اخبار سایت

پخش «سایه باز» از لنز ایرانسل




به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سایه باز سریالی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی علی یاور در ژانر درام-معمایی است که تصویربرداری آن در  ایران و ترکیه انجام شده و پس از طی مراحل ساخت، به شبکه نمایش خانگی آمده است. این سریال چهارشنبه هر هفته در ساعت ۲۰ از تلویزیون اینترنتی لنز پخش می‌شود.

مهدی هاشمی، همایون ارشادی، شقایق فراهانی، شبنم قلی خانی، فاطمه گودرزی، نیما شعبان‌نژاد، شکیب شجره، شاهد احمدلو و سام قریبیان از جمله بازیگران این سریال‌اند و در خلاصه داستان آن آمده است: برزو شمس، تاجر و برج‌ساز موفق، در شب جشن نام‌گذاری تنها نوه‌اش، با دوست قدیمی خود روبرو می‌شود. این ملاقات، زندگی گذشته برزو را برملا کرده و باعث دگرگونی زندگی او می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این سریال را چهارشنبه هر هفته از لنز ایرانسل تماشا کنند و با افزایش ساعت تماشای محتواهای لنز، در قرعه‌کشی ماهانه ماراتون لنز، برنده جایزه شوند.

برای شرکت در ماراتون لنز و کسب جوایز فصل پاییز، کاربران می‌توانند با حداقل ۳۰ دقیقه تماشای برنامه‌های لنز یا حداقل ۱۰ دقیقه تماشای بی‌وقفه، امتیاز کسب کرده و شانس خود را برای شرکت در قرعه‌کشی ماهانه جوایز لنز کلاب، افزایش دهند.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌ نسل پنج در ایران است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و…، به عنوان پلتفرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا