فناوری های نوین

برپایی پاویون دانش بنیانها در نمایشگاه مواد و صنایع شیمیایی


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، ششمین نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی (CLI ۲۰۲۳) از تاریخ ۳۰ آبان تا ۳ آذر ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور در حوزه صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی از ابعاد مختلف اعم از تولید ماشین‌آلات، مواد اولیه، تجهیزات و خدمات وابسته؛ ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید و تامین‌کنندگان مواد و تجهیزات شیمیایی و آزمایشگاهی با مصرف‌کنندگان؛ عرضه آخرین پیشرفت‌های صنعتی توسط شرکت‌های پیشرو بین‌المللی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

مواد شیمیایی صنعتی، مواد شیمیایی دارویی و آزمایشگاهی، تجهیزات صنایع فرایندی، تجهیزات آزمایشگاهی (بالینی – صنعتی – آموزشی)، خدمات آزمایشگاهی، تجهیزات ایمنی و بهداشت صنعتی، گروه‌های کالایی شرکت‌کننده در نمایشگاه CLI ۲۰۲۳ هستند.

در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در ششمین نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی ۱۴۰۲ برپا می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود در حوزه مواد و صنایع شیمیایی می‌پردازند.

شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند به حضور در این پاویون می‌توانند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۳۱۰۳۳۱۴ -۰۲۱ و ۰۹۹۴۵۸۶۳۸۴۵ (توسعه آینده بازار نوآوری ایرانیان) تماس بگیرند.

ظرفیت پاویون محدود بوده و اولویت با شرکت‌هایی است که زودتر ثبت‌نام کنند. مهلت ثبت درخواست برای حضور در این نمایشگاه، روز پنجشنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌ خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

برپایی پاویون دانش بنیانها در نمایشگاه مواد و صنایع شیمیایی

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا