فناوری اطلاعات

آریزو 5 اسپرت؛ سدان جدید ام‌وی‌ام در راه است



آریزو 5 اسپرت به عنوان خودرو جدید ام‌وی‌ام به زودی به بازار ایران معرفی خواهد شد. این سدان اسپرت، نسخه به‌روزرسانی شده آریزو 5 توربو است که با ظاهری اسپرت‌تر و امکانات جدید انتظار می‌رود توجه بسیاری را در میان خودروهای هم‌رده به خود جذب کند. این سدان جوان‌پسند، در ابتدای سال جاری به صورت رسمی رونمایی  و به بازار خواهد آمد.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، از جمله تغییرات ظاهری ایجاد شده در آریزو 5 اسپرت می‌توان به جلو پنجره جدید به کار رفته در این خودرو و همچنین دیفیوزرهای جدید عقب اشاره کرد که در مجموع حس اسپرت بیشتری را به سدان جدید ام‌وی‌ام بخشیده‌اند. از نظر امکانات اضافه شده به آریزو 5 اسپرت نیز می‌توان به گرم‌کن صندلی‌های جلو، صندلی برقی راننده، ریموت استارت انجین با قابلیت خاموش و روشن ماشین، تنظیم جهت وزش باد از مانیتور و … اشاره کرد. از موارد دیگر نیز می‌توان تودوزی جدید این خودرو که با نسخه قبلی این خودرو متفاوت است را برشمرد؛ همچنین طراحی داخلی جدید و  استفاده از رنگ‌بندی‌های خطی در آریزو اسپرت را نیز می‌توان از نکات قابل توجه سدان ام‌وی‌ام دانست.

آریزو 5 اسپرت همچون آریزو 5 توربو از پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ بهره می‌برد که از طریق گیربکس CVT 9 سرعته 147 اسب بخار توان و 210 نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار سرنشینان خودرو قرار می‌دهد و می‌توان گفت این خودرو، نسخه اسپرت‌تر، آریزو 5 توربو، سدان پرطرفدار ام‌وی‌ام است. با در نظر گرفتن محبوبیت خانواده آریزوها در میان خودروهای مجموعه مدیران خودرو پیش‌بینی می‌شود آریزو 5 جدید بتواند جایگاه مناسب خود را در میان علاقه‌مندان خود پیدا نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:ایسنا

دکمه بازگشت به بالا