اخبار سایت

پرفروش‌ترین گوشی‌های ۲۰۲۳ در انحصار اپل و سامسونگ


در لیست ده‌تایی پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل جهان در سال ۲۰۲۳، اپل چهار نماینده و سامسونگ شش نماینده در اختیار دارند. این دو برند بازار موبایل را قبضه کرده‌اند!

در سال ۲۰۲۳ شاهد شکل‌گیری نبردی بسیار نفس‌گیر بین دو غول گوشی‌سازی دنیا، اپل و سامسونگ در بازارهای جهانی بودیم. جدیدترین گزارش‌های رسیده از موسسه آماری Couterpoint Research حاکی از سلطه کامل این دو کمپانی بر جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های دنیاست؛ به‌طوری که از ده محصول پرفروش امسال، چهار گوشی متعلق به اپل و سایرین متعلق به سامسونگ هستند.

با وجود افت ۹ درصدی فروش گوشی های موبایل در سال ۲۰۲۳ نسبت به بازه مشابه سال گذشته، اپل و سامسونگ هر دو عملکردی خیره‌کننده ارائه کردند و توانستند به فروشی عالی دست پیدا کنند.

چهار محصول برتر لیست گوشی‌های با بیشترین میزان فروش به اپل اختصاص دارند. به‌طور خاص، هر سه مدل گوشی آیفون ۱۴ در این لیست حاضر هستند و به‌عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌های سال شناخته شده‌اند.

در ادامه با هم نگاهی خواهیم داشت به لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سال ۲۰۲۳.

 

آیفون ۱۴
مدل پایه آیفون ۱۴ پرفروش‌ترین گوشی سال ۲۰۲۳ دنیاست. این گوشی در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ روانه بازار شد و مثل همیشه، جدیدترین و خلاقانه‌ترین دستاوردهای اپل را در اختیار کابران قرار داد.

آیفون ۱۴ پرو مکس
آیفون ۱۴ پرو مکس بیش از هر چیز به خاطر توانایی‌های خارق‌العاده دوربین و قابلیت‌هایش پیشرفته‌اش شناخته می‌شود و در رده دوم لیست قرار گرفته است.

آیفون ۱۴ پرو مکس، مناسب‌ترین گوشی برای علاقمندان به عکسبرداری و کسانی است که به یک گوشی بسیار قدرتمند برای انجام سنگین‌ترین کارها نیازمندند.

آیفون ۱۴ پرو
آیفون ۱۴ پرو هم سومین گوشی پرفروش ۲۰۲۳ است که سعی کرده توازنی منطقی بین قدرت و قابلیت‌های مختلف برقرار کند.‌

آیفون ۱۳
آیفون ۱۳ در جایگاه چهارم قرار گرفت و دارای تراشه فوق سریع و عمر باتری بیشتر نسبت به نسخه‌های قبلی است.

 

مثل همیشه، در سال ۲۰۲۳ هم سامسونگ حضور پررنگی در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان دارد. در ادامه به‌طور مختصر شش گوشی پرفروش سامسونگ در سال جاری را معرفی می‌کنیم.

گلکسی A14
پنجمین گوشی پرفروش سال ۲۰۲۳، میانرده اقتصادی جدید سامسونگ، گلکسی ای ۱۴ است. این گوشی عملکرد فنی قابل قبول و مجموعه‌ای از قابلیت‌های فنی برگزیده را با قیمتی کاملا اقتصادی در اختیار علاقمندان به گوشی‌های سامسونگ قرار می‌دهد.

گلکسی A54
گلکسی ای 54 سامسونگ به‌خاطر ارائه صفحه نمایش بسیار باکیفیت و عمر باتری طولانی به شهرت بسیار خوبی رسیده و رده ششم لیست را از آن خود کرده است. این گوشی برای افرادی که به عملکرد چندرسانه‌ای و شارژدهی طولانی اهمیت می‌دهند، محصولی ایده‌آل است. سامسونگ گلکسی ای 54 یکی از بهترین گوشی های میان رده سال ۲۰۲۳ به شمار می‌رود.

گلکسی A14 5G
مدل 5G گوشی گلکسی A14 هم همان‌طور که از نامش پیداست، نسل پنجم فناوری‌های مخابراتی را به گوشی محبوب ای ۱۴ آورده و یکی از گوشی‌های ارزان و ارزشمند 5G به شمار می‌رود.

گلکسی S23 اولترا
گل سرسبد گوشی‌های پرچمدار اندرویدی نیز در سه ماه دوم سال ۲۰۲۳ موفق به کسب عنوان هشتم جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۲۳ شد. سیستم دوربین خیره‌کننده، عملکرد فنی بی‌رقیب و صفحه نمایش شگفت‌انگیز، تنها برخی از قابلیت‌های این پرچمدار گردن‌کلفت و توانمند سامسونگ به شمار می‌روند.

گلکسی A04e
گلکسی A04e ای هم دیگر محصول اقتصادی و ارزشمند سامسونگ است که عنوان نهم لیست را به خود اختصاص داده است. این گوشی بهترین گزینه برای افرادی است که علاقمندند برخی قابلیت‌های پایه‌ای گوشی‌های هوشمند را با قیمتی ارزان در اختیار داشته باشند.

گلکسی A34
دیگر گوشی سامسونگ حاضر در لیست امسال هم گلکسی A۳۴ است که توازنی منطقی بین قیمت و عملکرد برقرار کرده و محصولی بسیار پرطرفدار به شمار می‌رود.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا