اطلاعات

تأثیر گذاری شرکت ارتباطات زیر ساخت در ICT کشور



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت ، محمد جعفرپور مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مراسم تودیع و معارفه معاونین شرکت ارتباطات زیرساخت گفت :برای ما افتخار است که هرکس از شرکت جدا می‌شود، در بالاترین سطوح تصمیم گیریICT کشور مجدداً به کار گرفته می‌شود و این نشان دهنده سطح بالای توانمندی نیروی انسانی ما در شرکت ارتباطات زیرساخت است.

وی افزود: قطعاً به لحاظ تأثیر گذاری، این شرکت در نوک هرم ICT کشور قرار دارد و هرگونه تغییر و تحول در این شرکت می‌تواند در کل ICT کشور و حتی منطقه تأثیر گذار باشد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ادامه داد: پروژه‌هایی که در خلیج فارس در حال انجام است حاصل تلاش و مجاهدت همکاران معاونت فنی و پشتیبانی همه معاونت‌ها و همکاران عزیز بوده است و نقشه ارتباطات کریدورهای بین‌المللی را تغییر می‌دهد. اتفاقی که در خلیج فارس در حال رخ دادن است؛ قطعاً در ارتباطات کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهای شرق آسیا مثل چین و هند تأثیر گذار است و این نشان دهنده تلاش‌ها و زحمات همکاران ما در این شرکت می‌باشد.

جعفر پور تصریح کرد: سرمایه شرکت ارتباطات زیرساخت مراکز گسترده و مجهز در سراسر کشور نیست، سرمایه ما نیروی متخصص، متدین و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که سخت کوشانه و مجاهدانه کارها را به پیش می‌برند و به مردم و نظام اسلامی خدمت می‌کنند.

وی گفت: کسی که در زیرساخت مشغول شده و روزهای سختی را پشت سر گذاشته، هم خود رشد کرده و هم مجموعه را رشد داده است. چنین فردی هیچ گاه از شرکت ارتباطات زیرساخت جدا نخواهد شد و همیشه باقی خواهد ماند.

در این مراسم طبق احکام جداگانه‌ای از سوی مهندس محمد جعفرپور معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، دکتر امیرحسین عامی مطلق به عنوان معاون راهبردی و توسعه کسب و کار و مسعود عظیمی به سمت معاون توسعه منابع مدیرعامل منصوب شدند و احکام خود را از مدیرعامل شرکت دریافت کردند.

همچنین محمد جواد فراهانی که چندی پیش به سمت مدیرکل دفتر مدیریت پروژه و بودجه منصوب شده بود، حکم خود را از مدیرعامل شرکت، دریافت کرد.

در ادامه مجید خباز عضو هیأت مدیره، دکتر امیرحسین عامی مطلق، مسعود عظیمی، تقی محمدی، محمدجواد فراهانی و دکتر نوروزی مطالبی را در ارتباط با جایگاه و اهداف شرکت ارائه کردند.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا