اخبار سایت

در تعطیلات کریسمس آیفون ۱۵ پرو رایگان دریافت کنید!


ورایزن اعلام کرد که برای تعطیلات عید میلادی کاربران مدل‌های قدیمی سیستم عامل iOS می‌توانند با تحویل گوشی‌های خود تا هزار دلار برای دریافت گوشی آیفون ۱۵ تخفیف بگیرند.

به گزارش ایتنا و به نقل از العین، مشتریان جدید و کنونی این اپراتور که خط جدیدی را با طرح Unlimited Ultimate فعال کنند، با ارائه گوشی آیفون قدیمی خود بدون هیچ شرط اضافه‌ای تا ۱۰۰۰ دلار برای خرید آیفون ۱۵ پرو تخفیف دریافت خواهند کرد و مدل پایه گوشی مذکور برای آن‌ها رایگان خواهد بود.

ورایزن در دوره‌های پیش از این نیز چنین طرحی را برای مشترکان خود در نظر گرفته بود اما در آن زمان تحویل گوشی‌های جدیدتر مثل آیفون ۱۴ هزار دلار کامل اعتبار را به آن‌ها می‌داد و به گوشی‌های قدیمی‌تر مثل آیفون ۸ تنها ۴۱۵ دلار اعتبار تعلق می‌گرفت.
 

در طرح جدید ورایزن، کاربر با خرید مدل ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۱۵ پرو و ارائه دستگاه قدیمی خود، مدل پایه پرچم‌دار جدید اپل را به‌طور رایگان دریافت خواهد کرد. در غیر این‌صورت ۱۰۰۰ دلار از قیمت کل دستگاه مورد نظر کم خواهد شد. بنابراین قیمت گوشی آیفون ۱۵ پرو ۲۵۶ گیگابایتی فقط ۱۰۰ دلار، مدل ۵۱۲ گیگابایتی این محصول ۳۰۰ دلار و مدل یک ترابایتی فقط ۵۰۰ دلار خواهد بود.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا