اخبار سایت

از سیر تا پیاز کاشت ابرو و هدف از کاشت ابرو


—————- رپرتاژ آگهی —————–

برخی از افراد خواهان داشتن ابروهای پرپشت هستند و هدف از کاشت ابرو کمتر نشان دادن سن واقعی و زیباتر کردن چهره است. اکثر خانم‌ها در مرحله اول از کاشت ابرو فراری هستند؛ زیرا اطلاعات دقیق درباره نحوه کاشت ابرو و ماندگاری آن ندارند. در عوض برای پرپشت کردن ابروهای خود از میکروپیگمنتیشن و هاشور ابرو استفاده می‌کنند.

استفاده از روش‌های غیر از کاشت ابرو با هدف پرپشت کردن ناحیه ابرو فقط باعث آسیب دیدن و صدمه دیدن در آن قسمت می‌شود. اما به زبان خیلی ساده اگر هدف از کاشت ابرو و مزایای آن را به خوبی درک کنید؛ دیگر سراغ هیچ روشی برای پرپشت کردن ابروهای خود نمی‌روید.

 

کاشت ابرو چیست؟




در چهره، بعد از چشم‌ها دومین المان زیبایی ابروها هستند. امروزه بعد از کاشت مو مردان، کاشت ابرو خانم ها پرطرفدارترین عمل‌ زیبایی در ایران است. با تحلیل علل اقدام افراد برای کاشت به این نتیجه می‌‍رسیم که هدف از کاشت ابرو می‌تواند، دلایل متفاوتی داشته باشد. یکی از مهمترین دلایلی که افراد برای کاشت ابرو اقدام می‌کنند نازک بودن تارهای ابرو و تاتوهایی که به ابروها آسیب زده است می‌باشد.

کاشت ابرو خانم ها یکی از روش‌هایی است که طرفداران خود را در میان مردان هم پیدا کرده است. کاشت ابرو یک روش دائمی برای بازگرداندن ابروهای نازک و از دست رفته است.

 

قبل و بعد کاشت ابرو




توجه داشته باشید زمانی که می‌خواهید برای کاشت ابرو اقدام کنید حتما به یک کلینیک معتبر که کادر درمان و متخصصین باتجربه دارد مراجعه کنید و قبل از اقدام برای پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت ابرو به نمونه کارهای آن و نظر مراجعین قبلی توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید در بهترین کلینیک، بهترین روش کاشت ابرو را انتخاب کنید.

 

نحوه کاشت ابرو




به طور میانگین برای کاشت ابرو طبیعی به 300 تا 400 تار مو نیاز است. با توجه به ظاهر چهره و وسعت ناحیه ابرو تعداد تارهای مورد نیاز کاشت متغیر است. نحوه کاشت ابرو در کلینیک زیبایی آفرینش بدین گونه است که ابتدا با یک اسکنر 3 بعدی ابرو مناسب چهره شما با در نظر گرفتن سلیقه متقاضی طراحی می‌شود.

سپس پزشک متخصص با بررسی شرایط بدنی و ظاهری متقاضی بهترین روش کاشت ابرو را انتخاب می‌کند.

در آخر با تزریق بی‌حسی موضعی در ناحیه اهدا، تارهای مورد نیاز برداشته می‌شود و در ناحیه کاشت ابرو پیوند زده می‌شود. در کاشت ابرو کلینیک زیبایی آفرینش هر تار مو طوری کاشته می‌شود که خواب و رویش آن به صورت طبیعی باشد. در مواردی با تشخیص پزشک تارهای اهدایی مو از اطراف گوش که خواب آن به خط رویش ابرو شباهت بیشتری دارد؛ برداشته می‌شود.

 

چرا کاشت ابرو انجام بدیم؟




ابروها از مهمترین فاکتورهای زیبایی چهره هر فرد هستند با این حال به مرور زمان یا براثر عوامل ژنتیکی برخی از افراد دارای ابروهای نازک و کم‌پشت هستند که چهره آن‌ها را بی روح نشان می‌دهد. از موارد شایع برای پرکردن حجم ابروهای بخصوص در خانم‌ها، استفاده از مدادهای ابرو، هاشور و تاتو است. این موارد نه تنها بیشتر باعث ریزش ابرو و آسیب به فولیکول‌های ابرو می‌شود بلکه هم‌ مصنوعی است و هم سن آن‌ها را بیشتر نشان می‌دهد. 

