اخبار سایت

معادن ارزهای دیجیتال باید انرژی مصرفی خود را در ایالات متحده گزارش دهند



بررسی مصرف برق معادن رمزارز یا کریپتو در ایالات متحده قرار است هفته آینده آغاز شود. وزارت انرژی ایالات متحده (DOE) پس از انتقاد طرفداران محیط زیست در مورد میزان مصرف بالای انرژی این معادن، جمع آوری داده‌ها در مورد مصرف برق معادن کریپتو را آغاز خواهد کرد.

جو دکارولیس، مدیر اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) در بیانیه مطبوعاتی گفت: «ما به طور خاص بر چگونگی تحول تقاضای انرژی برای استخراج رمزارزها تمرکز می‌کنیم، مناطق جغرافیایی با رشد بالا را شناسایی کرده و منابع برق برای برآورده کردن تقاضای استخراج ارزهای دیجیتال را تعیین می‌کنیم.»

 آژانس آماری وزارت انرژی ایالات متحده، اعلام کرد که از هفته آینده بررسی موقت اطلاعات مصرفی برق شرکت‌های استخراج رمزارز را آغاز می‌کند. شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال باید از «درخواست جمع‌آوری اضطراری داده‌ها» که مجوز آن در دفتر مدیریت و بودجه در هفته گذشته داده شده بود، پیروی کنند.

رسیدن به این نقطه همواره یک چالش بوده است. پس از ممنوعیت استخراج بیت‌کوین در چین در سال ۲۰۲۱، ایالات متحده به بزرگترین مرکز استخراج بیت‌کوین در جهان تبدیل شد. رونق استخراج معادن به دلیل نیازهای انرژی این فرآیند، زنگ هشداری برای فعالان محیط زیست و قانون‌گذاران بود. معادن بیت‌کوین توانستند نیروگاه های سوخت فسیلی را احیا کنند و هزینه‌های برق را برای برخی از ساکنان نیویورک افزایش دهند.

در سال ۲۰۲۲، قانونگذاران دموکرات از بزرگترین شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال در ایالات متحده خواستند تا میزان مصرف برق و آلودگی خود را افشا کنند. هیچ یک از شرکت‌ها به درخواست قانونگذاران پاسخ ندادند، و کنگره متعاقباً از DOE و EPA درخواست کرد که شرکت‌های رمزارز این اطلاعات را منتشر کنند.

در نامه‌هایی بین آژانس‌ها و قانونگذاران دموکرات که سال گذشته به طور انحصاری با Verge به اشتراک گذاشته شد، گفته شده بود که EIA این اختیار را دارد که معادن رمزارز را ملزم به ارائه گزارش مصرف انرژی خود کند. در این نامه‌ها آمده است که انجام این کار نیازمند بررسی بیشتر برای جمع آوری اطلاعات است. طبق این نامه، EIA به طور بالقوه می‌تواند از شرکت‌های خدمات شهری نیز بخواهد که اطلاعاتی درباره میزان برقی که به شرکت‌های رمزارز می‌فروشند به اشتراک بگذارند.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا