اخبار سایت

پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز شکست‌های استکبار در سراسر جهان شد



به گزارش ایسنا، سردار موسی کمالی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهارکرد: ۲۲ بهمن روز میثاق و تجدید بیعت ملت با آرمان‌های انقلاب و امام خمینی است و امروز این حضور گسترده مردم تأیید چندباره نظام مردم سالاری ایران را به رخ جهانیان کشید. 

وی با بیان اینکه حضور مردم سناریوهای دشمن علیه انقلاب و ملت را بهم ربخت، گفت:‌ مردم دشمنان را نا امید کردند و ننگ دیگری بر پیشانی دشمنان این انقلاب و ملت نشاندند. حضور مردم در دفاع از انقلاب همواره استکبار را وادار کرده که گزینه‌های نظامی روی میز را زیر میز بایگانی کنند.

کمالی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص به ملت‌های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرد، گفت:‌ مردم ما امروز در سراسر ایران صدای خود را به جهانیان رسانده‌اند و با حضور خود نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و اسلام ایستاده‌اند و دشمن این اتحاد هموطنان را نمی‌تواند ببیند؛ امروز حضور مردم منجر به خشم و کینه آمریکا و صهیونیست‌ها نسبت به ایران اسلامی می‌شود و آن‌ها چشم دیدن این صحنه را ندارند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز مردم نشان دادند که در خصوص ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در تمامی این دوران به فهم مشترک رسیده‌اند گفت: این حضور نشان از معرفت و شناخت مردم نسبت به انقلاب دارد و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز شکست‌های پی در پی استکبار جهانی در منطقه و سراسر جهان شده است.

به گفته وی جمهوری اسلامی ایران فرهنگ مقاومت و پایداری را به عنوان الگو و شاخص به ملت‌های مظلوم سراسر دنیا معرفی کرده است.

انتهای پیام

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع خبر

دکمه بازگشت به بالا