 

نمونه قبل و بعد از کاشت ابرو




موثرترین روش برای حجیم کردن و پرپشت کردن ابروها، کاشت ابرو طبیعی است. کاشت ابرو یک روش دائمی است که نیاز به تکنیک‌های خاصی ندارد. مثلا روش کاشت FUT برای اکثر افراد مناسب است و یک فرآیند غیرتهاجمی است اگر توسط یک پزشک با تجربه و با مهارت انجام شود هیچ خطر و عوارضی نخواهد داشت.

 

هدف از کاشت ابرو




کاشت ابرو برای افرادی مناسب است که به طور ژنتیک و وراثتی بدون ابرو متولد شده‌اند یا بر اثر سوختگی و عوامل دیگری مانند، برداشتن بیش از حد ابروها و استفاده از مواد آرایشی غیراستاندارد باعث ریزش ابروهایشان شده‌اند. هدف از کاشت ابرو موارد زیر است:

   – ترمیم ابروهای از دست رفته

   – افزایش حجم ابروها

   – پرپشت کردن ابروها

   – اصلاح ناحیه کم پشت

   – تقویت ابروهای نازک

 

کاندیدای مناسب هدف کاشت ابرو




   – افرادی که از بدو تولد ابروهای نازک و کم پشتی دارند.

   – افرادی که بنا به دلایلی مانند بیماری ابروهای آن‌ها ریخته است.

   – برخی از که ابروهای کم پشت و نامتقارن دارند.

   – بانوانی که ابروهای خود را تاتو یا هاشور زدند و از حالت غیر طبیعی آن ناراضی هستند.

   – افرادی که در ناحیه ابرو دچار شکستگی و یا سوختگی شده‌اند کاندیدای مناسبی برای کاشت ابرو هستند.

 

مزایای کاشت ابرو




   – فرم دهی و ایجاد حالت زیبا به ابروهای بدون فرم

   – پر پشت شدن ابروها

   – متقارن سازی ابروهای نامتقارن

   – بدست آوردن ابروهای از دست رفته برای افرادی که بر اثر حادثه سوختگی بخشی یا کل ابروهای خود را از دست داده‌اند

   – رسیدن به ابروهای طبیعی و پر تراکم برای افرادی که بر اثر بیماری ابروهای خود را از دست داده‌اند

   – کاشت ابرو یک عمل کم تهاجم و با ماندگاری دائمی است

 

برخی نکات کلیدی درباره هدف از کاشت ابرو 


 

کاشت ابرو معمولا با تشخیص پزشک به یکی از دو روش FUT و FIT انجام می‌شود.

برای دیدن نتایج کاشت ابرو باید بین 6 تا 12 ماه صبوری کنید. در این فرآیند دوره ممکن است دچار شوک ریزش مو شوید؛ نگران نشوید زیرا بعد از کاشت ابرو طبیعی است.

بعد از 4 روز از کاشت ابرو، می‌توانید استحمام کنید.

بعد از کاشت ابرو علائم کبودی، تورم، زخم و غیره در ناحیه کاشت وجود دارد که تا یک هفته بعد برطرف خواهد شد.

کاشت ابرو بسیار ایمن است و تورم و خارش کمتر در آن دیده شده است.

یک جراحی سرپایی است که بعد از کاشت می‌توانید مرخص شوید و به منزل بازگردید.

در طول دوره نقاهت حتما از دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو پیروی کنید؛ تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

 

نتیجه گیری 


 

کاشت ابرو بهترین روش دائمی برای برگرداندن تارهای طبیعی ابرو در جهت پرپشت کردن ابروها است. در این روش تارهای ابرو را از ناحیه اهدا برداشته می‌شوند و در ناحیه ابرو کاشت، پیوند می‌زنندزده می‌شوند. اما مهمترین هدف از کاشت ابرو بازگشت زیبایی از دست رفته چهره است. بنابراین مهم است که برای کاشت ابرو به بهترین کلینیک کاشت ابرو که متخصصین با تجربه دارد مراجعه کنید.

 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا